Jump to content

Lichid frana 525d f10


Recommended Posts

Da, lichid curat. Pompa are un rezervor care impinge lichid curat in sistem. In acelasi timp, lichidul murdar iese prin aerisitor (impreuna cu ceva bule de aer la inceput). Cand pe aerisitor iese doar lichid curat, etrierul respectiv este aerisit si alimentat cu lichid de frana nou.
Link to comment
Share on other sites

Prin ce procedeu ți-a fost schimbat lichidul de frânĂŁ?

 

Cu o pompa conectata la vasul de lichid de frana. A pus doua containere cu un tub tranparent la fiecare roata pe fata si a lasat sa curga pana a devenit lichidul curat (sau mai curat decat cel din instalatie).

Dupa care a mutat la rotile din spate si a repetat. A pus rotile la loc si cam asta a fost.

Link to comment
Share on other sites

Cu o pompa conectata la vasul de lichid de frana. A pus doua containere cu un tub tranparent la fiecare roata pe fata si a lasat sa curga pana a devenit lichidul curat (sau mai curat decat cel din instalatie).

Dupa care a mutat la rotile din spate si a repetat. A pus rotile la loc si cam asta a fost.

Nu mai este nevoie de aerisire.

Link to comment
Share on other sites

Poate discurile sunt uzate ....placutele mai no-name....si de aici senzatia de frana obosita.Sau poate anvelopele sunt chinezesti.....eu cand dau tare in frana involuntar ma uit si in spate....am facut pe multi sa transpire.

 

Din pacate nici anvelope chinezesti nici discuri uzate. Asa macar imi explicam. Placute si discuri schimbate in vara trecuta, originale BMW si anvelope de iarna Michelin Pilot Alpin puse in toamna cu DOT 2018.

Lichid de frana schimbat acum 2 saptamanni. Am pus Lichid Textar DOT 4 la recomandarea mecanicului.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nici anvelope chinezesti nici discuri uzate. Asa macar imi explicam. Placute si discuri schimbate in vara trecuta, originale BMW si anvelope de iarna Michelin Pilot Alpin puse in toamna cu DOT 2018.

Lichid de frana schimbat acum 2 saptamanni. Am pus Lichid Textar DOT 4 la recomandarea mecanicului.

n-ai ce-i face , asa e frana la F10 si pe mine ma dispera ditamai discul am zis ca ingheata dar ..

Link to comment
Share on other sites

n-ai ce-i face , asa e frana la F10 si pe mine ma dispera ditamai discul am zis ca ingheata dar ..

 

 

Am zis ca a mea e asa dar daca zici ca si tu ai aceasi senzatie inseamna ca asa e.

Dar... am citit ceva de etrieri cu 2 sau 4 cilindrii care ar fi mai eficienti. A facut cineva upgrade de la un piston la 2 sau la 4? Merita efortul? Se simte o imbunatatire?

Daca da, ma puteti ajuta cu coduri de compatibilitate?

Link to comment
Share on other sites

Am zis ca a mea e asa dar daca zici ca si tu ai aceasi senzatie inseamna ca asa e.

Dar... am citit ceva de etrieri cu 2 sau 4 cilindrii care ar fi mai eficienti. A facut cineva upgrade de la un piston la 2 sau la 4? Merita efortul? Se simte o imbunatatire?

Daca da, ma puteti ajuta cu coduri de compatibilitate?

 

poti sa cauti etrieri fata de M550 d , e singurul upgrade lejer si simplu care face diferenta , apoi mai ai varianta franelor originale performance sau kituri dedicate cu 4 pistonase , oricum undeva la 1500 minim

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.