Jump to content

bmw 320d e46 -nu porneste


Recommended Posts

Am o problema la un bmw 320d din 2000, 136cp,e46. Masina a fost oprita in curte si cand sa porneasca nu a mai pornit.Clientul zice ca avea becul la motorina aprins, dar nu crede ca a ramas fara motorina.A mai bagat 5 litri de motorina si a mai incercat sa porneasca dar nu porneste.A adus masina si am ascultat pompa din rezervor si se aude.Am desfacut filtru de motorina si la punerea contactului vine motorina foarte bine.Am desfacut la injectoare si vine motorina bine.Am incercat cu sprei si a pornit, dar nu statea pornita decat daca o tineam din sprei.

Am facut cateva verificari pe EWS

reading internal state

EWS virginal- no

key is sending- yes

DME LINE SWITCHED FREE- yes

Starter switched off because of

reached resolutions limit-NO

P,N/US-clutch-switch-NO

central lock closed-NO

BC- NO

 

reading INS number, password

INS number: ERROR_ECU_REJECTED

password: ERROR_ECU_REJECTED

 

Am tras masina, si in viteza sta pornita si merge motorul , dar cum calc ambreajul moare motorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sal.Am si eu un BMW 320I din 2000 care dintrodata nu mai porneste dau la automat degeaba.

De vreo 2 zile am montat cd-player si statie pe masina totul bine si frumos pana azi cand am vrut sa mut masina,am pornito am mers vreun metru cu spatele si sa oprit(nici gand sa mai porneasca),cand pun contactul apare numai becul cu airbag si kilometri in rest nimic,si nici aerul nu mai merge nmc.

Ma puteti ajuta cu vreo parere.

Nu stiu daca are legatura asta dar acum vreo saptamana mi-sa aprins becul check engine.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am desfacut conductele de la 2 ijectoare si am dat la automat sa vad ce presiune vine pe conducte.Dar din cate am vazut eu vine slabut.Deci cred ca problema vine din electronica de pe pompa.

 

Trebuie testata cu DIS sa vezi daca nu ai alte erori si daca iti vede modulul de la pompa. Desi nici asta nu e 100% relevant. Senzorul de la arborele cotit, senzorul de presiune de pe galeria de admisie si debitmetrul trebuie sa fie ok. Bujiile si injectorul cu fir nu conteaza la pornire, dupa cateva reprize la automat nu mai e nevoie de bujii.

Mai mult chiar....cu pompa VP44, motorul trebuie sa porneasca chiar daca la pompa sunt legate doar bornele + si -. Abia dupa pornire lucreaza tot modulul.

Partea mecanica e greu de verificat. Cel mai frecvent defect din cate am vazut este griparea pistonasului de avans. In acest nu se poate atinge presiunea de deschidere la injectoare (cel putin pe doua dintre ele)

Daca bateria e bine incarcata ar trebui sa porneasca. Eventual o mai ajuti,...desfaci putin racordul la fiecare injector, pe rand pana tasneste motorina. Apoi incerci iar la cheie pana porneste.

Daca nici asa , mai e o incercare...mai neortodoxa ...pornita impinsa sau tractata...clasic in tr. 2 ...iar daca nici asa nu porneste ...iti trebuie o alta pompa.

Masina porneste impinsa sau tractata daca pompa sau racordurile au o problema cu etansarea si iau aer pe undeva.

Verificare sigura pe pompa doar cu tester Bosch KTS.

Edited by bzu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Salut!! Am si eu o problema cu un bmw 320d e46 din 1999 de 136CP,de cateva zile pornea un pic mai greau(adica invartea de 3-4ori) dar pornea ,azi la prima pornire a fost ok dar dupa ce am fost la peco sa alimentez a in ceput sa porneasca foarte greu,(invartea de 10-12ori) iar in seara asta a invartit pana a murit bateria si nimic. Mentionez ca am schimbat filtrele acum o luna,masina nu scoate fum nu papa ulei nu are consumul ridicat peste normal. Ma poate ajuta cineva cu o parare?
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai fac alt topic postez si eu tot aici. Am o problema asemanatoare. masina este tot 320d din 2000.Pana saptamana trecuta cand a inceput sa fie frig pornea imediat. Intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si nimic... se auzea un tacanit ca si cum electromotoru ar fi aruncat dar nu avea putere sa invarta.. am pus bateria pe redresor si dupa 2 ore a pornit imediat...

Zilele astea a fost tare frig si tot asa cand am vrut sa pornesc aceeasi problema. am pus iar bateria pe redresor, dar acum nu mai porneste. Bateria nu stiu cat este de veche pt ca masina este cumaparata recent dar dupa ce o iau de pe redresor invarte de 2-3 ori cu putere si dupa incet de tot. Sa fie de la ea sau sa fie pompa de injectie? Mentionez ca masina a fost pusa pe tester si nu avea nicio eroare

Link to comment
Share on other sites

am sa incerc sa fac rost de o baterie sa vad daca porneste asa... si mai am o intrebare. Pompa asta de injectie poate pica asa dintr-o data sau se cunoaste din timp cand e pe duca

Depinde de cazuri poate porni mai greu,intreruperi de putere sau pur si simplu numai porneste cazul colegului de mai sus

Link to comment
Share on other sites

pai daca ar fi de la el nu ar trebuii sa nu invarta deloc? :twitch: poate chestia cu tacanitu s-a auzit ca era bateria moarta...

Eu zic sa-l verifici si sa schimbi carbunii daca nu i-ai schimbat niciodata. O problema asemanatoare am avut si eu anul trecut... pornea foarte greu, clantanea uneori, la inceput am banuit bateria, dar defapt erau dusi carbunii electromotorului. Dupa ce i-am schimbat, porneste la sfert indiferent de caz. Nu costa mult schimbul carbunilor si la un moment dat, tot trebuie sa-i schimbi. Este posibil sa fie si de la pompa, insa acolo sunt alte costuri mult mai mari.

ps. cand imi facea probleme, masina nu avea nicio eroare pe tester.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu aceeasi motorizare ca a ta,in urma cu ceva timp a avut aceeasi problema ca a ta in cazul lui a fost defecta pompa de injectie, ajunge motorina la injectoare?

ajunje motorina la injectoare am verificat asta akm 2saptamani si nu era nici o problema,am pus aseara testerul pe ea si mia dat eroare la bujii sau la releul de la bujii,doar ca nu stiu unde este se afla releul

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
11 hours ago, Razvan728 said:

Salut am o problemă la bmw e46 motor2.0d de 150cai când îi dau s-o pornesc se aude un clic dinspre motor și nu pornește????

Salut, daca auzi clic verifica bateria sa vezi ce tensiune are in momentul  cand dai la automat, probabil a crapat.

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.