Jump to content

Seria 5 F11


eugentim

Recommended Posts

Doresc sa intru in clubul BMW cumparind un F11.

http://ww3.autoscout24.de/classified/257805277?pr=0&fromparkdeck=1

M-am orientat spre aceasta masina .Pot sa aflu ceva pareri de

la colegi de pe forum .Masina o inscriu in Germania si nu

am mai avut BMW.Nici nu am fost la drive test dar probabil ,cit de curind .

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Am vazut topicul dar fiind touring ma gindeam ca nu strica .

Daca nu e ok rog un moderator sa mute intrebarea si sa stearga topicul .

Poti sa imi dai te rog mai multe detalii de ce nu ai cumpara un F11 cu o cutie manuala ?

Si eventual ceva pareri despre masina ,mai ales ca va fi primul meu BMW .

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Ai putea mai bine sa ne scri buget-ul tau si criterile minimale care trebuie sa le indeplineasca masina pe care vrezi sa o achizitionezi si in cazul asta te am putea orienta spre un model adecvat.

 

Din punctul meu de vedere, masina e cam "cheala", nu prea are dotari. Defapt, are strictul necesar sa te duca de la un punct A la un punct B.

 

In privinta cutiei, fara sa intru in detalii tecnice (pentru ca recunosc ca nu prea ma pricep), sunt de aceeasi parere cu bomb3009, te as sfatui sa iti iei una cu cutie automata.

 

Cutiile nu mai sunt ce erau pe vremuri, consumul nu mai este asa de ridicat, poate chiar si mai mic ca la un model echivalent cu cutie manuala.

In caz ca vrei sportivitate, poti sa setezi masina pe sport si cutia o sa schimbe mult mai sportiv vitezle.. si cireasa de pe tort, poti alege sa schimbi si vitezele manual. Plus ca din punct de vedere al confortului, nu o sa mai trebuiasca sa iti bati capul cu schimbatul vitezelor cand esti in trafic aglomerat, nu risti sa se mai strice ambreiajul, sau sa ai alte probleme care le ai putea avea la o cutie manuala.. Singura grija a ta o sa fie sa schimbi uleiul la cutia de viteze.

 

Crede-ma ca de cand am carnetul, am avut doar masini cu cutie manuale si dupa mii de ore de stat bara la bara, am jurat ca viitoarea masina o sa fie cu cutie automata.

Edited by tomcrft
Link to comment
Share on other sites

Buget 22 500 -23 000 euro pe la maxim 120 000 km .

La critetii ma gindeam la ,xenon,scaune sport ,si am eu un fix cu navigatia mare pe ecranul din mijloc ,

tempomat si sunt nehotarit intre cutie manuala si automata .

De aceea asteptam ceva sfaturi de la posesori de BMW .

Edited by eugentim
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut acelasi fix cu navigatia profi. Eu recomand cutia automata pentru confortul sporit, chiar daca anterior am avut manuala in 6 trepte pe e90, nu vad niciun dezavantaj al cutiei zf8 fata de cea manuala. Schimba foarte bine, consumul nu cred ca este mai mare si parerea mea ca pe o masina mai mare fara valente sportive, cutia automata o completeaza mai bine.
Link to comment
Share on other sites

Saluty eugen,

 

Si eu iti sugerez sa iti iei o autmoata.E mai confortabila, scapi de dureri de picior daca dai de vreun stau si asa mai departe.O sa fiu toata viata fan cutii manuale, pentru anumite momente, dar nu as mai da o automata pe o manuala pentru viata de zi cu zi...

As mai cauta si eu xenon, eventual cruise control adaptiv(mai ales daca mergi pe autostrazi), HUD e misto, navigatia mare e mai placuta si eventual alte mici chichite menite sa iti faca viata mai placuta, de genul acces comfort sau soft-close, camere etc....

 

Fa un test-drive la un dealer sau mai multi cu tot ce te intereseaza, ca sa te lamuresti.

 

Daca ai reusi sa mai pui vreo 2000 de euro la buget ai avea o plaja mult mai mare din care sa alegi.Gasesti multe in 25000, dotate bine.Mai negociezi si cu dealerul ceva...si aia e..Ti-as sugera sa nu pleci de la reprezentanta fara macar un set de cauciucuri de iarna/vara...

Spor la cautari

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e60 520d manual si e91 318d automat , ambele N47 si ti-as putea face o comparatie despre cutie. Legat de comfort dpv al cutiei, e91 e mai buna dar la consum nu. Si totusi vorbim de o masina mai mare, e60 520d , care consuma mai putin si nici cutia nu e de speriat, chiar e foarte ok, schimba exact si lin. Intre ele 2 nu pot spune ca prefer mai mult una sau alta. M-am obisnuit cand trec de pe una pe alta, nu mi se pare o tragedie sa-ti iei un F11 manual. N-am condus insa una sa vad cum se comporta cutia manuala pe F-uri. Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

O sa vad ce oferta este .In privinta aglomeratiei urbane ce sa zic ,locuiesc intr-un orasel mai mic

si nu prea este aglomeratie .Trebuie sa vad ce compromisuri sa fac la fata locului .

