Jump to content

probleme flansa cardan


stefanion

Recommended Posts

am pus lemforder pentru ca pe aia o aveau pe stoc in magazinul de la service...recunosc am plecat de cateva ori mai fortat de pe loc dar chiar asa repede sa se duca?

 

 

 

 

 

flansa de cutie automata e mai rigida sau cum?

 

PS am cautat si nu am gasit firma cortego la flanse

Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

Corteco si Lemforder sunt la fel de bune.

 

Daca ai manuala si pleci tare de pe loc si cu socuri e foarte usor s-o distrugi, asta daca iti faci un obicei din asta.

 

Flansele de automata nu pica nu pentru ca ar fi mai bune ci pentru ca o cutie automata nu bruscheaza cand functioneaza normal.

Doar o cutie automata foarte uzata pleaca cu socuri.

Link to comment
Share on other sites

asa mi s-a spus si la service....motorul mare socuri puternice.Cand mi-am cumparat masina am fost foarte bucuros ca am gasit-o manuala...dar acum mi se pare foarte incomoda,tre sa fii foarte atent cu ambreajul ca te pune in cap cat ai clipi:))Am mers si cu modelul cu cutie automata mi s-a parut mai lenesa dar mult mai usor de condus(ma refer ca nu mai sunt socuri,masina merge lin) Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

problema cu flansa cardan de la un bmw 530d manual,am schimbat-o acum jumatate de an si acum iar incepe sa dea semne de uzura,vreau sa o schimb din nou dar nu stiu ce producator sa aleg.Care e mai bun in materie de flanse?

 

dar ce simptome ai? si eu am schimbat flansa de cardan si am facut 30k km de atunci fara probleme

Link to comment
Share on other sites

Cred ca flansa poate fi ok, numai in cazul unei forjari excesive poate sa se duca in jumatate de an.

Poate fi ca si nu a fost pe original sunt multe motive.

Daca se aude o bataie la viteze mici cind dai cu spatele sau in fata,bataia simtinduse si in schimbator, problema poate sa vina din flansa ( uzura sau nu a fost montatta bine ),suportii cutie,In cazul tau ar pute sa fie din rulmentul intermediar cardan are joc, sau grup.

Toate acestea este simplu de depistat urcat pe rampa si urmarit.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca socurile se datorau traductorului de presiune egr l-am inlocuit mi-a disparut micile ezitari in acceleratie si rontaitul motorului in accelerare usoara acum trage precum una pe benzina........intrebare:motorul mai rontaie in accelerare doar cand apa este la 50 60 grade apoi se da pe brazda(rontaiala se aude doar in accelerare usoara cum apas putin mai tare sunetul dispare)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.