Jump to content

Ce inseamna asta?


Recommended Posts

Parca e prea dur verdictul asta cu garnitura. Uitandu-ma la poze cu uleiul pe acolo,si la mine pot spune ca se vad pe partea de jos a motorului,pe acel suport de metal,urme de ulei. Si spuma aia pe care a aratat`o el acolo e cam nimic. Eu aveam inca si mai mult si plus ca am pe buson o spuma de zici ca e cappuccino. Iar la el spune ca nu are. Asa ca incearca sa faci schimbul de ulei + garniturile aferente si abia apoi te poti gandi la mai grav.
Link to comment
Share on other sites

sa revenim:

''Multumesc pentru parere eu pe baza dreptului la opinie il cataloghez evaziv,argumentez cea ce spun prin faptul ca eu am spus ca intentionez sa cumpar un e46 nu o cazatura de e46 :logik: sunt perfect deacord cu tine cu faptul ca bmw-urile sunt destul de alergate de tot felul de pusti' mai mult sau mai putin in facultatile mintale dar pe mine ma intereseaza problemele tipice inevitabile ale acestui model/motorizare cat de exploatata va fi masina ce o voi cumpara voi vedea eu la momentul respectiv,ma opresc aici pentru ca nu vreau sa intram in polemica si sa deviem de la subiect :laugh: ci doar sa aflu cateva informatii pentru a stii la ce sa ma astept de la viitorul meu bmw.Multumesc,seara buna!''

''Ok am inteles perfect ideia motorul e sufletul masinii daca el e ok restul conteaza mai putin'' :angel:

Da o sa incerc sa ma ocup de problemele ei la un service cat mai specializat nu la colt de strada :santa: binenteles cand e sa se rupa o bujie banuiesc ca tot se rupe sau nu stiu poate e p tehnica si in a desfileta o bujie...cat despre senzor din scaut am inteles k e o problema comuna la toate e46 pe care din nefericire o are si masina ce o voi loa eu adica are inceput cand se aprind cand nu maine am programata o verificare la un service bimmer(sper ca e ok) si daca nu vor fi probleme foarte grave o sa o cumpar. :sorcerer:

 

da, deci in primul rand trebuie sa te felicit pentru achizitie, si ma bucur ca nu ai achizitionat o cazatura de e46 cum avem noi astia de pe forum la care unii au schimbat bucsi si bascule, si ai luat una perfecta la bucsi care necesita motor :good:

dar sa nu intram in polemici, stiu ca tu te pricepi si nu ai nevoie de sfaturi evazive :LMAO:

Cum spui tu sa recapitulam dorinta mea a fost de a achizitiona un e46 320d FL din motive financiare nu am reusit sa fac asta intrucat in bugetul meu nu se incadra decat 320d FL km multi si optinii putine.Deoarece e46 320d NFL era scos din start (ori ce fel de NFL) mi-am reorganizat ideile si am optat pentru 318i si nu-mi pare rau. Inainte de cumparare am apelat la un service mai mult decat ok zic eu ce mi-a comunicat clar ce ia-m cerut "Ce e cu uleiul asta pe aici E grav ? Se rezolva? Cat costa Km sunt reali? Omu mi-a spus clar garnitura capac tacheti;garnitura pompa vacum;orignuri vanosi; piesa cu tepi; si inca ceva nu mai retin. In fine toatea astea in jur la 1300 lei Km sunt identici in toate memorile de stocare,problemele cu garniturile sunt problemele specifice acestui motor nu trebuie sa te ingrijorezi odata remediate o vreme nu o sa mai ai probleme.Omu a fost clar am intels am cumparat masina acum acum am observat problema cu chestia aia de pe joja o sa vad acum care e problema o sa fac demersurile necesare o sa verific poate nu o sa fie probleme la _chiulasa_.Nu stiu ce te bucura pe tine necazul altuia poate ca mereu va fi vizibila partea rea a unei situatii dar sunt doar niste pareri impartite pentru care mutlumesc tuturor care au facuto e un forum ce te face sau nu sa te linistesti cu fel si fel de parerii(nu in putine cazuri rezolva mai mutle ca ori ce service experienta relatata altora ajuta mult) pana ce ajungi la service si afli cu adevarat care e problema! O seara buna iti doresc!