Daca era noua o configuram si gata bilciu .

Asa ca ma cam doare capul ,stiti cum e dupa ce o cumperi te gindesti ca cealalta era mai ok sau peste o zi apare o oferta mai convenabila

Link to comment
Share on other sites

Stiu cum e cand iti schimbi masina sau ai de gand sa o faci..

In cazul asta sunt si eu acum.. urmaresc piata de cateva luni de zile si am dureri de cap cand vad anumite modele pe piata si stiu ca o sa imi treaca sub nas pentru ca nu am vandut inca actuala masina.. si dupaia cand in sfarsit ti-o alegi pe a ta, apare alta mult mai dotata si mai ieftina dupa cateva zile (sau cel putin ni se pare).. Intotdeauna e asa, cunosc feeling-ul :))

Link to comment
Share on other sites

Eu am vandut fostul e90 nfl manual si am zis sa o schimb cu un e91 automat mai mult de curiozitate ca n-am avut decat manuale pana acum.

Am ajuns la concluzia ca manuala consuma considerabil mai putin in special in oras. Un plus mai mare e ca te simti mai liber la volan sa zic asa, nemaifiind concentrat la ambreiaj si schimbul treptelor frecvent. In Buc se merita clar o automata dar intr-un oras mai mic e cam tot una cu manuala.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa antagonizez pe nimeni, dar parerea mea legata de toata discutia ca o automata ia ceva mai mult decat o manuala este, in cazul de fata, cu referire la F10/F11 si tot inainte, cam asa:

 

Daca iti iei masina de 25-50 de mii de euro, cu care vei merge mai mult sau mai putin, in functie de necesitati, chiar te uiti la litrul ala in plus?

Pe an, la vreo 20.000 de km facuti sunt vreo 300 de euro.Pai fratilor, daca va luati seria 5 si va uitati la 300 de euro ati gresit masina.

 

Sa nu se inteleaga ca sunt snob va rog.

Dar o masina ca asta cere cauciucuri, schimburi de ulei,filtre, placute, care ajung la mii de euro daca te duci frumos si faci reviziile la BMW sau la un service mai acatarii, cum ar fi normal daca vrei sa iti intretii masina asa ca hai sa fim si putin realisti.Dai 30.000 pe masina dar te doare ca pui motorina de 300 de euro in plus pe an....Pai cand o sa dai 800 pe niste cauciucuri bune sau 250 sa schimbi niste placute?De revizii nu mai vorbim...

 

Mie unuia imi ia masina si 6.3 si 9 in afara in functie de cat de repede vreau sa ajung la destinatie, asa ca fiecare face economie cat vrea pana la urma.

In oras, mai jos de 10-11 nu am vazut, decat eventual in trafic usor.

 

 

In fine, fiecare isi stie socotelile si cat se poate intinde si pana la urma cu banii proprii facem ce vrem.

 

Ca sfat pentru tom: ia ce iti place, in ce te simti bine pentru ca pana la urma, dincolo de motoare, cutii s.a.m.d alegerea e intr-o buna masura subiectiva.Oricum ar fi, ai sa iei o masina foarte buna :)

 

Numai bine tuturor

Edited by christianm
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

si eu am fost in aceeasi situatie ca tine manuala vs automata, am luat pina la urma manuala si nu imi pare rau de loc, simti ca conduci stau in Brasov traficul este acceptabil de schimbat schimba mai bine ca la fostul e 60 plus ca am probat si 2 F10 pe automat bineinteles sunt foarte confortabile, schimbatorul manual la F10 este mult mai finut ca la e60 totusi am ramas pe manuala ca-ci in citiva ani probabil ca nici nu o sa se mai fabrice masini cu cutie manuala ca ex in China.

