Jump to content

Ce inseamna asta?


Recommended Posts

Va salut,de curand am achizitionat un 318i 2002 143cp astazi cand am ridicat joja sa vad cum sta cu uleiul surpriza o chestie care nu stiu cum sa o numesc ca o crema de culoara crem poza de mai jos face cat 1000 de cuvinte

http://s12.postimg.org/ch8lxn9fh/DSC06621.jpg

http://s12.postimg.org/y13qru4cd/DSC06622.jpg

http://s12.postimg.org/ohu1ydgu5/DSC06623.jpg

 

Va rog o parere ce poate fi?? Nu am senzori aprinsi in bord motorul merge ok trage nu da fum nu am probleme cu supapele sa manance ulei am doar niste pierderi pe la garnituri dupa cum umreaza

http://s30.postimg.org/z7oe97bkt/DSC06625.jpg http://s30.postimg.org/f1kwabfx9/DSC06626.jpg

 

http://s30.postimg.org/ykphjoeot/DSC06627.jpg http://s30.postimg.org/79zky0me5/DSC06628.jpg

 

http://s30.postimg.org/qt8rl4ajh/DSC06631.jpg http://s30.postimg.org/u3x4l00gt/DSC06632.jpg

 

http://s30.postimg.org/jv4nf6cf1/DSC06633.jpg

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Am fost nu sa uitat la joja si nici la antigel m-am uitat la antigel acum plutitorul ala e sub 2-3 cm de rasul acelui gat unde e capacul nu prea pot sa-mi dau seama daca sunt pete de ulei in antigel...dar atunci cand e garnitura de _chiulasa_ arsa nu trebuie sa dea fum cumva? nu trebuie sa nu mai bage caldura? km sunt reali adica nu are cum ultiemel 3 revizi de la reprezentanta coincid cu cartea masinii testerul a indicat aceeasi km in toate 3 modulele de stocare...
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost nu sa uitat la joja si nici la antigel m-am uitat la antigel acum plutitorul ala e sub 2-3 cm de rasul acelui gat unde e capacul nu prea pot sa-mi dau seama daca sunt pete de ulei in antigel...dar atunci cand e garnitura de _chiulasa_ arsa nu trebuie sa dea fum cumva? nu trebuie sa nu mai bage caldura? km sunt reali adica nu are cum ultiemel 3 revizi de la reprezentanta coincid cu cartea masinii testerul a indicat aceeasi km in toate 3 modulele de stocare...

 

Nu trebuie sa dea fum si nici sa nu mai bage caldura neaparat.

 

In orice caz, ulei in antigel sau antigel in ulei nu au altfel cum sa ajunga impreuna.

 

Nu e vorba de km aici. E suficient sa se fi stricat termostatul sau sa fi avut o problema cu un furtun sau vasul de expansiune si sa fi mers cu motorul supraincalzit suficient de mult. Bloc si chiulasa din aluminiu. E posibil sa fie chiar si chiulasa de planat, e posibil sa se rezolve cu garnitura de chiulasa. E o chestie de noroc.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fostul propietar spune ca nu a avut niciodata probleme cu temperatura motorului termostat... si in legatura cu problema mi-a dat un raspuns halucinant spune ca stia de prezenta acelei "creme" pe josa iar oare ce mecanic i-a spus ca e un condens la ulei sua ceva de genu si ca e de iarna trecuta asa si nu a avut nici o problema Cred ca e teapa vieii nu exista nici o alta ipoteza inafara garniturii de chilosa/chiloasa?Ce verificari as putea face pentru a fi sigur ca de vina e garnitura de chiloasa?
Link to comment
Share on other sites

E chiulasa.

 

Pai ce verificari sa mai faci, e clar ca asta e. Chiar si un pic de spuma e de speriat, daramite ce ai tu acolo.

 

In primul rand, uleiul ala devine mult mai apos din cauza antigelului si nu va mai proteja la fel de bine motorul.

 

Nu se poate merge cu masina asa.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Unde sa mai mearga asa cu masina?

 

NU MAI CIRCULA CU EA ASA.

 

Ori te duci si i-o bati de cap vanzatorului, ori mergi la service si o repari. In nici un caz nu o lasi asa sa vezi ce se mai intampla.

Ai dreptate.

E foarte periculos sa mergi asa. Daca incepe sa bata motorul, nu mai ai ce face apoi.

 

Mergi la un service, fa un total de piese necesare si vorbeste cu vanzatorul sa suporte costul pieselor, iar tu sa suporti manopera. E un compromis.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

condens de pe teava de la joja, la fel o sa ai si la buson: drumuri scurte iarna (vara nu se intampla), garniturile de la cele 2 electrovalve, garnitura de la senzor, in principiu ar fi bine sa schimbi urmatoarele garnituri: 2 la corp filtru ulei, 4(2+2) la electrovalve, 1 la senzor, 1 la capac baie, 1 (sau set aftermarket: 2 buc) la pompa vacum ; la supape daca nu le schimbi acum le vei schimba in curand :)
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Antigelul e sub nivel adica nu iese plutitorul din sus de rasul vasului e cam 3cm sub am tras cu o seringa cu o tevuta o proba din antigel nu se vede ulei in el e un albastru inchis antigelul.Daca scot de mai multe ori(4-5) ori incepe sa dispara acea "crema"

http://s30.postimg.org/efmsa9il9/DSC06641.jpg http://s30.postimg.org/z3q12qt7h/DSC06642.jpg

 

http://s30.postimg.org/khuf0r719/DSC06643.jpg http://s30.postimg.org/4sja0jplp/DSC06644.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.