Edited by vreaubmw
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oricum ai de tras cu N42 ,probabil ca ai luat masina la limita ta financiara , cel putin asa se subintelege, poate gresesc . Pare ca si un schimb de ulei e peste ce ai calculat tu .Dar ai destul material pe forum asta cat sa intelegi ce inseamna motorul asta . Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oricum ai de tras cu N42 ,probabil ca ai luat masina la limita ta financiara , cel putin asa se subintelege, poate gresesc . Pare ca si un schimb de ulei e peste ce ai calculat tu .Dar ai destul material pe forum asta cat sa intelegi ce inseamna motorul asta .

Parerile sunt impartite si in cazul asta multi spun ca odata rezolvate problemele cu pierderi de ulei ceva vreme nu mai ai probleme si k sunt multumiti de ele altii ca sunt problematice Eu personal am ajuns la concluzia ca da sunt intradevar problematice acele garnituri dar eu zic ca se compenseaza cu alte probleme ale altor motoare pentru ca ele exista ca un mic exemlu pentru ca nu vreau sa deviz prea mult de la subiect 320d 150cp fl te lasa pompa de inalta? eu zic ca costul depaseste cele 1500 lei aferente schimbarii garniturilor de etansare de le 318i.Acum dupa norocul fiecaruia si dupa cum intelege el termenul de fiabilitate si cu ce compara un anumit model/marca/ motor/

Link to comment
Share on other sites

Cum spui tu sa recapitulam dorinta mea a fost de a achizitiona un e46 320d FL din motive financiare nu am reusit sa fac asta intrucat in bugetul meu nu se incadra decat 320d FL km multi si optinii putine.Deoarece e46 320d NFL era scos din start (ori ce fel de NFL) mi-am reorganizat ideile si am optat pentru 318i si nu-mi pare rau. Inainte de cumparare am apelat la un service mai mult decat ok zic eu ce mi-a comunicat clar ce ia-m cerut "Ce e cu uleiul asta pe aici E grav ? Se rezolva? Cat costa Km sunt reali? Omu mi-a spus clar garnitura capac tacheti;garnitura pompa vacum;orignuri vanosi; piesa cu tepi; si inca ceva nu mai retin. In fine toatea astea in jur la 1300 lei Km sunt identici in toate memorile de stocare,problemele cu garniturile sunt problemele specifice acestui motor nu trebuie sa te ingrijorezi odata remediate o vreme nu o sa mai ai probleme.Omu a fost clar am intels am cumparat masina acum acum am observat problema cu chestia aia de pe joja o sa vad acum care e problema o sa fac demersurile necesare o sa verific poate nu o sa fie probleme la _chiulasa_.Nu stiu ce te bucura pe tine necazul altuia poate ca mereu va fi vizibila partea rea a unei situatii dar sunt doar niste pareri impartite pentru care mutlumesc tuturor care au facuto e un forum ce te face sau nu sa te linistesti cu fel si fel de parerii(nu in putine cazuri rezolva mai mutle ca ori ce service experienta relatata altora ajuta mult) pana ce ajungi la service si afli cu adevarat care e problema! O seara buna iti doresc!

 

nu rad deloc, te faci singur de ras, tragi concluzii false, esti extrem de superficial etc.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu rad deloc, te faci singur de ras, tragi concluzii false, esti extrem de superficial etc.

Parerea ta nu vad cu ce m-am facut de ras ca am semnalat o problema??? care are doua rezolvari pe culmii diferite una foarte grava si alta neglijabila?

Nu cred ca am gresit nimic am cerut pareri am primit voi vedea cum o sa rezolv probabil dupa ce voi rezolva daca nu va fi nici problema cu _chiulasa_ acest topic va ajuta si pe altii ce se vor speria la aparitia acelei spume pe joja.Eu zic sa ne oprima aici.O seara buna!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea ta nu vad cu ce m-am facut de ras ca am semnalat o problema??? care are doua rezolvari pe culmii diferite una foarte grava si alta neglijabila?

