Jump to content

BMW E60 M5-810 bhp


ted

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu daca am fffff multi bani si vreau schimbator de viteze placat cu diamante asta nu e taranie ma oameni buni...o puteti numi excentricitate.

Taranie e atunci cand pui pe M elemente din Autovit sau chestii de genu.

Stiu ca am trait cu totii in comunism dar hai sa ne mai lasrgim un pic spectrul gusturilor si al preferintelor....ce naiba,prea suntem ingalati si redusi mintal cateodata.Mi se intampla si mie dar hai sa trecem peste asta

209776[/snapback]

 

Nu intotdeauna ce este scump si opulent, este si de bun gust..... De exemplu Versace.. Face (facea) multe toale cam tiganesti (parerea mea), si drept dovada, vezi multi tigani imbracati cu "soarele"... Parerea mea e ca nu se potriveste deloc pielea aia acolo... Cat despre cusatura, gandeste-te ca rolls-royce-urile sunt facute manual, si totusi, nu vezi asa ceva acolo..

Masina era super ok, daca nu avea accesorii de negrii manelisti, gen "50cent". (no offense celor care care le place genul, e doar parerea mea strict personala)

Link to comment
Share on other sites

Masina e o bomba,intr-adevar.Dar pielea aia de reptila cam lasa de dorit.O fi ea scumpa si rara,dar eu unul nu mi-ash pune asa ceva in masina.Plus ca jantele sunt prea "bling",dar pe americani ce sa-i duca capul...ma mir cum nu i-au trantit vreun "bigblock" HEMI.Totusi,e prima oara cand vad turbinele montate astfel,atat de aproape de finala.Este ciudat si in acelasi timp interesant,cu siguranta nu au avut loc sa le monteze in alta parte.Si nici intercooler pe masura nu au gasit,l-au facut pe comanda.Este un procedeu des intalnit la conversii asemanatoare,atunci cand unui motor aspirat i se aplica un turbo,modificarile sunt numeroase,plus ca pe parcurs apar dificultati si de aceea unele piese sunt "custom-built",ca sa spun asa...la un motor turbo de serie ii schimbi turbina,pui alta mai mare,un intercooler pe masura,alta tubulatura si mici reglaje. Edited by Slick
Link to comment
Share on other sites

380 km/h???? :) hai sa fim seriosi, cei de la bugatti au lucarat la aerodinamica masini ani de zile ca sa o faca sa stea pe drum la peste 350, primele teste la veyron au fost un esec total si le-a trebuit cam 5 ani pana sa finalizeze proiectul.

 

si acuma vine o firma de la umflatii aia de americani care trag un motor cu 1000Nm si 800++ cai pe o masina seria 5 umpic restilizata (vbesc de aerodinamica) de divizia M de la bmw si au impresia ca va sta pe drum la 380 :blink:

 

sant f curios cati din cei 800 de cai ajung la roti... totusi e o diferenta mare intre puterea testata a motorului si cat din ea ajunge la roti.. pe dyno ma indoiesc ca ar scoate atata.. avand in vedere ca nu au modificat nimik la suspensii, transmisie... etc etc.

 

cutia de viteze cat o fi ea de SMG si drive logic, dar sigur nu e facuta sa reziste la o asemenea putere si asemenea cuplu, probabil la masina asta ea se va schimba din 10.000 in 10.000 km. cam cum ne schimbam noi uleiu' asa vor schimba ei cutia LOL :)

 

gusturile nu se discuta ... dar jentile bling si pielea de crocodil sunt cam ca si goldanele de la gatul tziganilor... o incercare disperata de a arata ca ai bani...

 

si in final costul 350 de mii :) .. ganditi-va ce alternative ar fi la banii astia... SLR??? sau hmm... Murcielago 640.. hmm...

 

cine va cumpara masina asta totusi??

Link to comment
Share on other sites

380 km/h????  :blink:  hai sa fim seriosi, cei de la bugatti au lucarat la aerodinamica masini ani de zile ca sa o faca sa stea pe drum la peste 350, primele teste la veyron au fost un esec total si le-a trebuit cam 5 ani pana sa finalizeze proiectul.

 

 

212769[/snapback]

 

Probabil e o masina de showroom. Modificarile sunt facute probabil pentru performante pe hartie, nu de pus in practica. Oricum ca aspect, lasa de dorit prin rotile si pielea de crococeofi.... Inca o data americanii ne dovedesc ca nu au gusturi...

