Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

Tocmai asta e @mgs nu prea am nevoie de masina in oras. Daca fac 15-20% in oras e bine. Fac foarte mult in afara, plecat 3-4 zile cu 1800-2000km... Pe cand in oras mai ies pe la restaurante, dar de cele mai multe ori ies fara masina.

 

Degeaba incercam cu discutia automata vs manuala. Stiu avantajele si dezavantajele la ambele si personal aleg manuala, chiar daca sunt nevoit sa renunt la ceva mai multa putere.

 

Pacat ca nu pot avea ambele (motor potent si cutie manuala, desi am varianta 335i E93) pe modelele noi, asta e. Iarasi motor de 2.0 pe un f10 nu mi se pare o alegere buna e foarte lenesa vs f30 acelasi motor.

 

 

@Cristian.O vezi tu, pe cel de 245/258 il duci maxim la 280-290 din soft doar, pe cel de 313 il duci la 350-360, tot e diferenta. Oricum orice alegere voi face, ii voi face soft.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Care este diferenta intre cele doua navigatii?

 

Ca vad ca una are sticla una nu. Amanoua sunt alea mici si urate, dar chiar sunt curios.

 

Asta e cea cu sticla

 

http://i.imgur.com/44XLDch.jpg

 

Asta e cea fara sticla

 

http://i.imgur.com/UPMQcOe.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina am "predat-o" astazi si la inceputul lunii martie pleaca in UK.

 

Aseara am facut o "liniuta" cu un 520d 184hp f10 si e vai de curu' ei. Matahala de 2 tone submotorizata rau de tot. Puturoasa rau, chiar mi s-a umplut inima de bucurie cand am vazut ca cei 163, acum 194cp sunt perfecti pentru caroseria asta.

 

Din pacate raman si scaunele si volanul pe ea, pachet M complet.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu am vandut-o. I-am dat-o surorii mele moca/donatie.

 

@mase nu ii pot spune liniuta. Din cauza asta am pus si ghilimelele de rigoare. E cu 20-30km in urma la acceleratie de la 40km/h pana la 140km/h (atat i-am dat).

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu am vandut-o. I-am dat-o surorii mele moca/donatie.

 

@mase nu ii pot spune liniuta. Din cauza asta am pus si ghilimelele de rigoare. E cu 20-30km in urma la acceleratie de la 40km/h pana la 140km/h (atat i-am dat).

Ce fericit esti tu...ca ai facut un f10! :ike: :poke:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daaaa... Asta pentru ca s-a spus pe aici ca softul facut de George e o prostie si ca nu e diferenta mare, cand de fapt 20-30km/h in plus e foarte mare. Sunt placut impresionat, nu am cum sa fiu fericit, masina am dat-o.

 

Din chestia asta mi-am dat seama ca si motorul de 3000, 245 face cat un amarat de 163 resoftat. Ma ajuta in decizia pentru urmatoarea, care tot seria 3 o sa fie. Acum sa vedem daca o sa fie 335i sau 320d f30.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Pentru seria 3, motorul de 2L dintotdeauna s-a potrivit cu caroseria. Seria 3 e mai usoara, mai dinamica, e suficient un motor de 2L. In schimb pentru seria 5, motorul de 2L este un compromis. Pentru o astfel de caroserie ai nevoie de un 3L a.i. sa se simta bine si sa compenseze greutatea si un indice aerodinamic ceva mai mare decat la seria 3.
Link to comment
Share on other sites

@cavliere ~200 cai din soft fac oricand cei 245 stock de pe seria 5 (400kg diferenta) la asta ma refeream.

 

1450kg (seria 3) vs 1680kg (seria 5).

 

Chiar si doar cei 184 cai sunt suficienti pentru a "infrage" un 530d cu 245 cai la o acceleratie de la 50km/ la 150km/h. Facem si teste si pariuri daca vreti.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@cavliere ~200 cai din soft fac oricand cei 245 stock de pe seria 5 (400kg diferenta) la asta ma refeream.

 

1450kg (seria 3) vs 1680kg (seria 5).

 

Chiar si doar cei 184 cai sunt suficienti pentru a "infrage" un 530d cu 245 cai la o acceleratie de la 50km/ la 150km/h. Facem si teste si pariuri daca vreti.

 

Chiar o iei pe aratura, tu nu stii ce vorbesti.. In primul rand, la ce ai scris mai sus :

1450kg vs 1680kg (daca ar fi sa fie asa, desi ma indoiesc dar in fine) unde-s alea 400kg in plus?

Daca tu crezi ca un 2.0 "resoftat" merge mai bine decat un 530d , te minti singur... Nu are rost sa compari 320d cu 530d la nimic, chiar nu isi are rostul comparatia.. Nu zice nimeni ca nu merge bine un 320d, dar tu deja bati campii rau de tot..

Una e sa nu ai nevoie de motor de 3.0,alta e sa zici ca nu are rost , ca un 320d cu 184 cai "infrange" un 530d 245cp :))... :console:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

De pornire nu zici nimic?

 

Nu stiu, sunt neutru :-) De asta am si spus "aparent" in mesajul initial.

Am fost doar interesat daca exista un sambure de adevar in ce zice AFk, si aparent este posibil. Nu stiu cine a castigat (din commenturi reiese ce e90-ul) dar cu siguranta 3-erul a facut fata 5-erului.

Sunt multe variabile de luat in calcul la astfel de sprinturi, dar cel mai probabil daca cursa era mai lunga 530-ul castiga.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aparent AFk are dreptate:

 

 

 

iar aici discutam despre E90 ~ 190cp vs F10 245cp

Plus ca pe 2011+ sunt 258cp.

 

@cavliere ~200 cai din soft fac oricand cei 245 stock de pe seria 5 (400kg diferenta) la asta ma refeream.

 

1450kg (seria 3) vs 1680kg (seria 5).

 

Chiar si doar cei 184 cai sunt suficienti pentru a "infrage" un 530d cu 245 cai la o acceleratie de la 50km/ la 150km/h. Facem si teste si pariuri daca vreti.

E90 si F30 au ~1500kg.

1680 (incorect) - 1450 (incorect) = 400 ???

 

Comparatie F30 vs F10

 

F30 320d

 

1495 kg

184 PS

380 Nm

0-100 km/h: 7.5 s

 

F10 530d

1760 kg (+17 %)

258 PS (+40 %)

560 Nm (+47%)

0-100 km/h: 6.1 s

 

Despre ce vorbim ? Ce fizica?

Edited by mgs
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.