Jump to content

Trepidatii volan ciudate la frânare BMW e60


Recommended Posts

E ciudat, tare incurcata treaba, oricum chiar daca ai joc la coloana volanului, nu ar trebui sa faca asa, daca rotile pe fata franeaza la fel.

Apropo: aerisirea ,la etriere fata si la rotile din spate s-a facut cu simt de raspundere?

Cu motorul nepornit daca apesi pe pedala de frana cam cat se duce pedala ?

 

 

Se duce putin,sa zic undeva la 20-25% din cursa

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu si mai ieftin , incearca sa te duci la un service si sa faca diferite probe la franele si pe fata si pe spate.

Mai mult ca sigur ca vei avea diferente intre rotile din fata.

Proba la franare trebuie sa o faca de mai multe ori, pentru a fi sigur de rezultat.

O sa ma duc,totuși ĂŽnclin sa cred ca nu are nici o treaba cu frânele problema,cand am schimbat lichidul s-a verificat cam tot ce tine de franare,nu s-a depistat nici o problema,masina frâneazĂŁ foarte bine,nu trage stânga dreapta la franare,nu incalzeste vreo roata sau ambele,deci nu prea are simptome de sistem de franare cu probleme

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa iti imaginezi asa: daca toata directia ar fi buna, sistemul de franare ar fi bun,si nu ai avea volan ,nu ai avea coloana volanului, ce crezi ca s-ar intimpla daca ai frana usor?

Singurele componente care actioneaza asupra placutelor de frana sunt etrierii, si nimic altceva.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa iti imaginezi asa: daca toata directia ar fi buna, sistemul de franare ar fi bun,si nu ai avea volan ,nu ai avea coloana volanului, ce crezi ca s-ar intimpla daca ai frana usor?

Pai nu ai mai simți nici o Vibratie,eu o simt usor doar in volan, nu vibreazĂŁ ĂŽntreaga masina,sau pedala de frana si doar la franare foarte ușoarĂŁ face figuri

Link to comment
Share on other sites

Exact, doar ca capatul coloanei duce direct in caseta de directie, care la randul ei e legata prin capetele de bara de..........fuzete, exact acelea pe care spui ca le-ai luat de pe alta masina.

iar restul povestii se repeta.

Cu masina stand pe loc, daca pui pe cineva sa traga de una din rotile din fata , si tii mainile pe volan vei simti imediat cum volanul se misca, chiar daca are sau nu

servodirectie

 

Chiar daca treci peste o piatra , lovitura se simte tot in volan.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Exact, doar ca capatul coloanei duce direct in caseta de directie, care la randul ei e legata prin capetele de bara de..........fuzete, exact acelea pe care spui ca le-ai luat de pe alta masina.

iar restul povestii se repeta.

Cu masina stand pe loc, daca pui pe cineva sa traga de una din rotile din fata , si tii mainile pe volan vei simti imediat cum volanul se misca, chiar daca are sau nu

servodirectie

 

Fuzetele sunt bune,plus ca nu se prea strica ele daca nu le dai socuri,ti-am spus masina de pe care le-am luat mergea perfect

Daca misc de volan cu masina oprita aproape instant se misca rotile

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Atunci si la tine ar fi trebuit sa mearga perfect.

Oricum ar fi , singurii care o poate rezolva , sunt doar cei care ti-au montat piesele, deoarece la astfel de probleme nu se baga

nimeni sa o rezolve, ce a montat altul.

 

Ănțeleg ca insisti cu fuzetele,dar mai rĂŁmâne si caseta de directie

Ți-am spus fuzetele sunt bune,masina de pe care le-am luat rula foarte bine,daca aveau probleme trebuia sa facĂŁ figuri si la el,cand le-am pus pe masina mea nu s-au diminuat deloc trepidatiile in volan

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Capatul coloanei duce direct in caseta de directie, care la randul ei e legata prin capetele de bara de..........fuzete, exact acelea pe care spui ca le-ai luat de pe alta masina.

iar restul povestii se repeta.

Cu masina stand pe loc, daca pui pe cineva sa traga de una din rotile din fata , si tii mainile pe volan vei simti imediat cum volanul se misca, chiar daca are sau nu

servodirectie

 

Chiar daca treci peste o piatra , lovitura se simte tot in volan.

Link to comment
Share on other sites

Capatul coloanei duce direct in caseta de directie, care la randul ei e legata prin capetele de bara de..........fuzete, exact acelea pe care spui ca le-ai luat de pe alta masina.

iar restul povestii se repeta.

Cu masina stand pe loc, daca pui pe cineva sa traga de una din rotile din fata , si tii mainile pe volan vei simti imediat cum volanul se misca, chiar daca are sau nu

servodirectie

 

Chiar daca treci peste o piatra , lovitura se simte tot in volan.