Link to comment
Share on other sites

380 km/h????  :)  hai sa fim seriosi, cei de la bugatti au lucarat la aerodinamica masini ani de zile ca sa o faca sa stea pe drum la peste 350, primele teste la veyron au fost un esec total si le-a trebuit cam 5 ani pana sa finalizeze proiectul.

 

si acuma vine o firma de la umflatii aia de americani care trag un motor cu 1000Nm si 800++ cai pe o masina seria 5 umpic restilizata (vbesc de aerodinamica) de divizia M de la bmw si au impresia ca va sta pe drum la 380  :blink:

 

sant f curios cati din cei 800 de cai ajung la roti... totusi e o diferenta mare intre puterea testata a motorului si cat din ea ajunge la roti.. pe dyno ma indoiesc ca ar scoate atata.. avand in vedere ca nu au modificat nimik la suspensii, transmisie... etc etc.

 

cutia de viteze cat o fi ea de SMG si drive logic,  dar sigur nu e facuta sa reziste la o asemenea putere si asemenea cuplu, probabil la masina asta ea se va schimba din 10.000 in 10.000 km. cam cum ne schimbam noi uleiu' asa vor schimba ei cutia LOL :)

 

gusturile nu se discuta ... dar jentile bling si pielea de crocodil sunt cam ca si goldanele de la gatul tziganilor... o incercare disperata de a arata ca ai bani...

 

si in final costul 350 de mii  :) .. ganditi-va ce alternative ar fi la banii astia... SLR??? sau hmm... Murcielago 640.. hmm...

 

cine va cumpara masina asta totusi??

212769[/snapback]

a vorbit insusi bunul simt prin gura ta cu acest post. jur sa esplodeze bunucamia daca nu (si vb. foarte serios)

Link to comment
Share on other sites

a vorbit insusi bunul simt prin gura ta cu acest post. jur sa esplodeze bunucamia daca nu (si vb. foarte serios)

213188[/snapback]

 

ce legatura ar avea bunul simt cu subiectul care in discutam ? eu mi-am dat parerea despre masina...

 

un m5 luat de americani si transformat intr-un fel de hip-hop mobil, iar cand e vorba de performante cred ca e mai mult gura de ei... sa ne aducem aminte ca Ford Mustang Boss ne-au zis ca are vreo 500 sau 600 de cai cnd de fat avea cu 150 mai putin.

asta e nu pea am incredere in ei... "blame Jeremy Clarkson" :blink: .. cum e el asa mai nationalist so mai obtuz in gandire dar cateodata are f mare dreptate

Link to comment
Share on other sites

In primul rand este vb de 810 cai la roata ... se stie deja ca m5-ul stock prinde 330 (m6-ele chiar 340) fara limitare ...si daca bOgatti veyron prinde 400 are 50 de radiatoare cateva sute de turbine pistoane cu nemiluita si bineinteles aerodinamica ei de cartof prajit(mai exact prinde 406km/h are 10 radiatoare , 4 turbine si 16 pistoane) asta nu inseamna ca este cea mai tare masina din lume ...si nici sa valoreze 1mil E , ca VW a iesit in pierdere asta nu ma intereseaza ...spaga lor, demonstreza ca nu stiu sa faca masini si sa iasa in acelasi timp in castig , m5-ul asta mi se pare de cel putin 2 ori mai interesant si mai "tare" decat veyron ... in b0gatti intra 2 persoane chircite in m5 5 persoane si un portbagaj de mai intra si aia din b0gatti si stau lejer ...o familie de chinezi pot sa locuiasca lejer in portbagaj la m5, la veyron daca vrei sa pleci la o plimbare mai lunga ce faci te imbraci cu tot ce poti speri sa nu asfixiezi si iti ti skiurile in dinti sau iti iei remorca dupa tine, da probabil nu iti iei veron sa cari cartofi cu ea dar totusi sa zicem ca esti vre'un mare avocat sau om de afaceri si ai o servieta (cu bani sa zic...sa poti plati benzina pe drum pana la brasov) unde o ti dk mai ai vre'un fotomodel bomba langa tine probabil tot in dinti, un argument prost ar fi consumul deoarece dupa cum s-a mai vorbit pana acum si stie toata lumea "nu iti iei masina scumpa fara sa ai bani de benzina" toata lumea stie asta dar hai sa o luam altfel cat are autonomie m5-ul si cat are veyron-ul pana la mare opresti de 5 ori sa alimentezi, nu ca nu ar fi frumos sa opresti in fiecare benzinarie la rand dupa marginea drumului si sa bagi in boala gajikile ... sa isi umple fraierii telefoanele cu poze :blink: + ca mai auzisem urmatorul lucru si nu vreau sa vb prostii 1001 cai da numai cu benzina de cifra octanica mai mare probabil 100 poate mai mult nush ...

