Jump to content

E92 320i


Merlin21

Recommended Posts

Foarte frumoasa masina. Si atat timp cat o mai tii, sa o stapanesti sanatos.

 

Si incearca sa regandesti optiunile pe care le ai. Niciodata nu vei avea confortul unui BMW intr-o masina sub marca VW...

 

Cretule, ai vrut tu sa spui ceva, dar nu ti-a iesit bine..sunt convins ca stii ce marci se afla in grupul VAG.

Bmw-ul are avantajele lui, dar confortul nu a fost niciodata un punct forte fata de Audi sau Mercedes.

 

@merlin, ambele variante sunt ok, doar sa ai un istoric clar al reviziilor si al pieselor schimbate.

Brera si mie imi place, dar nu as trece de la E92 la TT.

Link to comment
Share on other sites

Subscriu la asta.. La capitolul confort cel putin A4/A5 > E90/E92.. Dar de mercedes am fost chiar dezamagit. Atat C cat si E coupe, cel putin pt mine, din punctul asta de vedere sunt sub BMW.

 

Cu brera e mai mult o dambla personala (nu cred ca este vreun capitol la care este mai buna decat bmw, dar imi sucesc mereu gatul dupa ele..) si TBI-ul este un motor f misto.

 

As trece la TT sau alta de genu, din simplul motiv ca vreau ceva cu doua locuri si de preferat cabrio.. Nu prea merg asa de mult cu masina asta si cand am mers cel mai mult (>2000km) am fost doar persoane si doua bagaje..

 

Nu stiu din ce motiv, mai ales ca bifeaza toate criteriile, z4 nu prea ma atrage..

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Cretule, ai vrut tu sa spui ceva, dar nu ti-a iesit bine..sunt convins ca stii ce marci se afla in grupul VAG.

Bmw-ul are avantajele lui, dar confortul nu a fost niciodata un punct forte fata de Audi sau Mercedes.

 

@merlin, ambele variante sunt ok, doar sa ai un istoric clar al reviziilor si al pieselor schimbate.

Brera si mie imi place, dar nu as trece de la E92 la TT.

 

Știu prea bine și consider ca TT e in grupul VAG cĂŁci asta am ĂŽnțeles cĂŁ vrea sĂŁ ĂŽși cumpere. Nu știu cum percepi confortul , ĂŽnsĂŁ seria 3 mi se pare mult mai confortabil decât un TT și decât C-ul de la Mercedes.

Edited by Cretu'
Link to comment
Share on other sites

Sincer si eu sunt foarte uimit de afirmatia cum ca A5 este mai confortabil decat e92. Nu sunt subiectiv, dar eu cand am ales masina eram chitit clar pe a5 si din punctul meu de vedere nici nu vroiam sa ma uit la e92... pana cand am mers cu unul si am ramas socat cum poate un coupe cu jante pe 18 sa fie atat de confortabil si atat de bine insonorizat, in secunda doi a5-ul era istorie pentru mine. Si exact aceeasi poveste s-a repetat acum o luna cu un prieten care nu stia ce sa aleaga dintre a5 sau e92 si a ales pana la urma clar Bmw-ul pentru confort, calitatea materialelor si design. La materiale A5 m-a dezamagit si pe mine din start dar am zis ca trec peste, pana si capacul de la torpedo e din plastic ieftin, nu mai vorbesc de consola dintre scaune, partea inferioara a fetelor de usi sau jumatea inferioara a bordului.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu din ce motiv, mai ales ca bifeaza toate criteriile, z4 nu prea ma atrage..

 

E un roadster pur-sange. Unora li se pare usor inconfortabil, mai ales in variantele cu cutie manuala, la utilizarea cotidiana ma refer. Ai mers cu el?

 

Ma refer la primul model, cel su softtop.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

si un mic tutorial despre cum sa demontezi parcel shelf-ul din spate.. poate ajuta pe cineva.

 

asta am facut weekend-ul trecut

 

1. Se da bancheta de desubt jos, pur si simplu se apuca din fata si se strage puternic in sus.. sunt cate doua clipsuri metalice pe fiecare parte, deci 4 in total. Ulterior se rabateaza si spatarul, care o sa fie folosit pe post de bancheta.

 

http://s3.postimg.org/7s874mzr3/image.jpg

 

2. Se demonteaza pernele de suport lateral, tot cu forta, au cate doua clipsuri, nimic special

 

3. Urmeaza o parte destul de grea, panourile stalpilor C, destul de dificil, posibil sa se crape daca nu tragi bine, practic se departeaza incepand din partea dinspre geamul lateral, apoi se incearca sa se traga de ea inspre plafon, tinand cat mai aproape de cele doua clipsuri ca sa nu crape plasticul.

http://s2.postimg.org/b7mbst5yt/image.jpg

http://s4.postimg.org/v8k5vpq9l/image.jpg

http://s22.postimg.org/w48rhpn3h/image.jpg

 

Important ca la remontare sa scoateti clipsurile care au ramas in suportul metalic, altfel se rup.