Cine zice ca la automata este mai putina bataie de cap ca la una manuala nu stiu ce sa zic, am 2 priteni care unul are un e60 altul un X3 automate si ambii au avut probleme cu cutiile, la unul i sa dus covertizorul la cutie , schimbat ulei si cu manopera nici nu vreau sa zic cit la ajuns, iar la altul nu schimba regulat vitezele cutia. Concluzia ca cutia merge fara probleme cam pina in 200000 mii km dupa care depinde de fiecare masina este posibil sa apara probleme se incepe cu resoftarea cutiei si etc.In afara se circula mult pe autostrazi in tara nici nu prea ai autostrazi plus ca in orasele mai mari se circula bara la bara respectiv si cutia are alta uzura. luand in calcul ca masinile din afar le ei rar sub 150000 de km fa si tu concluzia.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/155708-problema-cutie-automata-bmw-f10/

Link to comment
Share on other sites

Alt detaliu destul de important, se vinde mai bine la revanzare cu cutie auto.. Si asta am aflat-o pe pielea mea cand am intrebat un dealer cat mi-ar da pe masina mea

 

Oricum vorba despre cutii a venit pt ca a pomenit bomb3009 in postul lui despre asta.. dar pana la urma cel mai important e sa aiba masina dotarile cautate, si pe al 2lea plan sa iti convina culoarea si eventual jantele

Link to comment
Share on other sites

Sunt pareri pro si contra cutie normala sau automata dar nici o parere despre motorul de 2,5 .

La citi km se schimba distributia si ce intretinere mai este nevoiela F11?

Varianta e sa merg la BMW le dau masina si cheile si merg dupa ea .Stiu ei ce au de facut si pe urma fuga la caserie .

Edited by eugentim
Link to comment
Share on other sites

Sunt pareri pro si contra cutie normala sau automata dar nici o parere despre motorul de 2,5 .

La citi km se schimba distributia si ce intretinere mai este nevoiela F11?

Varianta e sa merg la BMW le dau masina si cheile si merg dupa ea .Stiu ei ce au de facut si pe urma fuga la caserie .

 

 

Motorul de 2,5 nu exista pe F10, F11 , exista doar 2.0 (520 pana in 2011 si 525 dupa) si urmatorul e 3.0 (525 pana in 2011,530,535,550)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

da de ce dracu le trece 525 ,535,550 cind toate au motor de 3.o .

nu era mai bine inainte ,stiau seria si ce motor avea dupa inscriptia din spate ,

acuma e o bulibasala totala .

Cel putin asta e parerea mea .

Am auzit ca motorul de 2,5 era printre cele mai reusite de la BMW .

Edited by eugentim
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da de ce dracu le trece 525 ,535,550 cind toate au motor de 3.o .

nu era mai bine inainte ,stiau seria si ce motor avea dupa inscriptia din spate ,

acuma e o bulibasala totala .

Cel putin asta e parerea mea .

Am auzit ca motorul de 2,5 era printre cele mai reusite de la BMW .

 

Si 2,5 era si motorul cel mai cautat zic eu , caci orice am zice, cine isi ia F10 (sau o alta masina cu motor de 3.0) chiar si 25-30k de euro daca da pe ea, tot i se pare mult sa dea 500 euro pe an impozit (plus alte cheltuieli suplimentare fata de 2.0) , si de aceea alege 2.0 la care platesti nici a zecea parte impozit (momentan) .Pe strazile noastre daca ne uitam , F10-urile cel putin 60% sunt cele cu motor de 2.0. Sincer si eu ma tot uit de ceva vreme dupa F10 , dar mai mult ca sigur ca voi alege 2.0; doar in cazul in care as prinde o oferta cu dotari foarte multe as lua 3.0.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe e60 meu aveam motorul de 2,5d fenomenal cum sunaa acel motor chiar si la 240000 km.Acum vad diferenta intre 2,0d careare alt sunet zgomotos de tractoras,dar asta este.

Apropo e60 il aveam cu cutie manuala care l-am vandut in 3 zile, era foarte bine intretinuta masina chiar si cumparatorul era surprins in ce stare si cite au fost schimbate la ia. Dupa proba de drum am plecat direct sa facem actele, ce a gasit la ia era doar obataie in caseta care a zis ca oricum era de asteptat si o schimba. Omul cam la 38 de ani a fost primul care a vazut masina nici nuprea a negociat, stia ce cauta era pornit pe cutie manuala,cica a avut un A4 care era cam stricacios motorul de 2,0d dupa care un A6 la care i sa dus 3 turbine din cauza resoftarii de care omul nu a vazut cind a luato plus alte piese specifice modelului,nu ca bmw nu se strica dar probabil e alt ceva. Dupa 2000 de km parcursi prin tara si aproximativ 20 de masini vazute la care cea gasit nu are rost sa mai scriu.Atunci si eu avand pina atunci numai cutii manuale si nefiind hotafit la urmatoarea masina ce sa iau manuala sau automata (eu eram pornit pe automata cu toate ca stiam de destule cazuri de probleme) il intreb daca cauta cumva anume manuala, a zis ca da din simpla placere de a conduce. Am stat si m-am ma gindit pina si nevastamia opta pentru cea manuala ne-am hotarit sa luam manuala. Pe statistici BMW in China produc doar cutii automate, iar in Europa raportul este cam de 80% automate si doar 20% manuale si peviitor probabil ca osa fie 100% automate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.