Jump to content

Imi oscileaza relantiul sau asa e normal?


KangJi

Recommended Posts

Salut tuturor membrilor bmwclub,

E primul meu topic insa urmaresc de mult acest forum.

Am cumparat destul de recent un BMW e46 320d nfl, si cred ca-mi oscileaza relantiul insa nu sunt sigur deoarece am citit ca e umpic normal ca iarna masina sa stea la relanti in jurul a 900 rpm si dupa sa coboare. Masina cand o pornesc prima data sta undeva la 930 rpm , dupa un minut scade la 920 dupa un minut 910 si tot asa scade si scade insa lent. Am sa atasez si un video unde se observa cum scade de la 855 la 830. Ar putea sa fie o problema termostatele? Daca pornesc caldura apa nu mai sta la 90 scade undeva la 70!

https://www.youtube.com/watch?v=bEOYG4YX9h8

Link to comment
Share on other sites

[Daca pornesc caldura apa nu mai sta la 90 scade undeva la 70!

https://www.youtube.com/watch?v=bEOYG4YX9h8

Salut!Apa ar trebui sa stea la 90*,asta arata ca la tine sunt probleme cu tarmostatele,cel de la EGR se verifica primul,daca este ok,daca este bun atunci schimba termostatul principal,cel de pe blocul motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut!Apa ar trebui sa stea la 90*,asta arata ca la tine sunt probleme cu tarmostatele,cel de la EGR se verifica primul,daca este ok,daca este bun atunci schimba termostatul principal,cel de pe blocul motor.

Am schimbat ambele termostate. Erau varza:) Acum apa se ridica la 90 si relantiul coboara mai repede la normal. O alta intrebare, in mers folosind meniul ascuns OBD pe functia 7.0 care am inteles ca este temperatura motorului/antigelului e normal sa fie aproximativ in jurul valorii de 94 eu stiu ca nu trebuia sa treaca cu mult de 90 sau pur si simplu e o eroare de masurare?

Link to comment
Share on other sites

Relanti oscilant :))) ma faci sa rad..cand am vazut titlul topicului credeam ca e chiar vizibila ''oscilarea'' asta...nu te mai lua dupa meniul ascuns si alti parametrii dati de computerul de bord...daca erau asa importante valorile alea afisate acolo nu mai existau ceasuri cu acele lor banale...nu zic ca nu e util meniul asta,dar folosit cand trebuie si pt ceva care chiar e nevoie..si la mine la temp. apei daca ma uit acolo cum urca la 106-107 apoi scade la 90-95 m-ar lua cu dureri de cap...daca acul nu are tendinta de a merge spre rosu sau masina nu da alte semne e totul ok...nu ii mai cauta in coarne ca nu e facuta chiar din plastic ;)
Link to comment
Share on other sites

Relanti oscilant :))) ma faci sa rad..cand am vazut titlul topicului credeam ca e chiar vizibila ''oscilarea'' asta...nu te mai lua dupa meniul ascuns si alti parametrii dati de computerul de bord...daca erau asa importante valorile alea afisate acolo nu mai existau ceasuri cu acele lor banale...nu zic ca nu e util meniul asta,dar folosit cand trebuie si pt ceva care chiar e nevoie..si la mine la temp. apei daca ma uit acolo cum urca la 106-107 apoi scade la 90-95 m-ar lua cu dureri de cap...daca acul nu are tendinta de a merge spre rosu sau masina nu da alte semne e totul ok...nu ii mai cauta in coarne ca nu e facuta chiar din plastic ;)

Sa traiesti :) Asa e cu prima masina si cu experienta 0 puna te acomodezi una alta :)

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor membrilor bmwclub,

E primul meu topic insa urmaresc de mult acest forum.

Am cumparat destul de recent un BMW e46 320d nfl, si cred ca-mi oscileaza relantiul insa nu sunt sigur deoarece am citit ca e umpic normal ca iarna masina sa stea la relanti in jurul a 900 rpm si dupa sa coboare. Masina cand o pornesc prima data sta undeva la 930 rpm , dupa un minut scade la 920 dupa un minut 910 si tot asa scade si scade insa lent. Am sa atasez si un video unde se observa cum scade de la 855 la 830. Ar putea sa fie o problema termostatele? Daca pornesc caldura apa nu mai sta la 90 scade undeva la 70!

https://www.youtube.com/watch?v=bEOYG4YX9h8

Dute intr un service sa iti rezolvi problema.

Ca idee , cand dai drumul la caldura se incalzeste mai greu motorul dar tot la 90 ajunge.

Schimba ambele termostate daca ai bani. daca nu , cel secundar primul.

Scoate termostatul principal si sufla prin el. Daca trece aer prin el e dus schimbal , daca nu trece punel la loc si schimbal pe cel secundar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.