Jump to content

Problema DTC/ESP/ABS


G30

Recommended Posts

Salutare lume, astazi pe A2 mergand constant cu auto BMW E90 318 cu viteza de 130 -140 km/h a inceput sa mi-se aprinda martorul de ESP, clipea ca fiind iarna pe zapada si masina nu se mai accelera, am decuplat DTC ul si nu mai clipea nimic, in schimb imi intrerupea(dadea in nas) ca atunci cand ai avea apa in motorina daca stiti senzatia...am accelerat pana spre 160km/h si mi-a aparut martorul de ABS,(!) Si ESP, semnul(!) Aparea rosu. Am oprit, am scos cheia,bagat la loc pornit..martorii apareau toti 3 dar (!) Era galben de data asta, am plecat de pe loc si au disparut. Cum am inceput sa accelerez iarasi senzatia de dat in nas si ESP clipea. Am dezactivat ESP tinand apasat pe butonul DTC si am mers ok pana acasa.

Mentionez ca ieri a trebuit sa-mi dea cineva curent deoarece am stat cam 1 ora cu motorul oprit ascultand muzica si ma lasat bateria. Sa aiba legatura bateria? Daca ati patit ceva asemanator, rog dati un reply.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai avut problema cu bateria mai mult ca sigur de aici si problemele. Mergi la un tester si vezi ce s a raportat. Eventual fa si un test de baterie sa vezi daca mai baga curent cum trebuie! Si btw, esp ul la bmw se numeste DSC. ESP este la wag
Link to comment
Share on other sites

inca nu am apucat sa-i fac o testare...am observat si azi...in curbe imi intrerupe...nu stiu care sa fie legatura aici cu bateria..

Am uitat sa mentionez ca odata cu cele mai sus mentionate ,mi-a aparut si senzorul de presiune...am reglat presiunea deoarece de la caldura se dilatase si aveam 3.5 atm in fiecare roata...cand am intrat in oras..la viteza mica mi-a aparut iar eroare de presiune scazuta

Edited by G30
Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe tester astazi..majoritatea erorilor erau de natura electrica...amperaj..scaderi de tensiune din spusele mecanicului. Cu motorul pornit alternatorul baga 14,3 - 14,4 ceea ce am inteles ca este ok dar daca bateria este moarta nu mai tine amperajul cum trebuie drept urmare...trebuie sa o schimb...am comandat baterie originala...va tin la curent daca asta a fost rezolvarea cand o voi monta.
Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe tester astazi..majoritatea erorilor erau de natura electrica...amperaj..scaderi de tensiune din spusele mecanicului. Cu motorul pornit alternatorul baga 14,3 - 14,4 ceea ce am inteles ca este ok dar daca bateria este moarta nu mai tine amperajul cum trebuie drept urmare...trebuie sa o schimb...am comandat baterie originala...va tin la curent daca asta a fost rezolvarea cand o voi monta.

 

 

Ti-am zis eu! :) O sumedenie de module raporteaza erori pe care nu le poti vedea fara tester! Si eu am patit treaba asta iarna trecuta, la inceput m-am speriat si eu crezand ca mi-a picat ceva pe la DSC, dar cand am fost la tester, o ditamai lista cu erori! Clima a fost prima care a raportat eroarea! La iarna cred ca va trebui sa schimb si eu bateria, cu toate ca testul pt baterie a dat ca aceasta-i OK, in stare buna!

Edited by RaYn3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am patit-o si eu. La viraje cu viteza mica imi tot apare dtc-ul licarind iar masina intrerupe de parca s-ar opri. Am fost cu ea si la tester si nu imi arata nicio eroare. Decuplez dtc-ul ca sa pot merge cu ea.Problema apare dupa ce rulez vreo 10 km. Orice ajutor este binevenit! Va multumesc! Mentionez ca masina este e90, fabricatie 2006.
Link to comment
Share on other sites

Sa va zic cum stau..Am schimbat Bateria, originala BMW, 2 bujii, fulia+curele...face lafel.

 

Astazi dupa ce am plecat din service a mers ok pana cand am luat o curba la stanga si a inceput iar sa intre DTC-ul.

In mers normal prin oras observ ca la mici denivelari imi da in nas fara sa se aprinda ceva. Nu se vede nimic pe tester.

Pana acum am observat ca este ceva legat de viraje sau drum cu denivelari...ce senzor sa fie?

 

Daca aveti idei unde sa verific si ce..rog postati.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am scos senzorii ABS pt ai curata...nu pareau cu depuneri sau ceva de genul...decand i-am curatat nu mi-a mai intrerupt, poate am scapat.

In schimb am observat ca amortizorul fata stanga este scurs..cineva spunea ca din cauza lui sa fie problema cu ESP mai ales ca experimentam intreruperi in viraje spre stanga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
salut,cine poate sa-mi raspunda si mie la urm.probl ??am un e90 facelift 318 2011 si cant apas butonul pt dtc imi apare cu semnul exclamarii.cine stie care ar putea fi problema,daca se mai poate circula si cat m-ar costa sa remediez situatia,va multumesc ! Edited by codrinf
Link to comment
Share on other sites

nu am incercat,masina are o luna de cand am cumparat-o am mers vreo 3000km si probabil asa am luat-o cu eroare...m-ar interesa sa stiu daca se mai poate circula cu ea si in cel mai rau caz cat m-ar costa reparatiile ,piesele etc,tin sa zic ca ea merge brici Edited by codrinf
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare, am schimbat intr-un final amortizoarele fata, la cat de uzate erau se pare ca masina statea in arcuri mai mult decat in amortizoare.

Am mers ~ 3 ore continuu cu masina si nu a mai intrerupt. Sper ca asta a fost rezolvarea.

Poate va ajuta daca intampinati aceleasi probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Problema persista......deci nu stiu...o sa ajung probabil sa schimb egr...daca decuplez DTC nu mai intrerupe...cand intrerupe intra si DTC-ul...cu el dezactivat nu are nimic, prin asta banuiesc ca nu ar trebuii sa ma gandesc la injectoare nu? voi ce ziceti?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ti-am zis eu! :) O sumedenie de module raporteaza erori pe care nu le poti vedea fara tester! Si eu am patit treaba asta iarna trecuta, la inceput m-am speriat si eu crezand ca mi-a picat ceva pe la DSC, dar cand am fost la tester, o ditamai lista cu erori! Clima a fost prima care a raportat eroarea! La iarna cred ca va trebui sa schimb si eu bateria, cu toate ca testul pt baterie a dat ca aceasta-i OK, in stare buna!

 

 

Aici as vrea sa adaug ca nu cred ca bateria poate fi cauza... am baterie pe masina (originala din 2005!) si numai datorita alternatorului (slava Domnului) inca porneste, dar NU AM AVUT NICICAND problemele descrise aici.

Bateria e atat de la limita de jos ca insasi concetratia acidului (spre 1.20 pe toate cele 6 capsule) si care e in proces de revitalizare cu un incarcator destept si ieftin :rolleyes: ...

cred ca problema tinea fie de ABS (roti), fie de alinierea rotilor...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.