Jump to content

320 D probleme legate de consumatori


Recommended Posts

Salut !

 

Sunt nou pe aici , ba chiar azi mi-am facut acest cont , deci nu ma luati prea tare , ca probabil stiti mult mai multe despre masini decat mine.

 

Mi-am achizitionat un e46 din 2004 vara aceasta.

Toate bune si frumoase pana acum cand a inceput sa vina frigul.

Aveam pe ea baterie de 55 Ah daca-mi aduc bine aminte , dar asta nu conteaza , ca ulterior , mi-am cumparat alta noua de 80 care bineinteles am si montato.

Am fost cu masina la munca (8:00 dim , au fost sunt 0 grade) iar cand am dat sa plec de acolo (19:00 seara) , surpriza , nu mai pornea , dar nu numai ca nu pornea , nici macar centralizata nu s-a deschis din telecomanda. Am deschis portiera din cheie , a venit cineva mi-a dat curent , a pornit si am plecat.

A doua zi dimineata , o ia la prima cheie. Acelasi drum , aceleasi ore state la munca , acelasi sfarsit. A venit altcineva sa-mi dea curent , a pornit , am mers in mall , am stat la un film , dupa care iar nu a mai pornit. (era de asteptat)

Am ajuns cu ea acasa in acea seara , a trecut noaptea , dimineata , iar a luato la prima cheie. (nu mai intelegeam nimic)

Am plecat la sediul de unde am luat bateria (ca este in garantie) , au facut astia niste masurari pe acolo , in prima faza , imi dadea indici intre 3 si 4 Ah , dupa vreo 6-7 min mi-a scazut la 0 dar cand a pus aparatul iar , oscilatii intre 1-2 care au durat vreo 3-4 min , dupa care s-au dus pe 0.

Mi-au dat alta baterie (nu cred ca e noua) cat mi-au puso la incarcat pe cealalta.

Ieri , am fost la club (la munca) am lasat masina in parcare iar cand am scos cheia din contact , se auzea ca inca imi merge clima (sunetul ala de ventilator). In capul meu a fost ceva dubios dar am zis ca "cine stie , poate se invarte oleaca si se opreste ulterior".

Dupa vreo 5-6 ore cand am terminat munca , m-am urcat in masina si cum am bagat cheia si am rasucito in contact a inceput clima , cu toate ca ea era oprita. Masina nu a pornit , a venit altcineva mi-a dat curent si am ajuns cu ea acasa.

 

Aveti ceva idei despre ce se intampla cu ea ?

 

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Una din probleme :ramane pornit ventilatorul din spatele modulului de clima e un mic cooler acolo , din ce stiu se schimba modulul climatronic .Ca urmare merge ore intregi si iti descarca bateria . Partea buna e ca e relativ ieftin 50-80 E Sh . Ca sa verifici trebuie sa demontezi in zona si te convingi ori scoti siguranta 28 si vezi daca tace . Eventual poti sa o lasi scoasa peste noapte si vezi daca mai ai problema asta . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sugestii , dar deocamdata bateria e moarta si eu trebuie sa plec la munca , nu am timp sa fac acest test , dar il voi face.

va multumesc inca odata.

ma voi interesa si de unde sa cumpar un FSU daca este cazul.

Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sugestii , dar deocamdata bateria e moarta si eu trebuie sa plec la munca , nu am timp sa fac acest test , dar il voi face.

va multumesc inca odata.

ma voi interesa si de unde sa cumpar un FSU daca este cazul.

fsu cam asa moare la 2-4 ani . La mine il schimbase si fostul proprietar si a picat si la mine peste 2 ani .

Link to comment
Share on other sites

plus pe langa asta verifica si incalzitorul electric suplimentar si acela poate ramane blocat si de multe ori nu apare pe tester. Verifiva cu ampermetru pe borna de minus a bateriei si minusul masinii si vezi ca dupa cateva minute cosumul trebuie sa scada pana aproape de zero(parca40 mA sau 0,04 A sper sa nu gresesc).Sunt mai multe topicuri cu problema asta mai cauta . Succes
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am vorbit cu un electrician cat am fost la munca si trebuie sa ma cheme sa o verifice cand are timp.

abia am ajuns de la munca , am scos sigurantele de la cilma cand am plecat la munca dupa cum mi-ai zis Myx si acum cand am fost sa ma uit la ea , am observat ca este pentru prima data cand imi gasesc parbrizul inghetat (pana acum il gaseam de fiecaredata dezghetat , nici macar aburit) ceea ce ma duce mai mult cu gandul ca problema vine de la clima sau piesa cu tepi / FSU.

cand ma trezesc , o sa ma duc sa-i dau curent si sa incerc sa incarc putin bateria si sa vad urmarile.

Multumesc pentru pareri si cand o sa-mi repar masina , o sa revin cu raspuns legat de probleme pe care le-am intampinat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Am rezolvat in sfarsit problema , toata aceasta poveste a inceput de la "piesa cu tepi" , mi-am cumparat una noua , am schimbato si nu mai am nicio treaba ,clima merge foarte bine. Multumesc de pareri si de timpul acordat , puteti da Topic Closed aici.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.