Nu cred ca am gresit nimic am cerut pareri am primit voi vedea cum o sa rezolv probabil dupa ce voi rezolva daca nu va fi nici problema cu _chiulasa_ acest topic va ajuta si pe altii ce se vor speria la aparitia acelei spume pe joja.Eu zic sa ne oprima aici.O seara buna!

 

Am si eu un 318i N46 de 3 ani (similar N42) si din experienta iti recomand sa stai linistit:

-spuma 99,99% este de la condens daca nivelul de antigel este constant; si eu ma speriasem ca e _chiulasa_ dar imi perdea antigel pe la un furtun si dupa ce am remediat a fost totul ok..si spuma a disparut cum a venit caldura afara.

-urmele de ulei le rezolvi cu 500 lei pe garnituri(capac,baie ulei si corp filtru) si o-ringuri (2*selenoid, motoras valvetronic, pompa vacuum) + pret manopera (recomand sa le schimbi la rece nu cand este motorul cald)

-sa stii la ce te poti astepta, pe mine m-au costat toate reviziile si reparatiile cam 1500 Euro in acesti 3 ani/ 50.000 km cu unele piese aftermarket si altele OEM unde mi-a fost recomandat sau era singura solutie...grosul a venit din distributie: mi-au mai crapat pe la 170.000 patinele dar nu e un capat de tara, iti dai seama din zgomotul motorului si mersul acestuia neregulat: am schimbat tot ce era pe acolo cu 1200-1300 lei; + Vanos-ul de pe evacuare care mai poate pica si el +1100 RON (eu l-am schimbat si pe cel de pe admisie sa stau linistit);

-in rest daca mai pica o bobina de inductie, un arc, un radiator, un senzor nu cred ca sunt neaparat din cauza "motorului problema" si mai degraba din cauza varstei.

Cert e ca masina iti da semne si timp sa cumperi piesele, daca ai un mecanic bun sa te indrume nu o sa iti ramana masina nici macar 1 noapte in service ca nu ii da cineva de cap ca la modele mai noi si mult mai costisitoare.

Bafta sa fi mai norocos ca mine si sa iti pice chiar mai putine :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie unul , ce sunt in aceeasi situatie , imi sunt de folos info din acest topic si multumesc initiatorului. La mine dupa ce am schimbat intinzatorul, am incercat sa desfac busonul la ulei in timp ce motorul functiona si dadea sa se opreasca , oare sa fie ok ??
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie unul , ce sunt in aceeasi situatie , imi sunt de folos info din acest topic si multumesc initiatorului. La mine dupa ce am schimbat intinzatorul, am incercat sa desfac busonul la ulei in timp ce motorul functiona si dadea sa se opreasca , oare sa fie ok ??

 

E normal pt ca se schimba debitul de aer si este ok sa sara si stropi de ulei ca doar se invarte un lant la cativa cm sub buson

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un 318i N46 de 3 ani (similar N42) si din experienta iti recomand sa stai linistit:

-spuma 99,99% este de la condens daca nivelul de antigel este constant; si eu ma speriasem ca e _chiulasa_ dar imi perdea antigel pe la un furtun si dupa ce am remediat a fost totul ok..si spuma a disparut cum a venit caldura afara.

-urmele de ulei le rezolvi cu 500 lei pe garnituri(capac,baie ulei si corp filtru) si o-ringuri (2*selenoid, motoras valvetronic, pompa vacuum) + pret manopera (recomand sa le schimbi la rece nu cand este motorul cald)

-sa stii la ce te poti astepta, pe mine m-au costat toate reviziile si reparatiile cam 1500 Euro in acesti 3 ani/ 50.000 km cu unele piese aftermarket si altele OEM unde mi-a fost recomandat sau era singura solutie...grosul a venit din distributie: mi-au mai crapat pe la 170.000 patinele dar nu e un capat de tara, iti dai seama din zgomotul motorului si mersul acestuia neregulat: am schimbat tot ce era pe acolo cu 1200-1300 lei; + Vanos-ul de pe evacuare care mai poate pica si el +1100 RON (eu l-am schimbat si pe cel de pe admisie sa stau linistit);

-in rest daca mai pica o bobina de inductie, un arc, un radiator, un senzor nu cred ca sunt neaparat din cauza "motorului problema" si mai degraba din cauza varstei.

