Jump to content

Serii diferential/cut. vit. BMW 525i E34?


firan2003

Recommended Posts

Salut! Sper ca nu reiau o problema deja discutata, eu nu am gasit, dar s-a mai discutat ceva asemanator, pt. un 520i. Eu sunt posesorul unui 525i din '91, motor 2500cmc, 24 valve, cutie manuala si suspectez diferentialul sau cutia de a fi schimbate (turatii mari-viteza mica).

Rugamintea mea este sa imi spuneti si mie daca ati avut ocazia sa va uitati sub masina la seriile diferentialului sau cutiei pt o masina identica.

Eventual spuneti-mi macar ce turatii aveti la viteze de 100. 110, 130km/h.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut! Sper ca nu reiau o problema deja discutata, eu nu am gasit, dar s-a mai discutat ceva asemanator, pt. un 520i. Eu sunt posesorul unui 525i din '91, motor 2500cmc, 24 valve, cutie manuala si suspectez diferentialul sau cutia de a fi schimbate (turatii mari-viteza mica).

Rugamintea mea este sa imi spuneti si mie daca ati avut ocazia sa va uitati sub masina la seriile diferentialului sau cutiei pt o masina identica.

Eventual spuneti-mi macar ce turatii aveti la viteze de 100. 110, 130km/h.

Multumesc!

207243[/snapback]

verifica mai intai daca nu ai _chiulasa_ de 2000 cmc :blink:

 

 

din cate am observat la mine si mi-a zis si nsl_florica chiuloasele cam crapa la motoarele astea ...eh problema e ca nu prea gasesti _chiulasa_ de 2500 si trebuie sa pui _chiulasa_ de 2000 care are supapele mai mici :) => turatii mari viteza mica :)

 

L.E. o alta posibilitate ar fii catalizatoare infundate :)

Link to comment
Share on other sites

Problemele cu chiuloasele le stiu si eu, este posibil si asta, dar nu are legatura cu turatia. Poate afecta (si afecteaza) puterea motorului, raspunsul acestuia etc. dar nu turatia care se tramnsmite la roti prin intermediul cutiei si dif. avand rapoarte fixe, indiferent de performantele motorului. Si daca as invarti motorul cu mana tot aceeasi viteza ar avea rotile.

Dar ideea cu _chiuloasa_ este interesanta, cum verific ce fel de _chiuloasa_ e, dupa ce imi dau seama. Acelasi lucru si cu catalizatoarele. Cum se verifica daca sunt infundate.

Edited by firan2003
Link to comment
Share on other sites

Problemele cu chiuloasele le stiu si eu, este posibil si asta, dar nu are legatura cu turatia. Poate afecta (si afecteaza) puterea motorului, raspunsul acestuia etc. dar nu turatia care se tramnsmite la roti prin intermediul cutiei si dif. avand rapoarte fixe, indiferent de performantele motorului.

Corect, chiulasa nu are nici o influenta asupra turatiei la anumite viteze. Doar cutia de viteze si diferentialul au influenta. Chilasa iti va reduce puterea motorului (daca are supapele mai mici), deci masina va accelera mai greu, dar la o anumita turatie intr-o anumita treapta de viteze va avea aceeasi viteza.

Link to comment
Share on other sites

Corect, chiulasa nu are nici o influenta asupra turatiei la anumite viteze. Doar cutia de viteze si diferentialul au influenta. Chilasa iti va reduce puterea motorului (daca are supapele mai mici), deci masina va accelera mai greu, dar la o anumita turatie intr-o anumita treapta de viteze va avea aceeasi viteza.

207516[/snapback]

eu am fost la un service cand am avut _chiulasa_ crapata si baietii de acolo mi-au zis ca daca pun de 2000 voi avea la tiuratii mari viteza mai mica ....

catalizatoarele tot in service mi-au zis ca ar cam fii infundate :blink:

 

Acum cutia si diferentialul ..... deci te bagi sub masina si cauti codul de la cutie ( daca nu ma insel se afla pe partea stanga :) ) , pe urma il cautie pe ala de la diferential , si intrii pe site-ul www.realoem.com , bagi ce ce model ai si pe urma ii dai :search by part #" si

o sa-ti zica codul respectiv de la ce cutie provine sau ce diferential ( model .... )

 

 

Bafta

 

 

L.E. ai doua variante ca sa verifici _chiulasa_ :)

1. dai jos admisia si ai sa poti vedea imediat seria

2. te chinui sa te uiti pe sub galerie sa vezi seria .... sau bagi o camera foto pe acolo :)

post-1786-1174027943_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc f. mult pt. foto. Extrem de utila. Am sa verific.

Sub masina m-am uitat. Am gasit niste coduri si pe stanga si pe dreapta. Le-am notat/filmat cu tel. unde nu aveam acces, le-am cautat pe realoem.com, dar nu gaseste nimic. Pe site exista coduri de 11 caractere, iar la mine niciunul nu depaseste 9. De aceea intrebam daca le stiti voi, pt. comparatie.

Am inteles ca trebuie sa mai existe niste placute cu serii si raportul dif. dar nu le-am vazut la mine. Sunt mai bine ascunse, cred.

 

Ce am gasit la mine suna cam asa:

 

Cutie: stanga - 122 1936.9

1.1 225

dreapta - 1053 401 097

 

Diferential: stanga - GGG 40 5384

+GF+ 200 925

dreapta - 1 212 441

 

Poate mai folosesc si altcuiva

Edited by firan2003
Link to comment
Share on other sites

Multumesc f. mult pt. foto. Extrem de utila. Am sa verific.

