Jump to content

BMW E90 325i


Beriba

Recommended Posts

Salutare

 

I-am montat stopuri OEM Blackline, eleron M3 si am schimbat uleiul si filtrele. Am pus Motul 5W-40.

A 2a zi, imi tacanea putin. I-am aplicat procedura 3000 rpm timp de 3 minute, de 2 ori, ca sa se aeriseasca si sa iasa bulele de aer de pe canalele de ulei. Nu mai tacane nimic.

 

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/e90%20blackline_zpsdl8kojct.png

 

 

Am descoperit ceva interesant. Cand apas butonul de start, daca imediat apas ambreiajul, se pune contactul. In caz ca era cineva care nu stia :))

 

frumoase stopurile :)

de unde le-ai luat?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Le-am luat de la VNB de pe forum.

 

Am pus 0w30 pentru ca nu aveau pe stoc 0w40, trebuia sa astept inca o zi ceva de genul si eu voiam sa fac atunci schimbul. Voi vedea cum il consuma, mai ales cand vine caldura. Deocamdata sunt foarte multumit, motorul e silentios si la pornire si in mers.

Am avut Motul 5w40 x-cces LL01, insa nu mi-a placut cum se auzea motorul. Am sa incerc si cu Motul x-clean, in vreo 5000 km.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

in motorul ala din experienta personala iti recomand sa folosesti Motul LL-04 Specific 5W-40 ( o sa ai porniri mult mai silentioase , un mers mult mai rotund si consumul de ulei o sa fie aproape de minim )

 

http://www.colindetailing.ro/images/Specific-LL-04-5W40-1L.png

Foarte frumoasa jucaria. Sa o stapanesti sanatos!

 

Offtopic: Ar fi ok si pentru M54?

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si un pic de intretinere.

 

Pentru ca Valvetronic:

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_5101_zpsvnezzmsu.jpg

 

Dupa asta urmeaza sa scot valvele care nu lasa uleiul din valvetronic inapoi. Au un filtru pe ele si vreau sa vad daca e murdar sau nu. Cu ocazia asta voi schimba si garniturile lor.

Link to comment
Share on other sites

@Daniels13 - exact. Job done, solenoizii nu aveau nicio mizerie. I-am schimbat intre ei, cica e recomandat. Nu am simtit nicio modificare, insa trebuiau schimbate garniturile.

 

Urmeaza sa desfac filtrele de la vanos, sunt niste cilindri de grosimea unui deget si se afla in dreptul cil nr 1, dar pe partea dreapta a motorului. Asa doar, ca mentenanta.

 

@AFk^ - multumesc, m-am hotarat sa iau alta prelungire de bara. Asta:

 

http://img.photobucket.com/albums/v84/Hey-G/Mtl%20BMW/IMG_4973-0.jpg

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti cu placere, e frumoasa masina. Si motorul o face BMW, R6 :thumbsup:

 

Daca imi permiti un sfat si daca tevile de la toba sunt originale, ai mai multe variante. Cele de 330i normal dar alea sunt cromate, nu cred ca dau bine in peisaj. Cele de M Pack si alea sunt alu mat, parca ar merge. Si mai sunt cele negre de M235i, alea vin bestial, trebuie sa verifici daca vin la diametru si daca au loc una langa alta!

 

Tot negre mai gasesti pe la f30, la motoarele cu 4, alea sigur merg.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Dan. Ai dreptate cu evacuarile, as merge pe ceva care nu e cromat. Insa inainte de asta vreau sa ii pun praguri si bara spate de M. Sa am pachetul exterior complet. Pana atunci, incerc sa tin curata evacuarea standard.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare

 

Am o intrebare. Stie cineva cum se desface DISA2, cea de pe interiorul galeriei de admisie?

Stiu ca trebuie data jos galeria, dar nu am vazut sa aiba suruburi la exterior.

 

Si doua poze :)

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_5234_zpsb7ccn1zl.jpg

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_5167_zpsnf5lbj0x.jpg

Edited by Beriba
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Multumesc Dan !

 

 

In weekend m-am ocupat de ceva de care imi era foarte groaza. Si anume, incalzirea in scaunul meu, pentru ca spatarul de la scaunul soferului nu se incalzea (se incalzeau doar aripioarele).

 

Am comandat de la Groza Dan elementul de incalzire 64117140539 (scaun sport) si m-am apucat. Voiam sa merg sa mi-l monteze cineva specializat, insa dupa cum bine am intuit, dezlipirea vechiului element a fost un lucru foarte migalos. Nu cred ca statea nimeni sa il desfaca asa cum am facut-o eu. Dezlipirea a durat vreo 2 ore si am lucrat 2 oameni.

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_5908_zpsraz9zr5o.jpg

 

Desfacutul tapiseriei nu e complicat, nici pusul la loc. Trebuie doar un pic de indemanare, rabdare, cateva bride si niste clesti.

Urmeaza sa schimb elementul pt sezutul de la scaunul pasagerului, pentru ca mi se pare ca nu functioneaza nici el.

 

Acum se incalzeste bine scaunul.

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/FullSizeRender_zpszfvmouhv.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am avut 2.2 de 170cp.

 

Nu e mai zgomotos. Ralanti-ul sta ca si la celalalt (un pic peste 500), nu am simtit diferente, nu fluctueaza.

 

Ce am remarcat e ca se accelereaza mai rapid (la turatul pe loc ma refer). M54 era mai lent la cum urca si cobora acul turometrului.

 

In mers trage foarte bine, dar de la 4500 accelereaza brutal si isi schimba sunetul. Suspectez ca nu imi functioneaza bine DISA2 (sau nu inchide etans garnitura ei) si cred ca ar trebui sa traga asa de mai jos, undeva la 3000 si ceva.

 

Per total sunt multumit, imi place foarte mult.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.