Cert e ca masina iti da semne si timp sa cumperi piesele, daca ai un mecanic bun sa te indrume nu o sa iti ramana masina nici macar 1 noapte in service ca nu ii da cineva de cap ca la modele mai noi si mult mai costisitoare.

Bafta sa fi mai norocos ca mine si sa iti pice chiar mai putine :)

Poate cel mai incurajator reply multumesc mult acum dupa analiza problemei la rece sunt si eu tot mai sigur ca nu e nici o problema la _chiulasa_ o sa vedem ce spune si mecanicul cat despre garnituri o sa le rezolv stiam de ele dinainte sa o cumpar...fostul propietar stia de iarna trecut de acea spuma de pe joja si condes a fost raspunul ce i la dat mecanicul intr-un an de mers cu garnitura de _chiulasa_ arsa nu era pardaf motorul?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Bursu", cer scuze initiatorului pt off topic , dar am dat search peste tot si nu am gasit un raspuns concret, am erorile 247e si 2472 misfire cilindrul 1 si palpaie check engine in timpul mersului de 4-5 ori. Marea problema este ca nu stiu cu ce sa incep , am descris aci , poate a mai avut cineva aceste erori si a dat de cap pana la urma. Sterg erorile si a doua zi cand e motorul rece merg 2 km si se aprinde check in bord. Multumesc :drinks:
Link to comment
Share on other sites

Poate cel mai incurajator reply multumesc mult acum dupa analiza problemei la rece sunt si eu tot mai sigur ca nu e nici o problema la _chiulasa_ o sa vedem ce spune si mecanicul cat despre garnituri o sa le rezolv stiam de ele dinainte sa o cumpar...fostul propietar stia de iarna trecut de acea spuma de pe joja si condes a fost raspunul ce i la dat mecanicul intr-un an de mers cu garnitura de _chiulasa_ arsa nu era pardaf motorul?

 

+1 la aproape tot ce zice colegul nostru ... si eu posesor de N42B20

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

poti sta linisitit ca nu doar N42 sufera de simeringuri supape ci si altele care au echipat masinile de top de la BMW, mai toate N62 si N62TU au suferit de problema asta, iar astea s-au pus pe masini care au costat si peste $100k, si care au crapat si la 50k km, iar reparatia costa pe masura. E o masina SH si oricata grija ar fi avut vechiul proprietar de ea si orice ti-ar spune poti fi sigur ca tot vei mai baga bani in ea, e ceva normal, o data cu trecerea timpului si a acumularii km riscul creste. Ia-le pe rand si o vei aduce acolo unde ar trebui sa fie, usor cu rabdare si bineinteles cu un mecanic bun sau cu priceperea ta :thumbsup: Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la service si mi sa spus ca nu e problema la _chiulasa_ si ca e posibil din cauza completarii cu alt tip de ulei sa apara aceasta spuma frig condens si tot asa...am parcurs aproximativ 60 km azi am verificat joja inca mai este acea crema prezenta mi sa recomandat pe langa problemele stiute de mine cu garniturile si spalarea baii de ulei(daca ma exprim corect intelegeti voi oricum) cu o anume solutie de curatare se scoate vechiul ulei din masina se pune aceasta solutie se merge pana la 100km se da drumu la solutie si abea apoi se pune uleiul propriu zis spune ca nu afecteaza cu nimic motorul si ca sunt mai ok fata de solutile ce le pui si merge 15 min motorul la relantiu PS.Cea de parcurgi aprox 100km nu e asa puternica ca cea de 15 min si nu afecteaza sub nici o forma.Nivelul antigelului l-am completat azi a intrat aproximativ 300-350g dupa cei 60-70 km nici o miscare.
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la service si mi sa spus ca nu e problema la _chiulasa_ si ca e posibil din cauza completarii cu alt tip de ulei sa apara aceasta spuma frig condens si tot asa...am parcurs aproximativ 60 km azi am verificat joja inca mai este acea crema prezenta mi sa recomandat pe langa problemele stiute de mine cu garniturile si spalarea baii de ulei(daca ma exprim corect intelegeti voi oricum) cu o anume solutie de curatare se scoate vechiul ulei din masina se pune aceasta solutie se merge pana la 100km se da drumu la solutie si abea apoi se pune uleiul propriu zis spune ca nu afecteaza cu nimic motorul si ca sunt mai ok fata de solutile ce le pui si merge 15 min motorul la relantiu PS.Cea de parcurgi aprox 100km nu e asa puternica ca cea de 15 min si nu afecteaza sub nici o forma.Nivelul antigelului l-am completat azi a intrat aproximativ 300-350g dupa cei 60-70 km nici o miscare.

