Jump to content

Releu/Modul bujii incandescente


AFR

Recommended Posts

Salutare, am un E60 530d/2005 si la tester mi-a iesit ca bujia de pe cilindrul nr.4 ar avea probleme, iar cel de la service mi-a recomandat sa schimb acest releu/modul care comanda bujiile!Eu am citit aici ca se schimba releul doar cand arata ca toate bujiile sunt arse!

Ce spuneti domnilor?

Link to comment
Share on other sites

cand pe tester iti arata ca toate bujiile sunt arse, e clar ca e modulul dus

mai intai poti verifica bujia cu probleme .

Recomandat este sa schimbi oate bujiile si modulul.

Oricum modulul de bujii e o consumabila la e60. l-am schimbat de doua ori in 3 ani si acum trebuie sa il schimb iar

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am un E60 530d/2005 si la tester mi-a iesit ca bujia de pe cilindrul nr.4 ar avea probleme, iar cel de la service mi-a recomandat sa schimb acest releu/modul care comanda bujiile!Eu am citit aici ca se schimba releul doar cand arata ca toate bujiile sunt arse!

Ce spuneti domnilor?

 

PAi daca ai citit aici, de ce ai deschis topic nou????????????

 

:pinch:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
mie de ceva vreme mi se oprea dimineata cand era sub 0 grade afara. apasam pe buton de 2 ori , pornea dar se oprea imediat iar pe ecran aparea siguranta de bujie. la a treia cheie pornea ok, iar in timpul zilei nu facea nicio problema. Acum am fost la tester unde imi arata toate bujiile arse. Am schimbat bujiile si releul de bujii. Dar vad ca tot asa face . Porneste de la prima cheie pentru 2 secunde( un mers tremurat), dupa care se opreste. Ce o mai fi? ca la tester nu mai arata nimic si nu mai am nicio eroare?
Link to comment
Share on other sites

mie de ceva vreme mi se oprea dimineata cand era sub 0 grade afara. apasam pe buton de 2 ori , pornea dar se oprea imediat iar pe ecran aparea siguranta de bujie. la a treia cheie pornea ok, iar in timpul zilei nu facea nicio problema. Acum am fost la tester unde imi arata toate bujiile arse. Am schimbat bujiile si releul de bujii. Dar vad ca tot asa face . Porneste de la prima cheie pentru 2 secunde( un mers tremurat), dupa care se opreste. Ce o mai fi? ca la tester nu mai arata nimic si nu mai am nicio eroare?

s-a discutat dar nu gasesc topic , cablul asta face ceva figuri cel mai probabil daca ai schimbat si releu si bujii ar purea fi si ala piesa 2 din diagrama , 12427798482

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC31&mospid=48801&btnr=12_1167&hg=12&fg=29

 

Trebuie sa desfaci iar galeria si sa umbli la cablu sa vezi cum arata pinii din ea daca vrei sa verifici intai,daca e defect gasesti mufa topita ,deteriorata si releul nu primeste curent cum trebuie .

 

Topicul e pe la seria 3 pe undeva , la un E90

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.