Jump to content

bmw 330d diferente putere


dinudaniel

Recommended Posts

+1 , in plus un e46 este mult mai usor de intretinut. Se gasesc multe piese sh in stare foarte buna la preturi f accesibile. La e90 lucrurile stau altfel plus ca nu este la fel de fiabil

De exemplu: poti gasi o pompa de inalte la 100 de euro, injector la 50 euro, un motor complet la 500 euro. La e90 nici nu discuti de asa ceva

da aici ai dreptate cu pisele sh mai ieftine si mai multe (o sa fie mai usor sa intretii cu piese sh dar e o loterie si sh-ul asta ca nu stii cat te tine piesa in cauza)

si cum zice calin daca 330_ul mai are si un X e mai bine(dar pe urma si alte costuri de intretinere)

Link to comment
Share on other sites

da aici ai dreptate cu pisele sh mai ieftine si mai multe (o sa fie mai usor sa intretii cu piese sh dar e o loterie si sh-ul asta ca nu stii cat te tine piesa in cauza)

si cum zice calin daca 330_ul mai are si un X e mai bine(dar pe urma si alte costuri de intretinere)

 

LOOOL, m-ai botezat, astept porcul de craciun ca mielul il ia altcinevaLMAO.gif

Link to comment
Share on other sites

Apropo de fiabilitate, nici m54b30 de pe 330i nu e mega extra fiabil. Aproape toate motoarele consuma/pierd ulei si trebuiesc facute cateva reparatii pentru a remedia problema si ca sa-ti dau exemplu: garnitura capac culbutori (150 lei), garnitura corp filtru ulei (10 lei costa garnitura dar trebuie desfacut jumate de motor :) ) si tot ce tine de valva pcv+furtune aferente(in jur de 700 lei piesele), role+intinzatoare, ambreiaj+volanta, fulie...toate astea la un motor de aproximativ 250k km. Deci dupa achizitie iti trebuie 1000 euro sa o faci OK. Daca vreti pot posta o lista cu tot ce am schimbat la copeul meu :)
Link to comment
Share on other sites

fac mai mult de 15.000 km pe an,mai am putin si fac a 3-4a revizie la masina care o am acum,si e cumparata la sfarsitul lunii ianuarie.momentan cercetez,ma interesez,modificari vor urma cu siguranta,dar in timp.imi place si e90,si poate cu ceva eforturi si putin sprijin din partea parintilor as reusi sa achizitionez una,dar nu cred ca imi voi permite sa o si intretin,mai bine un racleta sa ma pot misca cu ea decat un e90 sa il tin bibelou.cum a spus un coleg mai sus,e46 se gasesc multe la dezmembrat,iar piesele sunt relativ ieftine,deci reusesc sa o intretin.
Link to comment
Share on other sites

Apropo de fiabilitate, nici m54b30 de pe 330i nu e mega extra fiabil. Aproape toate motoarele consuma/pierd ulei si trebuiesc facute cateva reparatii pentru a remedia problema si ca sa-ti dau exemplu: garnitura capac culbutori (150 lei), garnitura corp filtru ulei (10 lei costa garnitura dar trebuie desfacut jumate de motor :) ) si tot ce tine de valva pcv+furtune aferente(in jur de 700 lei piesele), role+intinzatoare, ambreiaj+volanta, fulie...toate astea la un motor de aproximativ 250k km. Deci dupa achizitie iti trebuie 1000 euro sa o faci OK. Daca vreti pot posta o lista cu tot ce am schimbat la copeul meu :)

depinde ca nu pica toate odata,la diesel a picat turbo si ai aruncat 1000 eur :)

ambreiaj volanta pica si la diesel role la fel.la M54 ai asa:

-garnitura culbutori

-pcv

-senzori axe cu came

-bobine daca sunt Bremi

-senzori O2 mai ales la km multi

bine la 3 litri mai e celebra problema cu pompa de ulei dar aia apare doar daca insisti cu turatiile mari.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

depinde ca nu pica toate odata,la diesel a picat turbo si ai aruncat 1000 eur :)

ambreiaj volanta pica si la diesel role la fel.la M54 ai asa:

-garnitura culbutori

-pcv

-senzori axe cu came

-bobine daca sunt Bremi

-senzori O2 mai ales la km multi

bine la 3 litri mai e celebra problema cu pompa de ulei dar aia apare doar daca insisti cu turatiile mari.

treaba cu garniturile e valabila cam la toate e46,cel putin aia la capacul filtrului de ulei,am schimbat si pe a mea si la inca 2 prieteni(tot 318i),garnitura de la capacul culbutorilor iara e moarte la majoritatea,la a mea cred ca da semne,a unui prieten la 318 lafel,iar altul cu 320 a schimbat-o deja,acum vorbesc doar de e46,dar mi se pare normal,cat sa tine si o amarata de garnitura,au trecut anii peste ele.cel putin eu cand am dat garnitura de la capacul filtrului de ulei abia am reusit sa o dezlipesc de pe motor,era coapta,se rupea din 0.5 in 0.5 cm...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.