Jump to content

BMW 325Xi vs Audi 2.0tfsi quattro


Cumnatu

Recommended Posts

Credeam ca e evident ca nu cunosc f bine marca BMW si de aceea incerc sa ma documentez cat mai bine si mai ales sa astept sa iau o masina care isi merita banii.

Practic pe mobile.de exista doar 10 masini care intrunesc criteriile mele iar pe autovit doar cea de mai sus.

E de la sine inteles ca oferta nu e foarte vasta si deci nu ma grabesc rau cu achizitia insa folosesc timpul pentru a ma informa.

Nu vad cu ce m-ar ajuta sa am posturi mai multe, nu sunt pasionat de posturi.

Insa nu vad cu ce m-ar ajuta sa deschid topicul astazi si apoi.. de parca asa ar scrie undeva, la maxim x timp sa prezint masina.

Imi cer scuze daca te-am deranjat, puteai pur si simplu sa ma ignori.

Alti colegi, mai darnici m-au ajutat cu o informatie.

Daca o vor mai face le voi multumi, daca nu o vor mai face, le vor multumi pt ce au facut pana acum.

Iti pare impertinenta intrebarea : "Ajung 5000 euro pentru aducerea la zi dpdv mecanic al unui 325xi care de bine de rau merge ?"

Daca de ajutat nu vrei, de ce simti nevoia sa arunci cu noroi ? E retorica.

Multumesc frumos !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cumpara un 325 si daca nu-ti place cum se comporta ii poti pune un motor de 3000cmc, nu te va costa mai mult de 1500 euro (motor+manopera), mai ales ca electronica este identica, poti pune softul de 330 pe calculatorul de 325.

Pe de alta parte crede-ma ca tractiunea spate la E46 nu-ti va pune mari probleme, DSC-ul isi face foarte bine treaba si masina nu-ti va derapa aiurea, mai ales daca ai si niste cauciucuri bune, deasemenea iarna cu cauciucuri bune n-o sa ai probleme (asta ti-o spun din experienta proprie), deci cred ca poti renunta la tractiunea integrala fara niciun stres plus ca daca vrei cutie automata aceasta e f ieftina SH, eu ma chinui de ceva timp sa vand o cutie automata de 325 E46 cu 300 de lei si nu reusesc, deci probabil nici nu sunt probleme cu ele.

Despre articulatii, eu am un E46 coupe si am schimbat basculele pe fata acum 45000 km si nu dau semne de oboseala, problemele cele mai mari vin din cauza faptului ca majoritatea mecanicilor cand monteaza bucse le strang atunci cand masina este pe elevator, iar ele vor lucra cu un grad de stres mult mai mare decat daca acestea ar fi stranse in pozitia in care au fost gandite sa lucreze (cu masina lasata pe pamant).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.