Jump to content

Myx 5 BMW 520 dA


Myx

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bun asa! E frumos daca stai la curte sa iti speli masina din cand in cand, un fel de terapie de relaxare coroborata cu putin aerobic :thumbsup:

sa stii ca ma relaxeaza , doar ca muncesc mai mult fata de E46 are curul mult mai mare :LMAO:

Miercuri montez arcurile , am comandat si flanse noi daca tot umblu in zona

post-3467-0-87725200-1375627711_thumb.jpg

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cur made in brasil !!! :drinks:

am montat arcurile azi diferenta majora la comportament mult mai stabila mai ales in curbe ,practic masina imi pare mai confortabila acum ncidecum mai rigida. a coborat 25 pe fata momentan. Am pus si flanse noi .pe stanga era rulment spart. dansau bilele. Ma gandesc sa iau si kitul de bare de torsiune de la eibach

Link to comment
Share on other sites

am montat arcurile azi diferenta majora la comportament mult mai stabila mai ales in curbe ,practic masina imi pare mai confortabila acum ncidecum mai rigida. a coborat 25 pe fata momentan. Am pus si flanse noi .pe stanga era rulment spart. dansau bilele. Ma gandesc sa iau si kitul de bare de torsiune de la eibach

 

asteptam sa coboare spatele (big ass) :)))))))))

post-3467-0-21398900-1375890315_thumb.jpg

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu am montat pentru ca la mine ar deveni masina mult prea rigida. si asa am 19" si pe langa asta am si runflat. in bucuresti imi rup ficatii cu barele alea.

barele le-as pune doar daca prepari masina serios si o tii de a doua masina cu toate ca la e60 ruliul este mult mai accentuat ca la e90.

 

325-ul are un comportament dinamic foarte bun la drum extraurban. nu am simtit nevoia de a il rigidiza suplimentar.

 

 

 

dupa mine, montand arcuri eibach e compromisul perfect. masina ramane confortabila dar se rigidizeaza cand o fortezi putin.

deja daca vrei mai mult incepi sa sacrifici din confort.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Geometrie la Autosoft Militari . Primul unghi de fuga de la care nu plec cu volanul stramb . Chiar s-a lucrat frumos si atent , sper sa tina . Revin dupa ce schimb si un capat de bara la care a pocnit mansonul de cauciuc si mai bine il schimb acum .

Costuri geometrie 150 ron . Sunasem si la MHS dar era fix dublu si am renuntat , cumva am sa-i fac o intrare pt istoric cred ca la recallul pt un cablu alimentare pt care m-au invitat deja la schimb .

post-3467-0-57805700-1375956455_thumb.jpg

post-3467-0-92096200-1375956464_thumb.jpg

post-3467-0-55949200-1375956471_thumb.jpg

post-3467-0-16022900-1375956479_thumb.jpg

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

ti-au facut incarcarea masinii ?

 

geometria se regleaza corect, respectand anumite cerinte, printre care incarcarea masinii, nu stiu excat greutatile, ceva gen 70 kg pe fata stanga si dreapta, 70 pe bancheta din spate si inca nu stiu cat in portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

ti-au facut incarcarea masinii ?

 

geometria se regleaza corect, respectand anumite cerinte, printre care incarcarea masinii, nu stiu excat greutatile, ceva gen 70 kg pe fata stanga si dreapta, 70 pe bancheta din spate si inca nu stiu cat in portbagaj.

 

Nu fac nici o incarcare a masinii.

Am facut eu geometria la ei la fosta masina si au facut geometria pe spate muci. Pe fata era intr-adevar ok dar pe spate statea o roata cam aiurea. Eu personal n-am bagat de seama dar cand am vandut masina am fost la un service si s-a prins un mecanic imediat. Deh, nus mecanic si nici nu-mi doresc dar ma astept ca lumea sa-si faca treaba ok.

I-am dat factura omului care a cumparat masina sa se duca sa se ia de gat cu ei, eu n-am mai avut chef.

 

LE: prima si ultima data cand am facut geometrie in afara de Filaret pe care ii recomand macar pt atat.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

 

Daca nu mergi des pe drumuri virajate sau circuit, nu o sa simti decat disconfortul adus.

 

Orice denivelare/groapa luata cu o singura roata se simte mult mai rau. In plus, pot fi si periculoase pe viraje luate in viteza daca apar denivelari pe sosea, te destabilizeaza foarte usor.

 

Pe de alta parte, pe un drum de munte de ex. masina se va simti mai stabila si mai dornica sa schimbe directia rapid.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu mergi des pe drumuri virajate sau circuit, nu o sa simti decat disconfortul adus.

 

Orice denivelare/groapa luata cu o singura roata se simte mult mai rau. In plus, pot fi si periculoase pe viraje luate in viteza daca apar denivelari pe sosea, te destabilizeaza foarte usor.

 

Pe de alta parte, pe un drum de munte de ex. masina se va simti mai stabila si mai dornica sa schimbe directia rapid.

 

asa-i ,si eu prefer confortul .. am avut si bucse powerflex si am renuntat la ele din acelasi motiv, masina era mult mai stabila si o simteai mai bine chiar si pe frana , insa la confort..cah

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

ok , daca ziceti ca barele de torsiune o rigidizeaza grav renunt , imi place f mult cum e cu arcurile astea , nici nu vad un E60 fara . Nu stiu cum e cu M technik dar arcurile astea fac masina f manevrabila si agila . A mai coborat 1 cm si pe spate :frantics:
Link to comment
Share on other sites

Vazut B-XXX-MYX putin mai devreme spre Domnesti.M-am uitat in mod special la suspensie si masina se aseaza foarte bine cu noile arcuri.Am avut si eu Eibach Pro Kit pe E46 si singura mea problema era iarna cand imi atingea pe dedesubt.Masina arata foarte bine!Felicitari!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vazut B-XXX-MYX putin mai devreme spre Domnesti.M-am uitat in mod special la suspensie si masina se aseaza foarte bine cu noile arcuri.Am avut si eu Eibach Pro Kit pe E46 si singura mea problema era iarna cand imi atingea pe dedesubt.Masina arata foarte bine!Felicitari!

MS colegu '.Sper sa ma descurc iarna :thumbsup: Anul trecut a fost o iarna usoara .

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ok dupa ceva studii se pare ca butonul pune masina in setare sport si e diferit de DS din schimbator , cei care au deja instalat din fabrica acest buton spun ca la cei cu servotronic directia se intareste , raspuns acceleratie mult mai rapid . In DS doar schimba mai sus . Am sa incerc retrofitul sa vad ce se intampla :))

 

Functioneaza si la LCI dar cu ceva codari , merge si la masini manuale .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

sa arunci un ochi si pe comentariile de la video ... :)

eu am aruncat un ochi mai departe de comentariile de la video , 3 forumuri pe care s-a facut retrofit asta si toti spun ca intr-adevar e o diferenta intre Sport si DS . Am luat ce-mi trebuie pt teste doar ca nu am avut timp . Oricum nu as monta un switch la vedere doar daca gasesc consola originala cu buton sport .

post-3467-0-72868000-1376490933_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.