Jump to content

Problema apa bmw e36


Recommended Posts

Sal' apelez la voi ca nu mai stiu ce sa mai fac la masina, am schimbat de curand 2 senzori de temperatura ca nu mai indica in bord cum trebe tot facea figuri si iam schimbat pe amndoi si de atunci dupa ce pornesc masina se incalzeste acul urca la jumate sta un timp, dupa 20min urca la prima linie si urca incet. Pana la rosu nu a ajuns ca nu am tinut sa nu ard garnitura, am schimbat si termostatul ca nu dadea drumu la retur dar vad ca si cu termostat nou cam greu i da drumu. turu e cald presiune este, dupa cat timp trebuie sa i dea drumul termostatul? ce sai mai fac? o fi senzori devina? trebuie sa resetez ceva? de aerisit am tot aerisit sa fie aer in instalatie?
Link to comment
Share on other sites

cred ca ai aer pe instalatie...

pai am tot aerisit, doar nu e prima data am mai schimbat antigelul acum 2 ani si sa aerisit repede, ce se intampla daca din greseala am schimbta firele la senzori? cand am incercat ultima data returul e rece termostat nou si turul cald de numa-acul trecut de jumate la prima linie

Link to comment
Share on other sites

cum adica ai incurcat firele? ce motorizare?

36\318i\M43B18, pai ma gadesc daca cumva le-am inversat, am 2 senzori unu indica in bord si unu pentru comp. poate sunt inversate, nu stiu ce sa mai fac? amandoi senzori sunt la fel? adica dk le inversezi ar trebui sa indice normal? sau cum pot sa imi dau seama daca le-am pus bine? maine incerc varianta asta de aerisire -aerisirea se face corect cu busonul deschis, motorul pornit, si tii surubul deschis pana curge apa (antigel) constant, ptr ca la inceput curge apa cu bule de aer. cand curge doar apa inchizi mai intai surubul de aerisire, completezi lichidul in vas, apoi inchizi busonul de la vasul de expansiune. deci cred ca ai facut bine aerisirea. eu am facut cu motorul oprit pana curgea apa din aerisire si strageam surubul si busonul-porneam motorul...cu ventilatorul la maxim in masina pe cald

Link to comment
Share on other sites

Aerisirea fao cu motorul pornit,cald (sa fie termostatul deschis) si porneste si caldura.daca tot se incalzeste apa mai mult decat normal vezi sa nu traga aer pe undeva

nu am cum sa astept sa fie deschis termostatul ca apa se incalzeste peste limita[cam 20min stau cu ia pornita], o singura data era cald returul in rest sta rece, termostatul e nou, tresiune face in instalatie

Link to comment
Share on other sites

Putin mai sus am zis ca cei 2 senzori nu sunt la fel,nu au aceleasi caracteristici

electrice de ce nu ii nversezi intre ei? De ce nu vreii sa masori temperatuta apei

cu un termometru ,e cea mai rapida metoda de diagnosticate

Pentru a creste temperatura motorului trebuie.doar sa.sugrumi returul dela

radiator,si cu caldura din masina ,inchisa.Astfel temperatura va creste mult mai repede

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema, am masurat si nu trecea de 90..95...si termostat schimbat dar nu trebuia, pana la urma am pus senzori vechi si merge masina, acum o sa imi cumpar senzori second ca vad ca astea noi nu indica bine desi sunt noi [voodoo].

Stie cineva ce valori trebuie sa aibe senzori? unu e de culoare neagra si are 5kohmi/albastru 2,5kohmi cand ajunge la 95 de grade cati ohmi trebuie sa aibe? ca am vazut cand se incalzesc scade kohmi, mai eact ce valori trebuie sa aibe la rece/cald?

Care este senzorul care indica in bord?[pica acul la albastru si isi revine cand are chef, cand isi revine masoara bine desi e dus]

Link to comment
Share on other sites

Cel care duce la calculator are in jur de 2,1k pentru a intra in functiune socul electronic, dar chiar daca are alte valori ,

extern poate fi modificat usor, cel care duce in bord are in jur de 5k si duce la calculatorul de bord, si deasemenea poate fi

modificat daca temp nu depaseste 93-95 C , ca sa nu ajunga pe rosu se pot pune rezistnte de 200 ohmi in serie cu senzorul,

pentru a afisa temperatura corecta,

Preferabil sa pui senzori orignali pentru ca ceilalti au alte valori, dar..... ca sa nu mai dai alti bani, foloseste

ce ai dar cu reglajele de rigoare de mai sus

Ceva detalii pe bmw-roads.blogspot.ro blogul este in constructie dar vei gasi minimul de informatii necesare

la sectiunea "senzorii de temperatura" din partea dreapta a paginii

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.