Jump to content

probleme 318i e46 1998


Recommended Posts

salut

am deschis acest topic in speranta ca ma poate ajuta cineva cu o idee parere ca de "mecanici" m-am saturat

cum sta idea in luna ianuarie mi-am achizitionat un bmw e46 318i 118 cp motor 1895 din 1998 toate bune si fumoase pana acum o saptamana 2 ..ce se intampla nu-mi mai trage motorul(are o intarziere foarte mare) din cate am citit eu motoarele astea ar trebui sa ajunga la 100 km/h undeva la 9 secunde al meu ajunde in 24 de secunde clar e o problema..mentionez ca am fost la asa zisi"mecanici" la test si nu-mi apare nici-o eroare pe calculator ( masina nu e "tavalita" arata foarte bine si exterior,interior motor)nu am cunostinte in mecanica si de aceea va cer ajutorul iarasi alta problema o mai am cu instalatia xenon de pe masina in momentul in care aprind farurile toate ceasurile (acele)pica in jos si se aude un zgomot ciudat de sub capote ma multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul defect ! Neaparat BOSCH si costa vreo 800 ron ! Poti verifica daca este debitmetrul bulit , scoti mufa care vine in el si vezi daca trage masina ! Dar sfatul meu este sa nu te obisnuiesti sa mergi asa ca o sa ai consum imens de benzina ! Cu xenonul decat un electrician te poate ajuta ! Daca acele din bord nu faceau figuri inainte sa pui xenonul este clar ca acolo este o problema !
Link to comment
Share on other sites

ceasurile iti cad din cauza consumului foarte mare de curent in momentul cand aprinzi farurile. Incearca sa aprinzi farurile dupa cateva secunde nu imediat ce ai pornit motorul. Releul de la alternator nici nu apuca sa cupleze si tu deja ai si aprins luminile.

In legatura cu accelaratia ti-au raspuns deja colegii pot fi mai multe: incearca sa scoti mufa la debitmetru sau la sonda lambda

succes!

Pe tester "asa zisii mecanici" trebuie sa cunoasca parametrii la care lucreaza o componenta

 

iti dau un exemplu unul imi zice ca debimetrul este ok si i zic hai sa transformam putin gradele fahrenheit(asa ii arata lui testerul) in grade celsius si dupa transformare aerul de admisie avea 45 de grade si afara erau 20.

Link to comment
Share on other sites

daca se tureaza greu, fara sa intrerupa, fara sa mearga sacadat.(fenomen, ca si cum ai ramane fara benzina)

ori filtru de aer, ori vreon furtun, sau ceva de la furtunasele de vacuum. sau este posibil, sa fie si de la sensorul de acceleratie.

 

ca idee: toate bmw-urile la turati joase, nu au forta,cuplu maxim intra de la 3000-3500 in sus.

ca idee: eu am toba sport. si se tureaza foarte greu pana la 3500 turati. inainte cu toba finala stock. tragea mult mai bine.

deci poate este si de la evacuare, infundata

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Din timisoara sunt...intr-o dimineata zilele trecute cu acceleratia in podea nu trecea de 1500. De turatii asta timp de vre-o 5 minute de mers...apoi si-a dat drumu....ce e ciudat e ca ieri pe un drum de mehedinti timisoara am testat-o putin mai agresiv.prima data cu mufa la debitmetru pusa de la 0-100km 21 secunde fara mufa la debitmetru 13 secunde ...am mers cam 100km cu ea scoasa dupa ce am bagat-o a tras motorul foarte bine..13 secunde pana la 100km/h nu-mi explik de ce...
Link to comment
Share on other sites

cand am intrat in oras in treptele mici trage normal chiar foarte bine ...azi de dimineata cand sa plec la servici aceeasi chestie nu se tureaza cum trenuie.abia dupa cateva minute

 

salut mario...te pot ajuta in privinta xenoanelor, acceasi problema am avut si eu cu acele din cauze unor xenoane puse ulterior, rezolvarea : invelirea releelor in folie de aluminiu! asa s`a rezolvat la mine! dute la baiatul respectiv si roaga`l sa le inveleasca si spune`mi te rog daca ti`am fost de folos. nu te panica daca dupa invelire o sa continue sa cedeze acele pt ca isi revine dupa cateva porniri. am exact acelasi model de masina si extraordinar de bine intretinuta cu 158000 km la bord... daca mai intampini probleme anunta`ma, poate te pot ajuta.

Edited by Paul Coman
Link to comment
Share on other sites

Poate ceva probleme la pompa de benzina !

 

eu ma indoiesc, ptr ca daca era de la pompa. mergea motorul sacadat, ca si cum ai ramane fara benzina.

