Jump to content

PROBLEME ECU


viorel84

Recommended Posts

Daca ar fi stricat sau nu ar functiona cum trebuie ai simti asta in functionarea motorului in primul rand, apoi ar genera niste erori vizibile la diagnoza. In principiu, orice se poate repara daca merita si daca stii cum.

pur si simplu la mine nu se mai tureaza peste 2000 de ture(asta la cald , la rece nici nu se poate accelera) eu am si gpl iar pe gpl merge impecabil. ma gandesc ca gpl-ul are calculator separat si in acest motiv se intampla asta

Link to comment
Share on other sites

pur si simplu la mine nu se mai tureaza peste 2000 de ture(asta la cald , la rece nici nu se poate accelera) eu am si gpl iar pe gpl merge impecabil. ma gandesc ca gpl-ul are calculator separat si in acest motiv se intampla asta

Fa-i o diagnoza! Incerca sa scoti mufa de la debitmetrul de aer, vezi daca asa se tureaza.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi. am facut diagnoza si nu apare nimic. am scos si mufa de la debitmetru la rece si se opreste motorul. daca o scot la cald nu e nici o diferenta.

Trage aer fals pe undeva, verifica furtunul care duce din chiulasa in valva PCV. Trebuie sa dai jos filtrul de polen si carcasa acestuia. Verifica si valva pcv, demonteaz-o, tine palma pe orificiul de jos al valvei, trage prin orificiul furtunului, apoi ia palma de pe orificiul de jos, ar trebui ca valva sa inchida si sa tina vacuumul.

Link to comment
Share on other sites

Anuleaza doar pentru probe gpl-ul si vezi cum merge fara el.

[cum se poate anula?

 

Trage aer fals pe undeva, verifica furtunul care duce din chiulasa in valva PCV. Trebuie sa dai jos filtrul de polen si carcasa acestuia. Verifica si valva pcv, demonteaz-o, tine palma pe orificiul de jos al valvei, trage prin orificiul furtunului, apoi ia palma de pe orificiul de jos, ar trebui ca valva sa inchida si sa tina vacuumul.

am verificat toate furtunele si par in regula. cat despre valva PCV e anulata de mult timp. dar pana s-a ars pompa de benzina masina a mers ok. am schimbat pompa cu una second hand si de atunci problemele. nu am gasit momentan o pompa de benzina buna pentru probe.

Link to comment
Share on other sites

am curatat debitmetrul si cam toti senzori . am postat din cauza ca nu mai gasesc solutii. nu inteleg de ce pe gpl nu am nici o problema. calculatorul gpl functioneaza individual de anumiti senzori sau chiar de debitmetru?

rampa injectoarelor ai verificat-o? inclusiv regulatorul de presiune ,de obicei cedeaza daca folosesti mai mult gpl-ul.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

salut din nou. mai devreme a fost cineva si a incercat sa puna masina pe tester. din pacate nu a putut sa se conecteze la calculatorul masinii. am incercat sa o pornesc si a luat-o la a 5-a cheie. imi zicea ca probabil e de la senzorul de la vibrochen. eu inca stau si ma gandesc. de ce naiba merge pe gpl ? se anuleaza ceva din senzori cand trec pe gpl? nu mai inteleg nimic. daca e cineva din slatina care ma poate ajuta apreciez . multumesc si mai astept pareri de la voi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.