 

4. urmeaza o parte simpla, capacele care ascund, centurile de siguranta, sunt prinse cu doua clipsuri de caroserie sus si un surub sub mocheta de la portbagaj, dar nu este necesar, se poate culisa si dupa ce se scot si cele doua clipsuri

 

5. trebuie demonatat si protectia neagra de plastic, este f usor, sunt doar vreo 4,5 clipsuri la vedere.

http://s28.postimg.org/fapar4vop/image.jpg

 

6. poate cea mai grea parte, suporti de isofix sau scaun de copil. La prima vedere nu are nici un surub, dar sunt ascunse dupa niste capacele de plastic. Dupa alea sunt niste suruburi cu torx. destul de greu de manevrat, eu am pierdut vreo 2 biti sub pana am reusit, dar se poate

http://s21.postimg.org/cxrzek6mr/IMAG0691.jpg

http://s9.postimg.org/7bs77av4b/image.jpg

 

7. se desfac mufele de la boxe si apoi se poate scoate afara.

 

Nu sunt cele mai reusite poze, lumina nu a fost foarte buna, dar cred ca isi fac treaba.

Inca doua recomandari, operatia trebuie efectuata la umbra si mai ales in cazul unui interior deschis, trebuie sa te speli f des pe maini.

La remontare, sa nu uitati de mufele de la boxe.

 

Partea buna, se poate curata masina in locuri unde in mod normal nu ai acces.

Link to comment
Share on other sites

inca un update..

 

masina a avut parbrizul schimbat pe casco, dar cei care au facut operatia (mi se pare ca mhs) nu au lucrat foarte frumos si imi statea pe creier, garnitura superioara de la parbriz, asa ca am hotarat sa o schimb, dupa un tutorial gasit in afara.

 

cutia mai mare decat la un tv de 40inchi

http://s9.postimg.org/mtgrcg0yz/IMAG0703.jpg

 

http://s14.postimg.org/g8gwf4wkd/IMAG0704.jpg

 

si in final, desi stiam ca ploua.. tot am spalat-o.. nu m-am putut abtine..

pacat ca nu se pastreaza curata niciodata mai mult decat 3 zile..

 

http://s2.postimg.org/qubpj0v8l/IMG_20150517_WA0000_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cateva poze noi, dupa spalarea saptamanala cu ONR si Sonax BSD.

Ce pot spune este ca ONR este un produs extraordinar.

 

http://s21.postimg.org/5vdnju8lv/IMAG0863.jpg

http://s22.postimg.org/j1nymd225/IMAG0861.jpg

http://s3.postimg.org/w8sbf7b6n/IMAG0858.jpg

http://s30.postimg.org/n9bhjyovx/IMAG0856.jpg

http://s14.postimg.org/s9dlsibvh/IMAG0853.jpg

http://s4.postimg.org/eunmuslux/IMAG0866.jpg

http://s18.postimg.org/3mwo69sn9/IMAG0865.jpg

 

si o poza cu ultimul retrofit.

http://s11.postimg.org/fb2szerof/IMAG0860.jpg

 

evident una rece una calda, trebuie sa schimb in curand, celebrul senzor nox si racordul flexibil..

Link to comment
Share on other sites

ha.. nici nu o sa vada.. :D

 

mai degraba si ma gandesc de ceva vreme, o cobor vreo 2-3 cm.. (pe fata nu imi place deloc, e prea sus)

oare e nevoie si de amortizoare pe langa arcuri?

 

oricum lista e lunga cu ce ar mai trebui facut la ea

bara spate m packet,

lip aero pe fata,

scaune sport

pedale performance

jante pe 19

 

dar parca nu imi mai vine sa investesc bani in retrofit-uri (in afara de navi) mai ales ca la anul am de gand sa o schimb.

 

am cam renuntat la TT, cred ca cel mai probabil o sa caut 328/528i

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

ha.. nici nu o sa vada.. :D

 

mai degraba si ma gandesc de ceva vreme, o cobor vreo 2-3 cm.. (pe fata nu imi place deloc, e prea sus)

oare e nevoie si de amortizoare pe langa arcuri?

 

oricum lista e lunga cu ce ar mai trebui facut la ea

bara spate m packet,

lip aero pe fata,

scaune sport

pedale performance

jante pe 19

 

dar parca nu imi mai vine sa investesc bani in retrofit-uri (in afara de navi) mai ales ca la anul am de gand sa o schimb.

 

am cam renuntat la TT, cred ca cel mai probabil o sa caut 328/528i

ia niste H&R sau Eibach cu coborare minima si nu o sa ai nevoie de amortizoare,restul daca zici ca vrei sa dai masina nu se merita,in final nu o sa fie decat bani aruncati.

Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa schimbi nox-ul? Ti-a dat cu check engine?

 

Da.

Pus testerul pe ea, asta a iesit.. bine, mai am si problema cu racordul flexibil care trebuie schimbat.. Dupa o sa incerc si o desulfurizare la catalizator. Daca nu merge, senzor nox.