 

eu zic ca problema vine de la aer.:

filtru,debitmetru, furtune infundate,topite,sau scoase din locasul lor. sau vreon sensor ceva, poate in cel mai rau caz, de la ECU

 

ia spune-mi te rog, atunci cand accelerezi, simti ca masina isi trage aer? atunci cand accelerezi trebuie, imediat ca motorul sa-si traga mai mult aer. daca isi trage aer. poate sa fie de la sensorul de acceleratie. ala citeste cat aer primeste clapeta, apoi trimite la ecu , ecu trimite mai multa benzina. cel putin eu asa stiu

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Salut, fratele meu a avut ceva similar la e39-ele lui, apasa pedala la podea si dabia dabia parca avea limitator de turatie, si la maxim 120km/h numai se ducea...

Sfaturi ? debitmetru, senzor nu stiu ce etc, intr-un final cand sa dus la un mecanicul lui care a lucrat la bmw si a avut parte de o surpriza.

Sa uitat la motor si mecanicul i-a pus o intrebare :

-Vezi furtunu asta de vacum ? E SCOS ! L-a bagat si aia a fost ! Deci incearca si chestia asta vezi furtunele sunt in stare buna? vro unul iesit sau aproape sa iasa?

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Din timisoara sunt...intr-o dimineata zilele trecute cu acceleratia in podea nu trecea de 1500. De turatii asta timp de vre-o 5 minute de mers...apoi si-a dat drumu....ce e ciudat e ca ieri pe un drum de mehedinti timisoara am testat-o putin mai agresiv.prima data cu mufa la debitmetru pusa de la 0-100km 21 secunde fara mufa la debitmetru 13 secunde ...am mers cam 100km cu ea scoasa dupa ce am bagat-o a tras motorul foarte bine..13 secunde pana la 100km/h nu-mi explik de ce...

 

incearca sa cureti sensorul de la debitmetru, poate nu mai citeste bine, eu l-am curatat, si masina parca a inceput sa-si mai permita cativa caluti.

Link to comment
Share on other sites

salut revin cu o completere in fiecare dimineata imi merge foarte prost la fel si cand plec de la service(motorul rece cand se incalzeste merge normal)azi cand am plecat de la servici inainte sa pornesc masina am tras mufa la debitmetru si ce sa vezi surpriza masina merge impacabil acum intrebarea mea e:SA MA DUC PESTE ALA LA MAGAZIN SA-I SPARG GEAMURILE?ca l-am schimbat acum 3 luni...sa se duca de la o problema pe care o mai am?sau asa am avut eu noroc?clar e stricat....are ceva daca merg asa cu ea? stiu ca o sa-mi ridice consumul(asta nu-I stress)numai sa nu stric si altceva pana ce-l cumpar iarasi:((
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa spargi geamurile cuiva, verifica cum trebuie debitmetru ala, fie imprumuti de la un cunoscut, fie ii masori tensiunea, pe tester se poate sa nu il detecteze drept defect. Apoi ia tot traseul de la vacum la puricat, ca e posibil sa se fi coclit furtunasele alea... sau schimba mecanicu...
Link to comment
Share on other sites

Ce debitmetru ai cumparat? Debitmetru pentru motoarele astea se ia doar BOSCH (din ce am citit la altii). Bosch e 7-8 milioane parca, daca iei d-ala de 3milioane nou am auzit aici pe forum pe multi care nu le-a mers bine masina cu asta.

 

Mai repede trebuia sa iei SH decat din ala ieftin.

Link to comment
Share on other sites

salut revin cu o completere in fiecare dimineata imi merge foarte prost la fel si cand plec de la service(motorul rece cand se incalzeste merge normal)azi cand am plecat de la servici inainte sa pornesc masina am tras mufa la debitmetru si ce sa vezi surpriza masina merge impacabil acum intrebarea mea e:SA MA DUC PESTE ALA LA MAGAZIN SA-I SPARG GEAMURILE?ca l-am schimbat acum 3 luni...sa se duca de la o problema pe care o mai am?sau asa am avut eu noroc?clar e stricat....are ceva daca merg asa cu ea? stiu ca o sa-mi ridice consumul(asta nu-I stress)numai sa nu stric si altceva pana ce-l cumpar iarasi:((

 

motorul va merge incorect. debitul de aer nu va fi in conformitate cu debitul de benzina. cel mai probabil strici ecu.

Link to comment
Share on other sites

Ce debitmetru ai cumparat? Debitmetru pentru motoarele astea se ia doar BOSCH (din ce am citit la altii). Bosch e 7-8 milioane parca, daca iei d-ala de 3milioane nou am auzit aici pe forum pe multi care nu le-a mers bine masina cu asta.

 

Mai repede trebuia sa iei SH decat din ala ieftin.

 

 

Bosh am luat nou...

 

Verifica catalizatorul.Daca e infundat de calamina nu iti mai trage masina .

 

 

Ai idee cum il verific??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.