Jump to content

EGR Off (din soft)


alex5aru

Recommended Posts

Ma bate gandul sa anulez EGR-ul din soft din cauza mersului intrerupt la turatii joase. Voi ce parere aveti, si pro si contra, va rog, detaliati.

 

 

Daca il anulezi si din soft e totul ok,eu am scos furtunasul din egr si l-am opturat cu un surub(mai bine cu o bila de rulment),masina merge mult mai bine ,accelereaza mult mai bine ,mai liniar ,fara intreruperi,nu mai SCOATE FUM DELOC .

 

Acum o ora m-am intors de la" BOSCH CAR SERVICE",interesandu-ma daca poate sa-mi anuleze egr-ul din soft,raspunsul fiind afirmativ ,pretul mi s-a parut cam maricel 150 euro.O sa sun si la reprezentanta sa vad daca face asa ceva si cat ar costa.

 

Oricum saptamana asta il anulez si din soft ,o sa revin cu ceva pareri dupa...thumbsup.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca il anulezi si din soft e totul ok,eu am scos furtunasul din egr si l-am opturat cu un surub(mai bine cu o bila de rulment),masina merge mult mai bine ,accelereaza mult mai bine ,mai liniar ,fara intreruperi,nu mai SCOATE FUM DELOC .

 

Acum o ora m-am intors de la" BOSCH CAR SERVICE",interesandu-ma daca poate sa-mi anuleze egr-ul din soft,raspunsul fiind afirmativ ,pretul mi s-a parut cam maricel 150 euro.O sa sun si la reprezentanta sa vad daca face asa ceva si cat ar costa.

 

Oricum saptamana asta il anulez si din soft ,o sa revin cu ceva pareri dupa...thumbsup.png

si nu ai check engine daca anulezi doar din furtun ?

Link to comment
Share on other sites

Am observat cĂŁ mașina ĂŽntrerupe doar când motorul se incĂŁlzește. Spre exemplu, zilele acestea, la -2 grade mașina nu a ĂŽntrerupt deloc, ĂŽn cele 2 ore de mers prin oraș. Ăn mod normal, pe temperaturi de 14-15 grade imi intrerupea, dupa 30-40 minute de mers. Recunosc, nu ma pricep, nu stiu cum functioneaza un motor, dar are EGR-ul legatura cu asta ?
Link to comment
Share on other sites

Ca sa te convingi singur, scoate-i furtunasul ce merge de la electrovalva la supapa egr, blocheaza-l cu un surub...sau scoate-i mufa de la electrovalva, ca e tot aia. Mergi asa doua trei zile, vezi daca mai intreurpe...se va aprinde martorul motor, dar n-are nimic, nu influenteaza mersul motorului.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revin cu problema mea, respectiv MERSUL INTRERUPT in turatii joase (1600 - 2000 RPM). Am scos furtunasul care intra in EGR, l-am blocat cu un surub, am mers pana cand s-a incalzit motorul, s-a aprins martorul cu eroarea "increased emissions", dar masina tot merge intrerupt, dupa ce motorul se incalzeste. Asta nu inteleg, care ar putea fi explicatia. De ce, spre exemplu la -5 grade, oricat as merge nu intrerupe, evident din cauza ca nu ajunge la 90 de grade, dar cum afara e frumos si sunt peste 7-8 grade, masina intrerupe dupa ce motorul se incalzeste. Eram aproape convins ca EGR-ul este de vina, dar se pare ca nu. Urmeaza sa verific senzorul de presiune de pe admisie si furtunasele vacuum.

 

Edit: pe tester nu apare nicio eroare, tocmai ce am venit de la service.

Edited by alex5aru
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Revin cu problema mea, respectiv MERSUL INTRERUPT in turatii joase (1600 - 2000 RPM). Am scos furtunasul care intra in EGR, l-am blocat cu un surub, am mers pana cand s-a incalzit motorul, s-a aprins martorul cu eroarea "increased emissions", dar masina tot merge intrerupt, dupa ce motorul se incalzeste. Asta nu inteleg, care ar putea fi explicatia. De ce, spre exemplu la -5 grade, oricat as merge nu intrerupe, evident din cauza ca nu ajunge la 90 de grade, dar cum afara e frumos si sunt peste 7-8 grade, masina intrerupe dupa ce motorul se incalzeste. Eram aproape convins ca EGR-ul este de vina, dar se pare ca nu. Urmeaza sa verific senzorul de presiune de pe admisie si furtunasele vacuum.

 

Edit: pe tester nu apare nicio eroare, tocmai ce am venit de la service.

 

Salut

Am un x3 3.0d 2007 am aceeasi problema.

Intr-un interval de temperatura 5-25 de grade la relanti tremura masina de zici ca moare. Ma chinuie problema de 3 ani dar a inceput din ce in ce mai rau.

Am depistat de curand ca are legatura cu EGR adica da drumu la prea multe gaze si motorul ramane fara oxigen. De aici si mersul balbait ca in 3 pistoane. Practic motorul se sugruma in lipsa oxigenului.. Daca scot furtunul de vacum de la EGR se potoleste instant.

Precizez ca in ture merge foarte bine.

De cateva zile merg fara furtun la EGR si motorul la relanti merge bine in ture trage mai bine.

Valva de comanda a EGR am schimbat-o acum un an si nu a fost nicio imbunatatire.

Ce ar putea fi ?

 

A si am uitat sa mentionez ca atunci cand EGR activ aburul de la esapament are un miros intepator de nu poti sa respiri pe langa masina. Cand scot furtunul de la EGR nu mai miroase deloc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.