Jump to content

Probleme motor 323ci


Recommended Posts

Salut e primul meu post asa ca fiti blanzi

Am un 323ci e46 si problema e ca nu trage,nu merge rotund si se aude pe evacuare pana in catalizator ca si cum ar fi ceva fisurat,exact cum ar fi teava sparta nu este pentru ca atunci cand merge bine nu se mai aude,problema e pana ajunge la 4k rpm dupa aceasta valoare isi revine total ma lipeste in scaun. Mentionez ca uneori merge bine in special dupa o tin peste 4k rpm.Am eroare Signal Inlet-camshaft sensor l.am schimbat cu unul "ERA" Eroarea tot persista. Nu am erori de misfire dar se comporta ca si cum ar avea tot timpul,sunetul din evacuare pana in catalizator vine de undeva de la bancul 1 si nu sunt sigur dar ccred ca de la cilindul 2 Ma gandeam ca ar putea fi garniturile de la VaNoS...Poate DISA...Nu stiu ce sa mai verific!

Link to comment
Share on other sites

Senzorii trebuie sa ii pui originali, am avut si eu motorul ala si facea exact cum descrii tu si in plus, nu prea o lua la prima cheie dimineata

 

Alteori cand facea asa, opream, porneam si isi revenea

 

Am incercat cu senzor febi si facea mai rar, dar tot facea

 

Am luat pana la urma senzor original si masina mergea ca si cand nu ar fi avut nimic niciodata

 

Pot sa mai fie lambda, dar daca zici ca iti da eroarea aia, ia un senzor de la dezmembrari doar de proba si vezi

Link to comment
Share on other sites

Am uitat ssa mentionez eu cand am luat masina am mers o saptamana cu ea si am tinut-o o cam 40 de zile fara sa ma ating de ea...cand sa o pornesc surpriza! fara presiune la ulei am oprito instantaneu deja imi comandasem garnitura de capac motor a juns in 3 zile cand am ridicat capacul la motor era ceva in gen pasta neagra! sa vad daca mai am poza! m.am gandist ca baia o sa fie plinda de asemenea "smoala" am comandat imediat si garnitura de ls baia de ulei masina a mai stat o saptamana si cand am dat baia jos surpriza sorbul era pur si simplu astupat am spalat baia pompa de ulei si cand am pornito presiune ulei si toate bune am uitat sa zic am schimbat si regulatorul de presiune ulei sa nu ma mai induca nimic in eroare!post-63746-0-58341400-1382950226_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

...Da eu presupun ca de la aditiv a facut asa pentru ca e mai simplu sa cumperi un aditiv care astupa garniturile de 5 euro decat sa schimbi garnitura de la capacul de la motor doar vanosul e cel care nu l.am desfacut dar nu se aude de la el zgomotul ala e undeva la cyl 2 bancul 1...vanosul nu stiu ce galagie sa faca dar nu prea corespunde cu ce gasesti pe youtube la "vanos nois"
Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa fac un DIY dar eram prea nervos cu 2 tuburi de decarburol si in jur de 5 carpe cu microfibre! nu a iesit curat curat dar nu mai am mizeria aia....si acum uleiul o sa il schimb la 5k km pentru urmatoarele 3 schimburi pe ca din cate stiu eu uleiul are un aditiv care mai spala internele...!
Link to comment
Share on other sites

Mizeria o ai ĂŽncĂŁ prin tot sistemul de ungere in special pe canale unde nu poți interveni . PĂŁrerea mea e sa ii schimbi uleiul pana 1000 de km. Presimt ca motorul asta mai are surprize dacĂŁ avut un asemenea aditiv Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Acum am presiune si motorul in sine merge foarte uns doar ca nu merge rotund si am rateurile alea pe evacuare ca si cand ar fi spart ¨saxofonul¨asa cum zicea saracul bunicul meu la dacie...ma gandesc sa nu fie infundat ceva pe la vanos! ca doar vanosul nu a fost demontat si curatat! Edited by adiotelea
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa numai mergi cu masina deloc. In primul rand cand porneste motorul dureaza prea mult pana se stinge lampa de ulei ( semn presiune scazuta al sistemului de ungere cauzata ori de mizeria aia ori de uzura in cuzineti de palier) in al doilea rand nimeni nu isi poate da seama pe net dintr o filmare ce mama naibi se aude asa . De la vanos la axe cu came orice e posibil. Nu stiu cum ti se pare tie ca merge uns acest motor... mie mi se pare ca bate

