Jump to content

BMW E60 530xi 272cp, 2008


feitosak1

Recommended Posts

Ar da mai bine cu grila neagra

Eh nu toti gandesc la fel. Eu nu zic ca da mai bine, din contra. Parca isi pierde din farmecul din fata aparand negreala aia acolo unde ar trebui sa fie crom si toata lumea stie asta la un BMW ,cel putin e60.

Ceva mai ingenios daca e. Deja e fumata de mult asta cu grila neagra...

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Eh nu toti gandesc la fel. Eu nu zic ca da mai bine, din contra. Parca isi pierde din farmecul din fata aparand negreala aia acolo unde ar trebui sa fie crom si toata lumea stie asta la un BMW ,cel putin e60.

Ceva mai ingenios daca e. Deja e fumata de mult asta cu grila neagra...

 

 

Dar un eleron finut pentru luneta? Mi se pare ca ar da bine.

Edited by feitosak1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

VUV: De cand ai devenit tu mare expert in tunning? Si dai sfaturi si recomandari cand tu tot ce ai schimbat la masinile tale au fost doar 43829749832 de leduri ?

 

Daca vrei grile negre, vezi cele Performance, schimba mult aspectul la o masina neagra.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cat ai stat la coada? Intreb pentru ca virgula consoarta lucreaza la program fix si as vrea sa stiu cat avem de stat acolo.

 

Eu am stat fix 2 ore acum vreo 2 luni.

 

Intelesesem ca acum se sta mai mult pentru a verifica daca e falsa sau nu adeverinta de la anaf.(au fost ceva cazuri si un politai prins). Nu stiu cat e de adevarat.

Link to comment
Share on other sites

 

Mda........ce mizerii de oameni.....

 

Stiu ca multi se dau viteji din spatele tastaturii, dar eu daca il prind pe unul sau pe unii in flagrant, ii nenorocesc. Daca as sti ca actioneaza intr-o anumita parcare frecvent, mi-as lasa masina "momeala".

 

Peste cateva luni o sa am garajul meu, la casa, dar ce te faci daca iti distruge unul masina intr-o parcare subterana, care teoretic e supravegheata si pazita? E ca atunci cand iti faci casa de frica cutremurului, dar te prinde momentul fie la un prieten la et. 9, fie intr-un club la subsol in Centrul Vechi.

 

In sfarsit.....mai acum cateva zile asteptam la Afi la Thessaloniki Gyros sa iau ceva la pachet, si 3 mosuleti care pareau foarte prezentabili si respectabili au plecat fara sa plateasca consumatia. Ce sa mai ceri de la vreun colorat de 18 ani............

 

Inside, ai vreun pont unde sa gasesc grile Performance?

Link to comment
Share on other sites

Ok, merci.

 

Si inca o intrebare, poate e de noob si prosteasca, dar ma risc.

 

Exista vreo posibilitate acceptabila (dpdv al costurilor si al problemelor care ar putea aparea) de a mari puterea motorului N53?

 

Merci.

Da. Remaparea.

Colegul George de pe forum ofera astfel de servicii. Multi de pe forum au apelat la el si sunt multumiti.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/41678-chip-tuning-oferta/page__st__1700

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu George, ce poate el sa faca este sa rescrie softul astfel incat puterea sa creasca cu 10-12%, adica sa ajunga la 300-305 CP (rotunjit :D). La fel si cuplul, ar sari de 350 Nm. Pare tentant. Cu tot cu evacuarea modificata (care e modificata chiar din motor, adica complet, nu doar toba finala), sigura sare de 300 CP masina, poate chiar sare de 310.
Link to comment
Share on other sites

de la 272cp motor aspirat chiar si cu evacuare schimbata ( evacuarea ar fi facut diferenta daca era fara catalizatoare si cu serpi direct din motor ) cu un soft bun ( ex UPsolute ) ajungi undeva la 287 hp si 340 NM ( de la 320NM original ) , pentru gain de 30-40cp la un motor aspirat ai de investit bani frumusei
Link to comment
Share on other sites

Corect dar ce nu-mi place mie e ca el copiaza softul si-l trimite la niste unguri sa i-l faca. In schimb un tuner de meserie ti-l modifica pe loc si il poate customiza cum vrei tu. Asta numesc eu tuner, cel care modifica direct softul in prezenta clientului.

 

Mie mi-a zis la telefon ca dureaza o ora si jumatate, copiaza softul, il modifica, il rescrie. Intr-adevar, mi-a zis ca modificarea o face "un colaborator".