Link to comment
Share on other sites

ha.. nici nu o sa vada.. :D

 

mai degraba si ma gandesc de ceva vreme, o cobor vreo 2-3 cm.. (pe fata nu imi place deloc, e prea sus)

oare e nevoie si de amortizoare pe langa arcuri?

 

oricum lista e lunga cu ce ar mai trebui facut la ea

bara spate m packet,

lip aero pe fata,

scaune sport

pedale performance

jante pe 19

 

dar parca nu imi mai vine sa investesc bani in retrofit-uri (in afara de navi) mai ales ca la anul am de gand sa o schimb.

 

am cam renuntat la TT, cred ca cel mai probabil o sa caut 328/528i

Servus,

Daca nu vrei sa o cobori 'extrem' sunt suficiente arcurile.

Daca vrei pot sa iti pun la dispozitie un set fata/spate eibach pro, eu le-am achiziționat si au stat pe mașina 1300km (beneficiezi de garantie daca le montezi de unde sunt cumparate), am vrut sa cobor si mai mult si am cumpĂŁrat suspensie reglabilĂŁ.

Daca sunt ok si o sa vrei sa le cumperi .... daca nu le pui iti faci o idee si mi le dai inapoi (cred ca este o oferta cinstita :) ).

Edited by bogdyys
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ultimul update.

 

Km aprox 181800.

 

Schimbat celebrul senzor nox, impreuna cu o desulfurizare sper sa revina la consumul ei normal.

 

Am mai facut si o revizie plus schimbat ulei cutie, lichid de frana si am rezolvat si problema cu racordul flexibil de la evacuare.

 

Si am trecut-o si pe roti si presuri de iarna, comfort mode on. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu e92, 320i, 170cp, ce i drept cutie automata iar consumul era undeva in jur de 11,5 - 13 % asta fara sa merg f muuult in aglomeratie

 

Al meu E90 sedan cu acelasi motor, cutie automata, consum mediu 10.7%. Clima pornita tot timpul.

 

 

Arata f bine masina ta. Sa te bucuri cu placere de ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ultimul update.

 

Km aprox 181800.

 

Schimbat celebrul senzor nox, impreuna cu o desulfurizare sper sa revina la consumul ei normal.

 

Am mai facut si o revizie plus schimbat ulei cutie, lichid de frana si am rezolvat si problema cu racordul flexibil de la evacuare.

 

Si am trecut-o si pe roti si presuri de iarna, comfort mode on. :frantics:

Salut,

 

Poti sa-mi spui te rog cat a fost senzorul nox si desulfizarea?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Un nou update.

 

Pe la 182k km, dintr-o data, efectiv din senin, masina a inceput sa faca un zgomot f dubios, la rotirea volanului. Era acelasi sunet ca si cand s-au terminat placutele si pui frana.

Dupa mai multe constatari (inclusiv vreo 2 reprezentante) toti au indicat caseta de directie. In afara de acel zgomot, masina mergea perfect, nu batea, nu tragea si nu avea joc.

Prin cateva recomandari, am ajuns la Doru (are cont si aici pe forum parca) pt reconditionarea casetei mele. Caseta a fost demontata iar zgomotul provenea de la un rulment care a fost schimbat. Ulterior dupa schimbarea rulmentului, au aparut alte probleme si in final, dupa 2 saptamani si 4 vizite in service, am inlocuit caseta cu totul.

Acum totul merge cum trebuie.

 

In curand, fac un an si doua luni de cand stau cu o navigatie CIC completa de E90 in cutie, doar pt ca nu am gasit plansa de bord crem sa o schimb. :cry:

 

 

Oricum, in cateva luni masina cel mai probabil o sa plece catre alt propietar, care sper sa se bucure de ea la fel de mult ca si mine( si eventual sa puna el si navigatia)

Link to comment
Share on other sites

Tot oscilez intre F30 si F10.

Motoare de 2000.

 

Cred ca in final, va fi mai mult de masina pe care o sa o gasesc.

Dotarile minime: cutie automata, trapa, xenon, scaune incalzite, pachet lumini, si oglinzi antiorbire. Aa.. si mi-ar placea tare mult sa nu fie neagra (dambla personala, cand ma uit pe anunturi, ma uit dupa culoare prima data) si interiorul crem.

 

M-am tot uitat si la A5 sportback, A6 C7 sau E220-250 si nu m-au facut vreuna sa imi doresc sa schimb brandul, desi au partile lor bune fiecare.

 

 

Ca idee masina pe care o caut(best case scenario) este un 328i, pe acel bronz-auriu(orion silver) sau albastru deschis si interior dakota oyster.

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

End of the road pt E92.

 

De ieri nu mai este in posesia mea. Are un posesor mai adecvat 23 ani, care sper sa aiba grija la fel de mult de ea ca mine.

Masina a fost o experienta placuta, cu bune si cu rele, dar care a ridicat mult standardele.

 

Tot ieri am incercat si un A5 sportback 2.0 CVT, A4 2.0 quattro S-tronic si un F30 318d. Toate 2013, toate automate.

 

Sunt dezamagit de toate, dar macar m-am convins ca urmatoarea masina o sa fie tot bmw.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.