Jump to content

Debitmetru Bosch sau Autlog


Recommended Posts

Salutari, am cumparat un e46 318i din 1999 cu debitmetrul de aer defect. Care debitmetru de aer ar trebui sa cumpar? Bosch 550 ron, Magnetti Marelli 220 ron sau Autlog 135 ron.

Daca cumpar bosch care banuiesc ca ii echiparea originala BMW voi avea consumul mai mic sau nu. Cel de la magazin se lauda ca asa va fi.

Precizez ca masina nu se tureaza si de abia pot porni de pe loc dimineata cand motorul ii rece, cand se incalzeste functioneaza corect. Asta cu debitmetru Autlog. Ce sa fac sa returnez debitmetrul si sa cumpar Bosch?

Multumesc anticipat.

 

P.S.- nu stiu ce a facut cel de la care am cumparat masina ca ''motorasul'' din bord nu se aprinde nici cand pun contactul nici cand scot mufa de la debitmetru. Si nici cel de la radiator sau cel care seamana cu un radiator...

Edited by Petru
Link to comment
Share on other sites

nu o sa vezi diferenta la consum , e doar un senzor...

Printro incurcatura cu magazinul de piese, in urma cu 2 ani, am ramas cu un debitmetru ieftin aftermarket pe masina. Merge perfect pana in ziua aceasta... dar e posibil sa fiu doar un caz fericit. Au fost persoane la care nu le functina cum trebuie, sau sa stricat in 2-3 luni.

 

Eu acum personal as merge pe bosch daca vrei sa te tina :)

Link to comment
Share on other sites

In aproape aceeasi situatie am fost pus si eu acuma 6 luni, mi s-a stricat sonda lambda(cea inainte de catalizator), toata lumea imi recomanda sa pun BOSCH/OEM ca altfel o pun degeaba, o sa consume la fel, etc.Am pus una NGK, am facut legaturile cum scria in cartea tehnica, functioneaza impecabil si astazi fara nici cea mai mica problema :thumbsup: .La fel si cu debimetrul, atata timp cat e facuta pentru e46 o sa mearga fara nici o problema(indiferent daca e Bosch/etc). :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul este necesar sa fie identic cu cel original, altfel nu va merge in parametrii optimi. Ia Bosch, diferenta aceea de pret nu este degeaba.

Ok am sa cumpar Bosch (sper sa nu fie ceva chinezarie infecta). Despre martorii din bord ce imi poti spune sau sa deschid topic nou? Merci. Atasez si o poza. Poza ii facuta cu contactul pus nu se aprinde nimic si ar trebui sa fie aprinse cel putin 3.

post-10880-0-61429300-1401535201_thumb.jpg

Edited by Petru
Link to comment
Share on other sites

Acolo ai asa:proiectoare,ceata,nivel scazut lichid parbriz,check engine si lichid racire.... singurul care ar trebui sa se aprinda e check engine,indicatoarele pt. proiectoare,ceata se aprind in momentul cand actionezi butonanele,cu contactul pus iar restul cand nivelul lichidelor e scazut...

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Acolo ai asa:proiectoare,ceata,nivel scazut lichid parbriz,check engine si lichid racire.... singurul care ar trebui sa se aprinda e check engine,indicatoarele pt. proiectoare,ceata se aprind in momentul cand actionezi butonanele,cu contactul pus iar restul cand nivelul lichidelor e scazut...

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Proiectoarele se aprind si stop ceata

Lichid parbriz nu stiu pentru ca nu-i scazut nivelul

Check engine nu se aprinde orice as face.

lichid rarice nu se aprinde

EML nu se aprinde desi ar trebui( clapeta acceleratie daca nu ma inseala google).

Link to comment
Share on other sites

EML nu se aprinde pentru ca e pre-facelift al tau, doar check-engine ar trebui sa se aprinda acolo, daca nu se aprinde e clar ca cineva l-a aranjat. Cat despre debitmetru, ia Bosch fara regrete, si eu am avut aceeasi problema si initial am luat un AM pe care ulterior l-am trimis inapoi, am mai platit o diferenta si am luat Bosch, pentru ca AM nu functiona cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

mitzhamike - a ta este 2003, facelift cu acceleratie by wire, la M43(cel al lui Petru) este clasica cu cablu...sunt 2 motoare complet diferite, instrumentele de bord sunt la fel si au martorii respectivi insa nu sunt activi :thumbsup: Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Salut,am si eu dou probleme sau doua intrebari

 

1.Am un BMW e36 316i din 1995 benzina compact, am incercat variante de pe acest forum cu debitmetru de aer. La rece cand am scos mufa de la debitmetru masina a mers la relanti nu am incercat sa merg cu ea asa, la cald cand am vrut sa scot mufa de la debitmetru nu mai imi statea la relanti, imi murea motorul instantaneu. Simtomele pe care le are in mers masina sunt ca pe la 2000-2500 de turatii imi taie din putere, se tureaza dar ii taie din putere. Iar iarna cel mai mult am patit asta are fluctoatii de relantiu.

 

2.Consumul masini mi se pare cam mare, vreau sa imi spuneti daca este normanl sau nu...cu 15 l de benzina fac aproximativ 170 km oras si afara...vreau sa mentionez ca am scos catalizatorul dar sonta lambda a ramas, nu am nici un martor aprins pe bord in afara de cel de la airbagh

Link to comment
Share on other sites

Testul asta cu mufa de la debitmetru scoasa nu are aproximativ nici o valoare. E o chestie empirica si cel mult orientativa.

 

Ok, dar pe test nu imi da nici o eroare toate valorile sunt normale. Dar la 2000 - 2500 de turatii ii tare din putere, se tureaza dar nu mai trage cum trebuie

Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna valorile sunt normale? Ai verificat si valorile cu motorul pornit?

 

da...acum ce inseamna valorile normale nu stiu exact sa iti spun...dar asa mi-a spus cel ce a facut testu...cad de mult se pricepe sau nu asta nu stiu sa iti spun...mi-a fost recomandat de un prieten care are si el BMW

Link to comment
Share on other sites

pune debitmetru BOSCH. exact asa aveam si eu. lesinata sub 2000 rpm si intre 2500 si 3000 rpm taie gazul desi se tureaza incontinuare. ( nu ma refer ca patina ).

am pus Pierburg si parca isi revenise, doar ca sub 1800 tot lesinata era. Am pus Bosch ( second, asa de curios ) si total alta treaba.

deci daca vrei sa mearga, pune Bosch.

Link to comment
Share on other sites

Ce amortizoare recomandati? Bilstein, Sachs sau Monroe? Ar trebui sa schimb si arcurile sau doar amortizoarele? Daca schimb jentile care sunt acum pe 15 cu 16 la ce consum ar trebui sa ma astept? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce cauciucuri ii pui. Uite-te la etichetele impuse de legislatia EU, arata asa:

 

http://image.delti.com/reifenlabel/1/E/C/72/1-E-C-72-3.png

 

Etichetele astea sunt destul de corecte, poti avea incredere in ele.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce cauciucuri ii pui. Uite-te la etichetele impuse de legislatia EU, arata asa:

 

http://image.delti.com/reifenlabel/1/E/C/72/1-E-C-72-3.png

 

Etichetele astea sunt destul de corecte, poti avea incredere in ele.

Te rog explica-mi ce vad in imagine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.