Jump to content

Tremurat motor e46


Blasciuc

Recommended Posts

Salut. Am un BMW E46, diesel, din 2004, 150 CP, euro 4. Am o problema la motor. Din mers, nu s-a mai accelerat normal, ajungeam foarte greu la 2000rpm si in acelasi timp motorul a inceput sa tremure/vibreze. M-am oprit, iar cand am incercat sa plec de pe loc, abia daca se misca. Am dus-o la un mecanic (trasa) care mi-a zis ca e un injector stricat. Am schimbat acel injector, dar problema persista. Cand dau la cheie, are si un lag mai mare, un sunet in plus, apoi motorul uneori nici nu porneste, trebuie sa incerc de mai multe ori pana porneste (cateodata porneste din prima, cateodata motorul "moare" la pornire). Motorul vibreaza si are un tacanit ciudat, nu se tureaza normal, merge mult mai greu decat normal, imi scoate fum pe esapament, dar si pe la motor pe langa galerie pe undeva. Iar consumul de combustibil aproape ca s-a dublat. Pe tester a dat urmatoarele erori la motor: 441C, 442C, 443C, 444C, 4610, 4570, 4B10, 4B11, 3FF0. A mai intampinat cineva aceasta problema? Stie cineva care ar fi problema? Edited by Blasciuc
Link to comment
Share on other sites

daca puneai si ce inseamna fiecare cod de eroare poate isi dadea cineva cu parerea

 

Uite:

 

441C Injector Cylinder 1 - Earth Side Activation or Open Circuit

442C Injector Cylinder 2 - Earth Side Activation or Open Circuit

443C Injector Cylinder 3 - Earth Side Activation or Open Circuit

444C Injector Cylinder 4 - Earth Side Activation or Open Circuit

4610 Rail Pressure not Plausible

4570 Rail Pressure not Plausible

4B10 Smooth Running Regulation -Correction Quantity too High

4B11 Smooth Running Regulation -Correction Quantity too Low

3FF0 Air Flow Meter

Link to comment
Share on other sites

salut! cum s-a intamplat mai exact? ai alergat-o bine si dintr-o data ti-a facut faza?

 

Salut Mihai. Mergeam in regim normal, motorul nu era turat foarte tare. Aveam abia 10 minute de cand plecasem de acasa. Am mers cu masina chiar usor. Si dintr-o data "m-a lasat" acceleratia, ajungeam cu greu in fiecare treapta la 2000 rpm iar motorul a inceput sa vibreze. Astazi mi s-a desfacut motorul. 3 din cele 4 clapete din galeria de admisie erau rupte. Asa ca va trebui sa schimb _chiulasa_ cu tot cu garnitura si galeria de admisie.

 

In bord nu s-a aprins niciun martor.

Edited by Blasciuc
Link to comment
Share on other sites

Salut Mihai. Mergeam in regim normal, motorul nu era turat foarte tare. Aveam abia 10 minute de cand plecasem de acasa. Am mers cu masina chiar usor. Si dintr-o data "m-a lasat" acceleratia, ajungeam cu greu in fiecare treapta la 2000 rpm iar motorul a inceput sa vibreze. Astazi mi s-a desfacut motorul. 3 din cele 4 clapete din galeria de admisie erau rupte. Asa ca va trebui sa schimb _chiulasa_ cu tot cu garnitura si galeria de admisie.

 

In bord nu s-a aprins niciun martor.

chiulasa poate fii planata (depinde) trebuie supape noi, garnitura trebuie, galerie da. Pistoanele au scapat de neafectate? nu prea cred

Link to comment
Share on other sites

chiulasa poate fii planata (depinde) trebuie supape noi, garnitura trebuie, galerie da. Pistoanele au scapat de neafectate? nu prea cred

Astazi astept un raspuns in legatura cu _chiulasa_ daca trebuie schimbata sau doar planata. Supapele trebuie schimbate, la fel si galeria de admisie. Pistoanele se pare ca au scapat din cate mi s-a zis. Masina are 218 mii km.

Link to comment
Share on other sites

Astazi astept un raspuns in legatura cu _chiulasa_ daca trebuie schimbata sau doar planata. Supapele trebuie schimbate, la fel si galeria de admisie. Pistoanele se pare ca au scapat din cate mi s-a zis. Masina are 218 mii km.

:( sincer ma strange in spate si imi pare rau pentru tine. Si a mea are 205000 km si am clapetele active :p. verificare acuma 2 luni cand am curatat admisia si nu aveau joc. dar nu stiu ce e de facut :((

Link to comment
Share on other sites

In aceeasi situatie sunt si eu, masina se apropie de 210k km si are clapele active.... Se pare ca nu e e joaca cu ele, le dau jos urgent. Cand dai jos galeria, ca sa o cureti, sunt ceva garnituri de schimbat? Sa stiu sa fiu pregatit.... Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

In aceeasi situatie sunt si eu, masina se apropie de 210k km si are clapele active.... Se pare ca nu e e joaca cu ele, le dau jos urgent. Cand dai jos galeria, ca sa o cureti, sunt ceva garnituri de schimbat? Sa stiu sa fiu pregatit....

Nu ai de schimbat garnituri , decat daca iti sufla pe langa ele.

Link to comment
Share on other sites

In aceeasi situatie sunt si eu, masina se apropie de 210k km si are clapele active.... Se pare ca nu e e joaca cu ele, le dau jos urgent. Cand dai jos galeria, ca sa o cureti, sunt ceva garnituri de schimbat? Sa stiu sa fiu pregatit....

Eu am optat acum pentru varianta cu dopuri in loc de clapete. Pentru ca risti oricand sa se intamle asa ceva. Daca dai galeria de admisie jos, e de preferat sa schimbi si garniturile ei cand o pui la loc. Ai 4 garnituri patrate (cod. 11617790198), 4 rotunde (cod. 11612246945) si inca una putin mai mare (cod. 11612245439)

Link to comment
Share on other sites

Eu am optat acum pentru varianta cu dopuri in loc de clapete. Pentru ca risti oricand sa se intamle asa ceva. Daca dai galeria de admisie jos, e de preferat sa schimbi si garniturile ei cand o pui la loc. Ai 4 garnituri patrate (cod. 11617790198), 4 rotunde (cod. 11612246945) si inca una putin mai mare (cod. 11612245439)

Eu merg pe varianta sa le tai axul si sa ramana restul :p, sau sa le desfac de pe ax :D e si mai simplu.

Link to comment
Share on other sites

Eu merg pe varianta sa le tai axul si sa ramana restul :p, sau sa le desfac de pe ax :D e si mai simplu.

Momentan o sa le desfac de pe tije, o tin in proba sa vad cum se comporta... in caz ca nu merge bine ,sa pot sa le pun inapoi

Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.