nu mai baga toate prostiile in motor , solutii si nu stiu ce , masina are nevoie doar de ulei schimbat la timp si atat . Pt motorul tau cel mai bun ulei e 0w40

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis si ti s-a mai zis, masina ta nu are nimic (referitor la spuma), dar schimba uleiul ala prietene si pune un 0w40 ce ii trebuie N42-ului.

Nu stiu cum poti sta asa mai ales ca, cica s-a mai completat si cu alt ulei...

Pui un ulei nou stii ce ulei are si aia e... nu tot o bajbai atat ca poate are ulei de nu stiu care sau poate s-a completat cu nu stiu care. E simplu !

 

TOTI care avem N42, avem 0w40, oare suntem noi nebuni ???

Edited by raul_bog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis si ti s-a mai zis, masina ta nu are nimic (referitor la spuma), dar schimba uleiul ala prietene si pune un 0w40 ce ii trebuie N42-ului.

Nu stiu cum poti sta asa mai ales ca, cica s-a mai completat si cu alt ulei...

Pui un ulei nou stii ce ulei are si aia e... nu tot o bajbai atat ca poate are ulei de nu stiu care sau poate s-a completat cu nu stiu care. E simplu !

 

TOTI care avem N42, avem 0w40, oare suntem noi nebuni ???

A zis ca e posibil sa fie o cauza completarea cu alt ulei o sa il schimb nu am avut programare o sa ma programez si o sa remediez toate garniturile+ plus schimb ulei,abia astept sa vad cum arata uleiul scos.

Link to comment
Share on other sites

o sa arate cat se poate de normal...schimba uleiul si filtrul preventiv dat fiind faptul ca nu sti ce ai in motor, in timp pregateste-te pentru schimb de garnituri si va fi ok; am motorul asta de 5 ani si jumatate, am investit in REPARATII sub 500 eur(doar piese originale) in tot acest timp...concluziile sa le traga fiecare...este un motor bun dar pretentios la consumabile (tip ulei, filtre) si intretinere: trebuie facut totul la timp cu consumabile de calitate; ulei: 0w40 original bmw sau castrol edge (preferabil nu cumparat/imbuteliat in Romania...), intervalul de schimb la max 15000 km, max un an. Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

A zis ca e posibil sa fie o cauza completarea cu alt ulei o sa il schimb nu am avut programare o sa ma programez si o sa remediez toate garniturile+ plus schimb ulei,abia astept sa vad cum arata uleiul scos.

 

 

Oricum..tare rau Service Premium..."s-a linistit" cand a vazut ca nu e garnitura de _chiulasa_. Pe prima pagina a scris numai bolduit ca e garnitura si ca sa o schimbi si ca sa nu te mai misti cu ea..si ca sa nu mai deschizi usile la ea ca explodeaza..si sa ..si sa ..si sa. Acum nu zice nimeni sa nu iti dai cu parerea, dar cand mai reprezinti si un service auto..esti si tu atent ce zici ca lumea se poate lua dupa tine si arunca cu sutele de euro in masina ca na...doar voi sunteti mecanici la williams bmw . asta asa ca o gluma :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nivelul antigelului e ok si nu "mananca" antigel,asta nu inseamna ca e condes sau whatever...nivelul antigelului poate sa stea la maximum ptr ca sunt sanse sa aiba compresie in furtunele de la vas...odata ce garnitura de chiulasa este fisurata,face compresie si furtunele sunt tari beton...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.