Jump to content

Recommended Posts

Cam repede s-a dus

din cate stiu dupa 2006 bmw a pus agm pe masini

 

Poti sa pui de care vrei dar daca e la fel ca si capacitate si agm sau non agm

nu trebuie codata

daca difera capacitatea sau daca tu ai non agm si pui agm trebuie codata

 

Chiar daca pui identica tot trebuie reinitializata din dis suplimentar daca pui diferita mai trebuie si codata pe langa reinitializare

 

Daca ai start stop indicat e sa pui agm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca mi-a aparit pe bord cand a scazut temperatura sub 0 grade semnul de masina pe elevator. Tinand apasat pe BC, imi arata CODE 415, adica high discharge rate. Si imi arata cand opresc masina semnul de baterie. Cum s-a mai incalzit afara nu mai imi arata nimica, dar nu vreau sa risc cand o sa fie -15 grade ca nu mai porneste. Masina a fost verificata electric si baga 15.2 alternatorul, cam mult => baterie uzata. Iau o Varta AGM de 80 Ah, 800 peak, adica identica doar ca e la jumatate de pret fata de OEM.

 

Alt sipmtom ca baterie e pe duca, de 1 an nu merge start-stop sistem. AM venit asta vara de la mare, alergat si cand am ajuns in Bucuresti, a inceput sa mearga, doar in seara aia. Tinand cont ca Start/Stop merge doar cand baterie e fully charged, rezulta ca era obosita de acuma 1 an.

 

La ford m-a lasat bateria dupa 2 ani...

Edited by DarkSun
Link to comment
Share on other sites

Am un coleg cu passat din 2003. Bateria e originala. Si inca merge perfect. 11 ani.

Zilele trecute povesteam cu neo si imi spune ca i-a murit subit agm-ul de 110Ah dupa abia 1 an pe audi.

Nu se mai fac baterii ca pe vremuri.

 

Mercedes Vaneo 2003 - bateria originala frig -5 grade masina porneste, asteptam temperaturi extreme.

 

La 320d-ul meu din 2004 anul trecut in toamna i-am facut schimbul la 10 ani dadea probleme cand lasam masina cu consumatori mai mult timp.

 

Am pus una cu gel dar nu mi se pare cine stie ce afacere,astept sa vad cum se comporta la temperaturi extreme sub 10 grade cu minus.

Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca mi-a aparit pe bord cand a scazut temperatura sub 0 grade semnul de masina pe elevator. Tinand apasat pe BC, imi arata CODE 415, adica high discharge rate. Si imi arata cand opresc masina semnul de baterie. Cum s-a mai incalzit afara nu mai imi arata nimica, dar nu vreau sa risc cand o sa fie -15 grade ca nu mai porneste. Masina a fost verificata electric si baga 15.2 alternatorul, cam mult => baterie uzata. Iau o Varta AGM de 80 Ah, 800 peak, adica identica doar ca e la jumatate de pret fata de OEM.

 

Alt sipmtom ca baterie e pe duca, de 1 an nu merge start-stop sistem. AM venit asta vara de la mare, alergat si cand am ajuns in Bucuresti, a inceput sa mearga, doar in seara aia. Tinand cont ca Start/Stop merge doar cand baterie e fully charged, rezulta ca era obosita de acuma 1 an.

 

La ford m-a lasat bateria dupa 2 ani...

 

Indicat era sa faci un test in care sa vezi histograma pentru incarcare pe ultimile zile, sa verifici daca nu ai erori de "Deactivation, closed-circuit current violation", regimul de mers, etc..poate ca bateria nu are nimic si nu are timp sa se reincarce sau ai un modul care nu lasa masina sa intre in sleep sau consuma excesiv: daca ai o problema o sa te trezesti cu aceeasi eroare in maxim 5-6 luni chiar daca ai schimbat bateria...

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Am verificat bateria la semi-rece, 500A.

 

Am luat bateria asta : http://www.varta-automotive.com/en-gb/products/automotive/silver-dynamic/580-901-080

 

 

Pai e f putin. Fata de 800A cat da producatorul. (sau te referi la fosta baterie)

 

Intreaba lumea pe aici cu ce ai verificat. Ai un aparat de masura ce cuprinde bateria ca un cleste ? (nu stiu ce face, si nici cum se numeste)

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Pai e f putin. Fata de 800A cat da producatorul. (sau te referi la fosta baterie)

 

Intreaba lumea pe aici cu ce ai verificat. Ai un aparat de masura ce cuprinde bateria ca un cleste ? (nu stiu ce face, si nici cum se numeste)

 

800A este curentul care il debiteaza bateria daca pui o cheie intre borne si faci scurt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.