Jump to content

Legatura AC - Electroventilator


sL!cK

Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Am si eu o intrebare pentru cei care au cunostinte aprofundate despre e46.

 

Am un e46, 318i,nfl,sedan.

 

De cate ori pornesc AC dupa ceva timp pleaca si electroventilatorul. De ce face asa? CAre este legatura ?

 

Sper sa nu radeti de mine,dar nu stiu care este legatura dintre astea doua componente. Am cautat un pic pe forum pe aici ,dar nu am gasit

 

un raspuns concret.

Link to comment
Share on other sites

Electroventilatorul primeste comanda de pornire bazata pe informatia primita din cinci surse:

- temperatura antigel detectata de senzorul de pe furtunul inferior de la radiator

- temperatura gazelor de evacuare

- viteza de deplasare a masinii

- voltajul bateriei

- presiunea in sistemul de AC

 

Explicatia e simpla: porneste pentru ca e cazul sa asigure o racire suplimentara.

 

Link to comment
Share on other sites

Electroventilatorul primeste comanda de pornire bazata pe informatia primita din cinci surse:

- temperatura antigel detectata de senzorul de pe furtunul inferior de la radiator

- temperatura gazelor de evacuare

- viteza de deplasare a masinii

- voltajul bateriei

- presiunea in sistemul de AC

 

Explicatia e simpla: porneste pentru ca e cazul sa asigure o racire suplimentara.

 

Asadar atunci cand este pornit AC el porneste pentru ca presiunea in sistemul AC scade? De ce porneste mai des cand este AC pornit?

 

Si ce legatura are cu voltajul bateriei electroventilaorul?

Link to comment
Share on other sites

Exact, e dovedit stiintific ca daca pui un ventilator in fata unui sistem etans aflat sub presiune de pana la 14 atm, se creeaza o empatie si automat fluxul de aer impins de ventilator va determina cresterea presiunii in circuitul inchis.
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai aberam aiurea pe acest topic ...

 

Din transformarea adiabata la care este supus freonul, dupa condensarea lui acesta se incalzeste,

iar acest radiator de AC care poarta numele de condensator are nevoie de racire pentru ca se incalzeste foarte tare si ventilatorul porneste ca sa-l raceasca

 

 

Unul din motivele pentru care instalatia de AC nu raceste bine este ventilatia necorespunzatoare a acestui condensator din cauza mizeriei si prafului care se acumuleaza in el

si intre el si radiatorul de la instalatia de racire a motorului

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.