 

de la 272cp motor aspirat chiar si cu evacuare schimbata ( evacuarea ar fi facut diferenta daca era fara catalizatoare si cu serpi direct din motor ) cu un soft bun ( ex UPsolute ) ajungi undeva la 287 hp si 340 NM ( de la 320NM original ) , pentru gain de 30-40cp la un motor aspirat ai de investit bani frumusei

 

Vrei sa spui ca aceasta crestere "promisa" de 10% este un pic exagerata? Mai realist ar fi un 4-5%?

Ce alta metoda de a "procura" 40cp ar exista?

Link to comment
Share on other sites

Cu resoftare ajungi la 290-292cp/340-345nm si asta la un tunner precum Hamann. Daca mai ai ceva din evacuare e bonus. Nu te astepta sa ajungi la 310cp, daca ajungi la 300 e ok. Oricum nu simti diferenta intre 295cp si 300cp, nu conteaza asa mult. Eu as lasa masina asa, mari diferente nu o sa fie dupa resoftare oricum :thumbsup:

http://www.hamann-motorsport.com/special/parts/?no_cache=1&tx_nbbparts_pi1%5Bmarque%5D=1&tx_nbbparts_pi1%5Bseries%5D=3&tx_nbbparts_pi1%5Bmodel%5D=51&tx_nbbparts_pi1%5Bmode%5D=model&tx_nbbparts_pi1%5Bcat%5D=6&tx_nbbparts_pi1%5Bpointer%5D=1

Stai linistit, bucura-te de masina, nu cauta sa bagi nimic peste. Fa un drum lung si o sa te linistesti :rolleyes:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a zis la telefon ca dureaza o ora si jumatate, copiaza softul, il modifica, il rescrie. Intr-adevar, mi-a zis ca modificarea o face "un colaborator".

 

 

Confirm treaba cu "colaboratorul". El doar copiaza softul si il trimite la Budapesta. E un bozgorel acolo care il mestereste... Si din ce am inteles, ungurul pretinde 50€, restul de 150 ii revin lui George :)

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

- alta admisie ( filtru , corp filtru , debitmetru )

- catalizatoarele scoase

- ideal o evacuare "dintr-o bucata" adica fara acele tobe intermediare , serpi din motor - teava inox - finala

- in cazul masinilor cu transmisie manuala se usureaza volanta

- dupa care mai sus de atat trebuie sa te joci cu motoru - pistoane / axa cu came etc

 

din soft si atat cam acolo ajungi 287-290cp , nu o sa simti diferente majore , o sa se simta mai liniar in ture , si o sa simti cuplu de putin mai jos decat acum

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca tu ai pe masina cam acelasi motor, ai face modificarea asta?

 

Cu resoftare ajungi la 290-292cp/340-345nm si asta la un tunner precum Hamann. Daca mai ai ceva din evacuare e bonus. Nu te astepta sa ajungi la 310cp, daca ajungi la 300 e ok. Oricum nu simti diferenta intre 295cp si 300cp, nu conteaza asa mult. Eu as lasa masina asa, mari diferente nu o sa fie dupa resoftare oricum :thumbsup:

http://www.hamann-motorsport.com/special/parts/?no_cache=1&tx_nbbparts_pi1%5Bmarque%5D=1&tx_nbbparts_pi1%5Bseries%5D=3&tx_nbbparts_pi1%5Bmodel%5D=51&tx_nbbparts_pi1%5Bmode%5D=model&tx_nbbparts_pi1%5Bcat%5D=6&tx_nbbparts_pi1%5Bpointer%5D=1

Stai linistit, bucura-te de masina, nu cauta sa bagi nimic peste. Fa un drum lung si o sa te linistesti :rolleyes:

 

Doar intrebam, ma interesam :D ramane sa ma mai gandesc. Daca ziceti ca nu e asa mare cresterea, parca nu imi mai surade ideea.

 

Confirm treaba cu "colaboratorul". El doar copiaza softul si il trimite la Budapesta. E un bozgorel acolo care il mestereste... Si din ce am inteles, ungurul pretinde 50€, restul de 150 ii revin lui George :)

 

Frumos facuta imparteala :)

Link to comment
Share on other sites

Doar intrebam, ma interesam :D ramane sa ma mai gandesc. Daca ziceti ca nu e asa mare cresterea, parca nu imi mai surade ideea.

Daca bine tin minte, colegul de care ziceam eu iti pune softul lui pt proba si daca nu esti multumit ti-l lasa cum era stock, cu cost 0.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.