alt lucru cine iti asigura tie veyron-ul :) sa fim seriosi nici 50% nu cred k ti-l poate asigura.

Alt lucru de remarcat pentru cine a vazut emisiunea top gear cu veyron cand prinde 406km/h ...wow da intr-adevar fuge dar am si eu o intrebare de ce nu au oferit masina si la test drive pentru tabelul cu timp ... pot sa va zic eu bate spre 2.5 tone ...1000 cai are o inertie mare trecerea maselor intre punti si lateralele masinii nu cred si nu are cum sa fie la fel de agil ca un m3 csl perfect echilibrat ...deeh legile fizicii ...mama ei, pentru cine se gandeste sa imi dea replica cu "pai costa 1mil E daca dadea STIG cu ea de pista si o facea praf Clarkson isi amaneta familia de la maimuta la cyborg" sa fim seriosi adica ii lasa sa testeze incredibila viteza de 406 km/h si nu ii lasa sa testeze perfecta ei manevrabilitate

Inteleg sa iti cumperi o super masina are 1 cm garda la sol are sute de cai costa cateva sute de mii E da sa dai 1mil E pe cea mai scumpa masina 1000 de cai cine e mai jmecher ca tine , da ce faci t plimbi prin fata palatului 1km dus intors pana sapi santuri cu aia 1001 de cai si 1250nm ... Eu nu consider veyron-ul o masina ci o bijuterie...macar un diamant de 1 mil E nu se poate face praf ...furat da :) macar ia un avion ai sanse la 1 mil sa prinda mai mult de 400

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

draga neo! cand iti iei un veyron, nu te uiti in cartea tehnica sa vezi ce volum are portbagajul... si nici atunci cand iti iei un m5 macar... veyronul e o masina de colectie, care ti-o ei daca ai acasa in gradina o pista de vreo 10 km, si mai 15-20 de masini.

dar tu probabil vei spune si de ferrari enzo fxx f1 ca e vreo prostie de masina, ca aia n-are numai 799-812 cp, si costa de la 2.000.000 in sus...

Link to comment
Share on other sites

deja suntem off-topic ....eu am evidentiat doar faptul ca nu este o masina ci o bijuterie , si crede-ma cand iti iei m5 arunci un ochi la confort ....volum portbagaj si membrii familiei :blink:, altfel iti iei m6-ele direct...arata-mi tu un burlac sa spuna ca o masina cu 4 ushi este mai frumoasa decat un coupe Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

da, ai dreptate, e o bijuterie.. din toate pdv, si prin forma de "cartof prajit", si prin partea tehnica, chiar daca are nu stiu cate radiatoare, turbine si cilindrii... sunt sigur ca e facuta cu cap, sunt sigur ca aceeasi cai poate-i scoti si dintr-un motor normal de 4000, dar te tine motorul doar un tur de pista...
Link to comment
Share on other sites

da dar vezi ca alea nush cate radiatoare pistoane turbine mananca ceva pana ajungi la temperatura optima din pneuri realimentezi , si nu iti trebuie o bijuterie de 1mil E sa iesi pe circuit pentru asta ,nici macar nu se stie cum se comporta pe curbe iar confortul si diamantele dupa bord nu fac nimica pe circuit cu o suma mult mai modica iti faci un subaru sa sape santuri si poti sa il asiguri in totalitate... PE SCURT o femeie poate sa iasa la plimbare cu un diamant de 1mil la gat sau pe mana dar un barbat nu (doar daca e pe invers) asa ca a aparut veyronul si alte masini de mil E cu care sa iti evidentiezi statutul social si masculinitatea :blink: Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.