Pai si vrei sa zici ca daca se simte in volan orice piatra e de la fuzete?nu vad legĂŁtura fuzeta in sine e un corp fix nu vad de ce ar fi de la ele problema,iar tot ce se prinde de fuzete este nou

Link to comment
Share on other sites

Nu Dragos ,incerc sa-ti explic din tot sufletul ,cum se comporta sistemul de directie si franele, mai mult ca sigur ca nu a stat nimeni (la service) sa-ti explice pe indelete de ce tremura volanul cand franezi usor.

Pentru ca orice se intimpla la roata se resimte si in volan,

Pai am inteles,dar nu vad legĂŁtura cu fuzetele mai tare tind spre caseta de directie,ziceam daca nu le schimbam,dar schimbandu-le tind sa le elimin. Sa zicem ca le pun noi si face tot asa? Atunci ce ramane?

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa le pui noi, trebuie doar sa gasesti piesa care iti face probleme, daca ai avea probleme cu caseta de directie, atunci cand vrei sa mergi drept, practic masina ar trebui sa mearga pe unde vrea ea,

Caseta de directie este aceeasi si cand accelerezi si cand franezi, rolul ei e doar sa miste rotile in sensul in care vrei tu.

Daca rotile din fata ar frana amandoua egal (la fel) atunci nu ar trebui sa simti nimic in volan.

Dar una din cele 2 roti din fata ,nu franeaza liniar , ci aleatoriu, sau poate chiar amandoua, (se vede la testul de franare)

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa le pui noi, trebuie doar sa gasesti piesa care iti face probleme, daca ai avea probleme cu caseta de directie, atunci cand vrei sa mergi drept, practic masina ar trebui sa mearga pe unde vrea ea,

Caseta de directie este aceeasi si cand accelerezi si cand franezi, rolul ei e doar sa miste rotile in sensul in care vrei tu.

Daca rotile din fata ar frana amandoua egal (la fel) atunci nu ar trebui sa simti nimic in volan.

Dar una din cele 2 roti din fata ,nu franeaza liniar , ci aleatoriu

 

O sa le verific luni la sange,sper sa depistez problema,si daca sa zicem le verifica si totul este in regula?

Link to comment
Share on other sites

Principiul de functionare al casetei de directie il gasesti pe blogul meu la adresa:http://bmw-roads.blo...tionare-al.html

 

O sa le verific luni la sange,sper sa depistez problema,si daca sa zicem le verifica si totul este in regula?

Atata timp cat ai acel trepidat ,ceva nu este in regula,si in primul rand pune-l pe mecanic sa conduca chiar el, sa-i spui cum se manifesta la franare usoara,

ca sa stie unde sa caute, daca va spune ca e de la piese, atunci intreaba-l care piesa determina acel tremurat, dar nu accepta un raspuns evaziv.

Daca incepe sa spuna ca e de la aia, si aia , si cealalta si tot asa, explica-i frumos ca vei plati piesele doar daca sistemul de franare va functiona corespunzator,

altfel nu va vedea nici un leu. Si atunci ai sa vezi ca va da fel si fel de raspunsuri doar ca sa scape de tine.

Nu trebuie sa mentionezi ca ai schimbat fuzetele, rulmentii , capetele de bara, etc, daca e meserias le va vedea singur.

Bafta.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Salut .

Am avut si eu problema asta si ma dispera la culme.

Am un ununchi propritar de service auto ,pe care l-am disperat cu problema asta. Problema mi-a rezolvat-o un mecanic batran si cu experienta. M-a pus sa cumpar inele de centrare pentru jante,dar n-am gasit.A luat o rola de banda izoliera si a dat de cateva ori in jurul inelului de pe butuc,apoi stans rotile incruce cu cheia tubulara nu cu pistolul.

Link to comment
Share on other sites

Salut .

Am avut si eu problema asta si ma dispera la culme.

Am un ununchi propritar de service auto ,pe care l-am disperat cu problema asta. Problema mi-a rezolvat-o un mecanic batran si cu experienta. M-a pus sa cumpar inele de centrare pentru jante,dar n-am gasit.A luat o rola de banda izoliera si a dat de cateva ori in jurul inelului de pe butuc,apoi stans rotile incruce cu cheia tubulara nu cu pistolul.

Problema inelelor de centrare se exclude am avut si am doar jante originale care nu necesita inele

Link to comment
Share on other sites

Problema inelelor de centrare se exclude am avut si am doar jante originale care nu necesita inele

Si eu tot jante originale am.

Am 2 seturi, unul pe 17 si unul pe 19 si masina se comporta identic cu ambele. Dupa ce am bagat piese de peste 1500 ron ,qam rezolvat cu o banda de 3 ron si o bere. Pentru mine banda a facut minuni.Ce ai de pierdut daca incerci??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.