Sub masina m-am uitat. Am gasit niste coduri si pe stanga si pe dreapta. Le-am notat/filmat cu tel. unde nu aveam acces, le-am cautat pe realoem.com, dar nu gaseste nimic. Pe site exista coduri de 11 caractere, iar la mine niciunul nu depaseste 9. De aceea intrebam daca le stiti voi, pt. comparatie.

Am inteles ca trebuie sa mai existe niste placute cu serii si raportul dif. dar nu le-am vazut la mine. Sunt mai bine ascunse, cred.

 

Ce am gasit la mine suna cam asa:

 

Cutie: stanga - 122 1936.9

1.1 225

          dreapta - 1053 401 097

 

Diferential: stanga - GGG 40 5384

+GF+ 200 925

                dreapta - 1 212 441

 

Poate mai folosesc si altcuiva

207554[/snapback]

Trebuie sa fie o placuta pe diferential...o placuta metalica separata pe care scrie un raport.Eu am avut raport de 4 si ceva :blink: nu mai tin minte.L-am schimbat in cele din urma cu un 3.43

Ah si ca sa-ti faci o idee la 120 in treapta 5 am aproape 3500

So cauta la diferential

Bafta

PS sorry am editat post-ul ca am gresit raportul la diferential

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fie o placuta pe diferential...o placuta metalica separata pe care scrie un raport.Eu am avut raport de 4 si ceva :blink:  nu mai tin minte.L-am schimbat in cele din urma cu un 3.43

Ah si ca sa-ti faci o idee la 120 in treapta 5 am aproape 3500

So cauta la diferential

Bafta

PS sorry am editat post-ul ca am gresit raportul la diferential

207745[/snapback]

 

Eu am 3500rpm la 110km/h, deci cu 10km mai putin si 4000 la 130 daca imi aduc bine aminte, ceea ce mi se pare enorm. In plus, din cate am gasit pe internet, ar trebui sa avem dif. de 3.23, prin urmare nici 3.43 nu e de 525, iar eu probabil ca am de 3.63 sau ceva de genul asta. Cand aveai dif. de 4 si ceva iti aduci amine cam ce turatii aveai? Presupun ca f. mari!

Link to comment
Share on other sites

Eu am 3500rpm la 110km/h, deci cu 10km mai putin si 4000 la 130 daca imi aduc bine aminte, ceea ce mi se pare enorm. In plus, din cate am gasit pe internet, ar trebui sa avem dif. de 3.23, prin urmare nici 3.43 nu e de 525, iar eu probabil ca am de 3.63 sau ceva de genul asta. Cand aveai dif. de 4 si ceva iti aduci amine cam ce turatii aveai? Presupun ca f. mari!

207987[/snapback]

Scuze, acum am vazut ca e vorba de un 520, nu 525. Nu are nici o relevanta ce am spus eu mai sus despre masina ta.

Raspunsul pt. Narcis - la 120 undeva intre 3500-4000, pe la jumatate. Am sa va spun exact maine, probabil, cand am o iesire.

Link to comment
Share on other sites

Azi am verificat din nou seriile de pe diferential. Am gasit in sfarsit placuta, foarte bine ascunsa de altfel si destul de murdara cat sa nu vad ca are ceva scris pe ea, pe care scria 3.91. Prin urmare dif-ul meu este de 3.91, inteleg. Dif. de 3.91 era montat pe E34 M5 si este posibil ca eu sa am dif. de M5 si sa nu stiu.

Acum rugamintea mea este sa-mi spuneti si mie cum aflu daca este autoblocant si daca este intradevar de M5. Daca are cineva fotografii cu un dif. de M5 ar fi foarte bine venite.

Link to comment
Share on other sites

Azi am verificat din nou seriile de pe diferential. Am gasit in sfarsit placuta, foarte bine ascunsa de altfel si destul de murdara cat sa nu vad ca are ceva scris pe ea, pe care scria 3.91. Prin urmare dif-ul meu este de 3.91, inteleg. Dif. de 3.91 era montat pe E34 M5 si este posibil ca eu sa am dif. de M5 si sa nu stiu.

Acum rugamintea mea este sa-mi spuneti si mie cum aflu daca este autoblocant si daca este intradevar de M5. Daca are cineva fotografii cu un dif. de M5 ar fi foarte bine venite.

208585[/snapback]

pai....ridici masina pe un cric si invarti de roata , daca roata se invarte greu te tot , ca si cum ar fii infranata inseamna ca ai autoblocant :blink:

Link to comment
Share on other sites

Azi am verificat din nou seriile de pe diferential. Am gasit in sfarsit placuta, foarte bine ascunsa de altfel si destul de murdara cat sa nu vad ca are ceva scris pe ea, pe care scria 3.91. Prin urmare dif-ul meu este de 3.91, inteleg. Dif. de 3.91 era montat pe E34 M5 si este posibil ca eu sa am dif. de M5 si sa nu stiu.

Acum rugamintea mea este sa-mi spuneti si mie cum aflu daca este autoblocant si daca este intradevar de M5. Daca are cineva fotografii cu un dif. de M5 ar fi foarte bine venite.

208585[/snapback]

Nu cred ca e de M5. E prea scurt ca sa fie de M5. Si daca era autoblocant ar fi scris pe el "S3.91".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.