Masina trebuie sa ajunga de urgenta la un mecanic pana nu faci mai multe daune.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

chestia cu uleiul se intampla doar la prima pornire dimineata cum a fost in filmare daca o opresc si o pornesc intr-o jumatate de ora se stinge odata cu martorul de tensiune baterie...nu pot sa imi dau seama de ce odata face odata nu! :shocking:

Logic ca se intampla doar dimineata undeva scade presiunea si dupa ce se amorseaza sistemul de ungere numai face dar nu e normal. Ceva se intampla ce nu e deloc bine. Ti am zis viziteaza un mecanic si lasa testele ca asta nu e dacie. Plastelina aia care ai gasito in motor nu a ajuns acolo intamplator. A fost un aditiv pus acolo cu un motiv foarte serios si anume sa acopere bataia pe care o ai acum.

Oricum motorul trebuie redesfacut si curatat . Astupi toate gaurile din chiulasa si torni motorina caldutza . In nici un caz decarburol sau benzina. Repeti operatiunea de mai multe ori cu baia de ulei data jos.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Logic ca se intampla doar dimineata undeva scade presiunea si dupa ce se amorseaza sistemul de ungere numai face dar nu e normal. Ceva se intampla ce nu e deloc bine. Ti am zis viziteaza un mecanic si lasa testele ca asta nu e dacie. Plastelina aia care ai gasito in motor nu a ajuns acolo intamplator. A fost un aditiv pus acolo cu un motiv foarte serios si anume sa acopere bataia pe care o ai acum.

 

Urmeaza sa sun la Motor AG sa fac o inspectie generala...sper sa scap usor!!! ma cam tem de schimbatul pieselor care nu au nicio buba...dar si asa nu mai tine merg direct la doctor :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa sun la Motor AG sa fac o inspectie generala...sper sa scap usor!!! ma cam tem de schimbatul pieselor care nu au nicio buba...dar si asa nu mai tine merg direct la doctor :unsure:

Nu stiu daca trebuie sa mergi direct la reprezentanta dar in mod cert trebuie sa vorbesti cu un mecanic priceput. Iti place sau nu iti place motorul trebuie verificat mai amanuntit. Un motor care a avut astfel de probleme pe ungere este o minune ca mai porneste. Aditivul ala in momentul care masina a stat si s a racit un pic a afara s a transformat in mizeria aia. Cine a facut asta a facuto un buna stiinta pentru a da o teapa. Ce le as face eu la oameni astia este deja o alta discutie

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Pefer sa merg la reprezentanta decat sa ajung la un mecanic sa imi zica "da se rezolva" si dupa sa imi spuna ca e groasa si sa umblu din Service in service!

Beleaua este ca daca trebuie demontat si montat motorul la BMW AG cred ca o sa te ajunga exact cat ai dat pe masina.

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Macar stiu care e problema si atunci o sa caut un mecanic mai abil...! sper sa am noroc! ca pana acum m.a ocolit!

Sfatul meu.. in caz daca motorul are vreo uzura sa nu te apuci sa bagi bani in el. Cumpara pur si simplu unul sh pe care il poti porni sa il auzi. Te ajunge maxim 500 de euro plus manopera.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Macar stiu care e problema si atunci o sa caut un mecanic mai abil...! sper sa am noroc! ca pana acum m.a ocolit!

La reprezentanta or sa isi dea cu presupusul....ceea ce e si normal in situatia in care este masina ta......pentru ca numai desfacut se poate face o constatare pertinenta a problemelor motorului, si nu o sa stea nimeni acolo sa bibileasca la motorul tau.....desi se pare ca problemele lui sunt destul de mari; mai bine iei in calcul sa cauti un motor de la o masina de anglia, il probezi pe masina inainte de a-l achizitiona, il schimbi, si sigur iesi mai ieftin decat daca te apuci sa faci constatari, sa incepi sa schimbi cate una-alta.

 

de exemplu.....daca opresti motorul si dezmembrezi si vinzi restul (asta in cazul in care nu are probleme), paguba nu e asa mare (oricum la pretul ala masina asta o sa ajunga urgent la dezmembrari)

 

http://www.autovit.ro/bmw-323-C30965211.html

Edited by Eugen B
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.