Jump to content

ulei motor N47 DPF


mircea.i

  

229 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 3 months later...

Cosmin... 0w30 are vâscozitatea scazuta la temperaturi scãzute, la un temperatura motorului de 90 grade aee aceeasi vascozitate ca 5w40. 500ml la 10.000km nu inseamna nimic! Este un consum normal, mai ales daca alergi masina in aceat timp, oricum sa nu-ti consume deloc ulei, nici macar 200ml de la schimb la schimb inseamna ca masina are o problema si ce e in motor nu mã mai e 100% ulei. Dar e o chestie generala, cam 90% din oameni nu stiu/inteleg ce inseamna cifrele de pe un ulei, mecanicii in primul rand. Zgomotul e mult diminuat la rece cand ai ulei 0w.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Stiu ce-i cu cifrele alea. Nu-s de ieri nici eu. :)

Si da, la temperaturile de acum se simte diferenta.

Aici cu stilul de mers e o intreaga discutie. Dar mie mi se pare perfect normal sa NU-mi consume ulei si merg cu masina asa in NEregula din 2011. Inca n-a crapat nimic si nici nu da semne.

Am avut 5W30 BMW si contrar asteptarilor, era mai galagios la prima pornire. Cu 5W40 e mai silentios.

 

Consum de 500ml la schimb il am (si mi se pare normal) la PD. Nu la CR.

Link to comment
Share on other sites

Cosmin... 0w30 are vâscozitatea scazuta la temperaturi scãzute, la un temperatura motorului de 90 grade aee aceeasi vascozitate ca 5w40. 500ml la 10.000km nu inseamna nimic! Este un consum normal, mai ales daca alergi masina in aceat timp, oricum sa nu-ti consume deloc ulei, nici macar 200ml de la schimb la schimb inseamna ca masina are o problema si ce e in motor nu mã mai e 100% ulei. Dar e o chestie generala, cam 90% din oameni nu stiu/inteleg ce inseamna cifrele de pe un ulei, mecanicii in primul rand. Zgomotul e mult diminuat la rece cand ai ulei 0w.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

Vezi ca faci niste confuzii! Sunt n discutii despre cifrele de pe bidoanele cu ulei! In primul rand 0W<5W<10W sunt cifrele pentru vascozitatea la rece a uleiului, iar al doilea grup de cifre pentru vascozitatea la cald al uleiului 30<40<60! Un ulei 0W30 si 0W40 vor avea aceeasi vascozitate la rece, dar la cald in schimb, cel cu 30 va fii mai subtire decat cel cu 40! La rece, intr-adevar e bine sa aibe o cifra mai mica, 0W a.i. cel putin iarna cand uleiul tinde sa se ingroase, sa "curga" cat mai repede in subansmable, indeosebi spre turbina tinand cont ca aceasta foloseste ca si lagare pentru rotor o pelicula fina de ulei! In schimb la cald, spre exemplu vara, un motor cu 30 va "bate" mai tare decat un altul cu 40, aici vorbind strict despre motoare cu un anumit nr de km la bord, unde avem deja ceva uzura! De aceea unii producatori chiar recomanda uleiuri(30 / 40) si in functie de uzura/nr de km! Un ulei fiind poate prea subtire motorul va fi automat mai zgomotos din pricina tolerantelor marite ca urmare a uzurii din timp! Primul grup se va allege de obicei in functie de zona: Temperata - 5W / Mediteraneana/Subtropicala - 10W / Nordica/Subpolara - 0W Acum nu strica sa pui un 0W intr-o zona temperata, dar cu siguranta ai face mare greseala sa pui un 10W intr-o zona Nordica!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat 0w30 castrol ll04,am facut 18 000 cu el si mi a pierdut cam 700ml,nu ma deranjeza asta dar vad ca multi nu recomanda vara 0w30 ,sa bag 0w40? Mie cu 5w40 mi se pare mai galagios motorul si nu as baga 5w40. Masina este 530d 2004.

 

Pai daca-ti consuma asa putin, poti sa ramai la 0W30, poti chiar merge si pe uleiul Original BMW 5W30!

Link to comment
Share on other sites

E60 530xd LCI, bmw 0w40 LL04 de cand e masina.

Nu consuma intre revizii, sau mai exact nu consuma incat sa fie nevoie de completez.

 

Sa nu mai spun ca s-a bagat un mecanic in seama si zicea ca la cei 197k kilometri ar fi bine sa bag un ulei mai gros, exemplu 5w30.

L-am ignorat pe ignorant si mi-am vazut de treaba mea.

Link to comment
Share on other sites

5w30 e mai subtire la cald decat 0w40. Asta i si ce conteaza mai mult. Intr adevar la rece 0w40 e mai subtire, dar poate avea o influenta in bine doar iarna cand e rece. Nici tu, nici mecanicu nu prea aveti habar. :p
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5w30 e mai subtire la cald decat 0w40. Asta i si ce conteaza mai mult. Intr adevar la rece 0w40 e mai subtire, dar poate avea o influenta in bine doar iarna cand e rece. Nici tu, nici mecanicu nu prea aveti habar. :p

 

Nu cred ca ai citit atent si de aici reactia pripita.

 

El a vazut ca am pus 0w40 si a zis ca la kilometrii pe care ii am ar trebui sa pun un ulei mai gros, adica 5w30.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

asa putem tot vorbi ....

 

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/castrol/Castrol-edge-0w-30-fst.pdf

 

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/castrol/CASTROL-EDGE-5W-30-FST.pdf

 

 

Diferenta intre cele doua e incredibil de mica .Doar ca (din cate stiu eu) 0W-30 e full-sintetic iar celalalt nu. De unde si diferenta de pret , probabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

5w30 LL01 e pt benzina si diesel(fara DPF), daca e vorba de uleiul shell de la bmw.

 

http://i59.tinypic.com/21cax6v.jpg

 

 

aaaaaa foarte utila informatie doar ca noi vorbim despre ulei motor N47 DPF de unde si titlul topicului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.