Jump to content

Problme E39 520 D 2001


Recommended Posts

Salutare am achizitionat de curand un 520 D din 2001 si sunt tare nemultumit de el . Inainte am avut un 725 tds de 143 de cai si s misca mult mai bine desci m-am uitat la amble la car spcification si au acelasi cuplu numai ca 520 are mai putin cu 7 cai . AM facut mai multe probe , problema e ca sub turbo nu prea are sprint deloc . Mai ales daca schimb la dea a-1-a la 1500 -2000 rpm si dau a -2-a cu pala la fund mai ca nici nu urca turometrul . Am facut diagnoza mi-a aparut eroare la EGR . Am curatat egr-ul deoarece avea calamina si tot nici o modifica . Specific ca masina nu scoate fum de nici o culoare . ce alte idei mai aveti . Totusi pe diagnoza nu apare nimic .
Link to comment
Share on other sites

Salutare am achizitionat de curand un 520 D din 2001 si sunt tare nemultumit de el . Inainte am avut un 725 tds de 143 de cai si s misca mult mai bine desci m-am uitat la amble la car spcification si au acelasi cuplu numai ca 520 are mai putin cu 7 cai . AM facut mai multe probe , problema e ca sub turbo nu prea are sprint deloc . Mai ales daca schimb la dea a-1-a la 1500 -2000 rpm si dau a -2-a cu pala la fund mai ca nici nu urca turometrul . Am facut diagnoza mi-a aparut eroare la EGR . Am curatat egr-ul deoarece avea calamina si tot nici o modifica . Specific ca masina nu scoate fum de nici o culoare . ce alte idei mai aveti . Totusi pe diagnoza nu apare nimic .

 

Imi asum toate riscurile expedierii urmatorului mesaj . Esti cel mai prost conducator auto! cine te-a invatat sa conduci ? Cum sa schimbi viteza la 1500-2000 de ture ? Pentru randament viteza se schimba in turatiile in care cuplu este maxim, in nici un caz 1500-2000 rpm, iar atunci cand mergi constant selectezi o treapta de viteza in care motorul va sta in turatii optime ce ofera cuplu maxim! Asemenea "soferi" ca tine fac marca de ras..mai trebuie sa pui ceva salam pe capota si ai nota 10 la capitolul prostie !BMW e doar "pentru cunosctori si mai ales pentru fanatici!"

Edited by urbanculture
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

urbanculture ce tot indrugi tu acolo ce vrei sa imi spui tu mie ca nu te inteleg ca la un motor 2,5 tds din 97 pe o caroseria mai grea decat seria 5 cu 280 N cuplu 143 de cai fara comon rail , merge mul mai tare decat un 2,0 litri comon rail 280 N cuplu 136 pe o caroseria mai usoara plus ca cu 5 ani mai noua?
Link to comment
Share on other sites

urbanculture ce tot indrugi tu acolo ce vrei sa imi spui tu mie ca nu te inteleg ca la un motor 2,5 tds din 97 pe o caroseria mai grea decat seria 5 cu 280 N cuplu 143 de cai fara comon rail , merge mul mai tare decat un 2,0 litri comon rail 280 N cuplu 136 pe o caroseria mai usoara plus ca cu 5 ani mai noua?

 

NU! si nici nu am vorbit de 2.5 TDS

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

urbanculture ce tot indrugi tu acolo ce vrei sa imi spui tu mie ca nu te inteleg ca la un motor 2,5 tds din 97 pe o caroseria mai grea decat seria 5 cu 280 N cuplu 143 de cai fara comon rail , merge mul mai tare decat un 2,0 litri comon rail 280 N cuplu 136 pe o caroseria mai usoara plus ca cu 5 ani mai noua?

DacĂŁ nu mĂŁ insel 520d are common rail ĂŽn portbagaj:blink: acum pe bune din câte stiu eu este injectie directa dar nu este pe common rail ca si 525d sau 530d. DacĂŁ consumul instant nu urca de 20l ĂŽn 1 atunci este debimetrul pune original bosch Ăâ˘i scapi de probleme

 

Galaxy Note 3

Edited by claudio525d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.