Jump to content

Rateuri in admisie M43TUB19


Sima46

Recommended Posts

Salutare,

Am si eu o problema cu un e46 318i motor 1895 , cod M43TUB19 , an 2000.

Imi da rateuri la accelerare brusca , doar la turatii mici 850-1400rpm.Se simte lipsa de putere .. cateodata merge impecabil la drum , dar la accelerare brusca de cand am luat-o face figuri . Simt cum se balbaie cand dau sa plec putin mai tare. Am schimbat valva PCV , Bujii , Filtru benzina , curatat injectoare.

Furtunul de la debitmetru e impecabil , daca pornesc masina dimineata fara debitmetru merge mai binisor , daca o pornesc cu el simt cum imi da in nas si se ineaca cu benzina , bujiile cand le-am schimbat erau negre .. cineva mi-a spus ca-i amestec prea bogat . Am luat un delphi de la un prieten si am sa atasez cateva poze .Va rog mult sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa-i fac , e enervant rau :( .

 

Singura eroare ce mi-o da mereu este : 115 Sensor coolant temperature .

Link to comment
Share on other sites

problema asta o am si eu cu rateuri,eu am si sonda lamda cea de dupa catalizator dusa,dupa ce o schimb sper sa nu mai faca,alti mecanici mi-au spus sa curat injectoarele dar vad ca tu le-ai curatat si tot degeaba...eu am schimbat acum 2 ani valve pcv si nu am mai avut problema cu relantiul, dar de ceva vreme a inceput iar si m-am decis sa nu mai bag benzina de la petrom..am bagat de la omv si vad ca nu mai face..o fi si de la benzina, ca probabil are apa?nu stiu ce sa mai cred... Edited by Madlen
Link to comment
Share on other sites

Fratilor voi glumiti?adica masinile voastre au :

-senzor temperatura lichid racire dus

-sonda lambda dusa

si va plangeti ca masina merge prost??

 

de pe google

 

You are getting a specific error code for that sensor ie 115 (coolant temperature sensor circuit malfunction). Nothing else would cause this other than the sensor itself. The coolant temperature sensor works with the MAF sensor and lambdas to control fuel/air mix. The lambdas are brought into operation (ie heat up and start switching) by the signal sent to the ECU by the coolant temperature sensor.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

din datele de acolo, nu pare a fi in neregula senzorul de temperatura, cel de la radiator spune 113 (parca totusi e cam mult), iar celalalt 83, adica normal.

cred ca ar fi trebuit sa pui testerul in graph mode si sa vezi daca nu cumva senzorul ala care tot da eroarea sa aiba caderi bruste si apoi reveniri, si tu sa il fi prins pe o revenire si sa iti arate 83. poate doar sa fie pe moarte, nu mort de tot inca.

 

sau pune testerul de cand e masina rece si incalzeste-o cu el pus si vezi cat de constant creste, sa nu aiba varfuri in jos.

post-49418-0-61045700-1417758283_thumb.jpg

Edited by bricktop
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu senzorul dinspre radiator are legatura cu pornirea electroventilatorului iar cel de pe chiulasa cu reglarea amestecului. Cum indicatorul de temperatura sta la jumatate(iar termostatul deschide la 105 grade) inclin sa cred ca defect este cel de pe chiulasa.
Link to comment
Share on other sites

Eu asa stiu, temperatura ridicata de deschidere rezulta un randament sporit de functionare, performante sporite si consum optim.

 

http://tis.bmwcats.com/doc1045154/ (textul e in rusa, trebuie dat un translate in engleza)

Edited by Viitor sofer de autobuz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.