Jump to content

My new toy


mikken

Recommended Posts

ce dimensiune sunt gumele? Eu am niste Kumho Ecsta, asa am luat masina si erau noi si nu avea rost sa iau altele, dar pe ud, extrem de rar aici, sunt groaznice, am prins la un semafor usor ud pe jos de la stropitorile care uda iarba, am plecat mai tare si a si fugit de fund, chiar m-am speriat pentru ca nu ma asteptam la asa ceva, dar noroc ca intra DTC foarte repede si o stabilizeaza. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

ce dimensiune sunt gumele? Eu am niste Kumho Ecsta, asa am luat masina si erau noi si nu avea rost sa iau altele, dar pe ud, extrem de rar aici, sunt groaznice, am prins la un semafor usor ud pe jos de la stropitorile care uda iarba, am plecat mai tare si a si fugit de fund, chiar m-am speriat pentru ca nu ma asteptam la asa ceva, dar noroc ca intra DTC foarte repede si o stabilizeaza.

Eu patesc des asta si cu anvelope Bridgestone,cele care echipeaza masina din fabrica.Odata,tot asa era ud de la cisterna care cica spala soseaua, i-am ” dat talpa ” plecand de la un semafor si am virat pe strada la stanga......am sarit o banda fara sa realizez (si mai am si xDrive) :frantics: Naiba sa le ia de anvelope,te bazezi pe ele si.......

Link to comment
Share on other sites

la VW GTi am Bridgestone, fiind inca pe echiparea de fabrica, dar nu mi se par deloc prea reusite la capitolul aderenta, sunt intr-adevar super silentioase si la o masina ca Golful chiar conteaza nefiind atat de bine insonorizata si duc destul de mult, astea au deja 30k km si au vazut si circuit, mers agresiv si inca mai duc cel putin 15k km, daca merg lejer si rotite la fiecare 10k ca si pana acum. Cel mai mult insa mi-au placut Michelin PS3 si Conti Sport Contact 2, care au un grip super bun dar se si duc repede, nu am trecut de 30-35k cu un set, deja la 35k ajungeam tras de par.
Link to comment
Share on other sites

@mik15: dimensiunea anvelopelor e 275/30/19...cred ca vor arata super bine pe masina si vor imbunatati stabilitatea si aderenta. Cu astea de iarna imi intra DTC-ul intr-o veselie, atat pe uscat cat si pe ud :)

 

Sincer pe mine daca ma tin astea pe spate 30-35k km ma declar multumit...deja inseamna 3-4 ani. Tare mi-e insa teama ca nu vor avea viata asa lunga :p

 

@Myx: ti-am zis, sunt senzatie anvelopele...sa le tocim cu placere :D

Link to comment
Share on other sites

Eu patesc des asta si cu anvelope Bridgestone,cele care echipeaza masina din fabrica.Odata,tot asa era ud de la cisterna care cica spala soseaua, i-am ââŹÂ dat talpa ââŹÂ plecand de la un semafor si am virat pe strada la stanga......am sarit o banda fara sa realizez (si mai am si xDrive) :frantics: Naiba sa le ia de anvelope,te bazezi pe ele si.......

 

Well...credeam ca sunt singurul. Asa am patit si eu, de aceea cred ca o sa le schimb anul asta.

Link to comment
Share on other sites

asta e dimensiunea standard la E60 pe 19? Eu am pe spate 275/35/20, cu 30 cred ca vei mai pierde din confort....

 

Da, astea sunt dimensiunile standard pentru rotile pe 19": 245/35 pe fata si 275/30 pe spate.

 

Drumurile in general sunt bune pe aici, deci sper sa nu fie deranjant...oricum mie imi plac masinile mai tepene asa :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Aseara am scos masina dupa aproximativ 2 saptamani din garaj si surpriza...sub ea pata de ulei (cred) :(

 

Nu era sub motor ci un pic mai in spate, pe centru...deci suspectez ca a picurat pe la cutia de viteze pe undeva, dupa operatiunea de schimb ulei. Nu era negru, ci maroniu deschis asa, cu un miros specific...si unsuros, deci am exclus varianta sa fie lichidul de racire.

 

Diseara tre sa ajung cu ea inapoi la service, sa vada pe unde pierde. Foarte ciudat e ca dupa schimbul de ulei am mai mers cu masina cateva zile si nu a curs nimic...apoi a stat pur si simplu parcata 2 saptamani cat am fost plecat in vacanta...si acum gasesc pata.

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie ceva mai serios,eu asa am patit odata la Merecedes,mi-au schimbat ulei la cutie si dupa cateva zile a inceput sa lase pete,m-am dus si au constatat ca era o „priza” pe cutie care incepuse sa piarda ulei,deci simpla coincidenta.
Link to comment
Share on other sites

de obicei asa se intampla, cand sta mai multa vreme atunci curge pentru ca se contracta garnitura, probabil fie nu au strans bine baia de ulei de la cutie fie e garnitura de vina. Mecanicul la care merg tocmai din cauza asta de cate ori schimba o garnitura pune si putina pasta din aia de garnituri mai ales in punctele cheie. Fiind in spate altceva nu prea poate fi, sper sa nu fie rear crank shaft seal sau simeringul de la convertizorul de cuplu, atunci e mai nasol, dar daca pata e intr-o parte si nu central atunci nu ar fi astea. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la service si se pare ca pierde pe la garnitura baii de ulei. Ca o fi fost garnitura proasta sau pusa aiurea...ca nu o fi strans bine suruburile...cert e ca imi vor schimba din nou uleiul la cutie, impreuna cu baie, filtru, suruburi, garnitura...deci tot kit-ul.

 

Partea buna la toata povestea asta e ca se mai curata eventual cutia de depuneri :D

 

Mi-am comandat si flansele de la amortizoare, impreuna cu amortizoarele alea mici de cauciuc si burdufele de protectie, insa nu le voi monta la BMW. Imi cer 220 euro doar manopera pentru operatiunea asta si mi se pare cam mult. O sa le schimb la service-ul unde imi pun rotile de vara, ca tot o sa desfaca pe acolo...sper sa rezolve zgomotele ca imi stau pe creier. A facut acum mecanicul iar o verificare la toate bieletele, pivoti, capete de bara, etc si totul e ok...de data asta am stat langa masina sa vada si ochiul meu :D

Link to comment
Share on other sites

Aseara am scos masina dupa aproximativ 2 saptamani din garaj si surpriza...sub ea pata de ulei (cred) :(

 

Nu era sub motor ci un pic mai in spate, pe centru...deci suspectez ca a picurat pe la cutia de viteze pe undeva, dupa operatiunea de schimb ulei. Nu era negru, ci maroniu deschis asa, cu un miros specific...si unsuros, deci am exclus varianta sa fie lichidul de racire.

 

Diseara tre sa ajung cu ea inapoi la service, sa vada pe unde pierde. Foarte ciudat e ca dupa schimbul de ulei am mai mers cu masina cateva zile si nu a curs nimic...apoi a stat pur si simplu parcata 2 saptamani cat am fost plecat in vacanta...si acum gasesc pata.

 

La cutiile astea de viteza se schimba si piesa 1. Pe acolo curge.

Iti recomand sa faci schimbul la service ZF (sunt o gramada in DE si costa 400-500 euro ) . Eu ma duc mereu la Dortmund

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Initial la ZF direct am vrut sa fac schimbul, dar apoi am primit si oferta de la BMW cam tot pe acolo si cum mai aveam alte chestii de facut, am zis sa schimb si uleiul tot la ei.

 

Cele 2 piese indicate au fost schimbate si toate suruburile au fost stranse cu cheie dinamometrica conform manualului, deci tind sa cred ca a fost totusi garnitura proasta sau poate din greseala nu a fost asezata cum trebuie.

 

Oricum se va schimba luni totul din nou, pe garantie.

 

Chiar, tu nu mai zici nimic de 545-ul tau? :)

Link to comment
Share on other sites

Mikken te stiam baiat serios. Arata si mie reprezentanta BMW cu masina de flush pentru schimbat ulei. Eu n-am vazut pana acum. Mai ai 4-5 litri in convertizor si aia n-au fost schimbati. Ti-au facut aia salata de uleiuri acolo. Schimbul se face pe furtunele de la radiatorul din fata.

545-meu a ajuns la 167.000 km. In afara de revizii si gume in 4 ani si ceva am schimbat fix 1 baterie (300 euro ), 1 vas expansiune ( disparuse subit joja aia )(80 euro ) si unitatea dvd ( vreo 80-100 euro ) . In rest apa , paie si bataie.

Se pare ca am noroc la masini yahoo.gif. Stiu posesori de Logan care au bagat mai mult in reparatii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, nu am stat langa ei cand au facut schimbul, insa am intrebat daca operatiunea include si flush. Mi-au spus ca standard nu, insa daca vreau cu flush, ma costa in plus...si am ales-o pe aia cu flush. Cum si cu ce aparat l-au facut, naiba stie :)

 

Oricum tot raul spre bine, ca acum se va schimba din nou. Plus ca oricum au folosit probabil tot uleiul lor BMW, care era si original in cutie...deci cred ca e destul de omogena salata :)

 

Multi inainte iti doresc cu masinuta! Sper sa prind si eu minim 4 ani cu ea si tot fara probleme majore...insa la cum ma cunosc, tare mi-e ca mi se pune pata pe altceva in curand. Deja cochetez cu F10-550i sau un X6 cu acelasi motor :D

Link to comment
Share on other sites

Eh momentan sunt doar asa ganduri, au niste preturi mult prea mari. Oricum diferenta de putere nu e extraordinara, cel putin fata de cel dinainte de facelift de 408CP. Doar design-ul ma atrage mai mult.

 

N-am avut insa timp sa pun rotile de vara, oricum saptamana trecuta pe aici a nins :p Sper saptamana viitoare sa ajung sa le montez si revin cu impresii despre anvelope.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca am reusit sa-i fac botezul...am ramas fara carnet o luna :frantics:

 

M-a luat radarul in oras cu 85 la ora in zona de 50, habar n-am cum s-a intamplat pentru ca de obicei merg extrem de incet prin oras :( De multe ori o pun pe pilot automat la 50 sau 60 cat e limita si asa merg pana unde am nevoie...

 

Partea buna e ca pot preda carnetul oricand in urmatoarele 4 luni, deci probabil voi alege perioada cand plec printr-un concediu ceva :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.