Jump to content

Smucitura cutie automata E60 525


Recommended Posts

Salutare tuturor. As dori sa va impartasesc experienta mea, poate e de ajutor cuiva.

In urma cu aprox 1 luna, am cumparat un 525 automat. Masina testata "pe strada" dar si la reprezentanta, se prezenta in conditii foarte bune de functionare. La o saptamana dupa achizitionare a inceput sa dea ceva smucituri cand schimba treptele, mai exact: la urcare din a1a in a2a si la coborare din a3a in a2a. Am schimbat uleiul si filtrul, smucitura a disparut pentru o scurta perioada de timp, ca mai apoi sa reapara. Ideea e ca am mers la vreo 4 service-uri specializate pe cutii si vorbind la telefon cu alte doua. Toti spuneau ca ar fi de vina mecatronicul, dar nici unul nu a facut vreo investigatie cat de cat amanuntita. Dupa spusele unora dintre mecanici, repararea mecatronicului ar fi undeva pe la 5000-6000 ron, dupa spusele altora, cumpararea unuia nou ar fi undeva pe la 4000-4500 ron [ putin probabil sa fie nou ] Sumele astea se exprimau cu o mare nonsalanta si erau fara factura si cu garantie mai mult verbala decat scriptica.

Dupa lungi cautari a venit si rezolvarea problemei mele, am dat de un domn care nu a incercat sa ma abureasca cu tot felul de texte si termeni tehnici complexi. A resetat valorile adaptive ale cutiei [ daca am retinut bine denumirea ] si, SURPRIZA, cutia schimba perfect, indiferent ca e in Drive, Sport sau Manual, toata treaba costand 100 ron. Stiti ce inseamna asta? O economie de vreo 4000-5000 ron :yahoo: :thumbsup:

Numai bine tuturor si sper sa va fie de folos acest post.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, nu cred ca problema s-a rezolvat astfel. Micile socuri pot avea foarte multe surse si e posibil sa ai cutia uzata. E foarte probabil ca socurile sa apara din nou.

Si normal era sa-ti reseteze adaptatiile cei care ti-au schimbat uleiul si filtrul.

Multi se plang de astfel de socuri la cutiile ZF 6hp.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. As dori sa va impartasesc experienta mea, poate e de ajutor cuiva.

In urma cu aprox 1 luna, am cumparat un 525 automat. Masina testata "pe strada" dar si la reprezentanta, se prezenta in conditii foarte bune de functionare. La o saptamana dupa achizitionare a inceput sa dea ceva smucituri cand schimba treptele, mai exact: la urcare din a1a in a2a si la coborare din a3a in a2a. Am schimbat uleiul si filtrul, smucitura a disparut pentru o scurta perioada de timp, ca mai apoi sa reapara. Ideea e ca am mers la vreo 4 service-uri specializate pe cutii si vorbind la telefon cu alte doua. Toti spuneau ca ar fi de vina mecatronicul, dar nici unul nu a facut vreo investigatie cat de cat amanuntita. Dupa spusele unora dintre mecanici, repararea mecatronicului ar fi undeva pe la 5000-6000 ron, dupa spusele altora, cumpararea unuia nou ar fi undeva pe la 4000-4500 ron [ putin probabil sa fie nou ] Sumele astea se exprimau cu o mare nonsalanta si erau fara factura si cu garantie mai mult verbala decat scriptica.

Dupa lungi cautari a venit si rezolvarea problemei mele, am dat de un domn care nu a incercat sa ma abureasca cu tot felul de texte si termeni tehnici complexi. A resetat valorile adaptive ale cutiei [ daca am retinut bine denumirea ] si, SURPRIZA, cutia schimba perfect, indiferent ca e in Drive, Sport sau Manual, toata treaba costand 100 ron. Stiti ce inseamna asta? O economie de vreo 4000-5000 ron :yahoo: :thumbsup:

Numai bine tuturor si sper sa va fie de folos acest post.

 

Am avut aceeasi problema la un E39, acum multi ani. Am fost la reprezentanta pentru constatare au bagat-o in service si dupa o ora, au iesit cu masina deja "reparata". Mi-au spus ca au sters erorile si au resetat calculatorul cutiei si n-am platit decat constatarea, o nimica.

Stiu ca multi va feriti de service-ul reprezentantei pe motiv ca e scump (discutii alimentate in special de cei care au interesele proprii - serviceuri si vanzatori independenti de piese), dar nu va costa mare lucru sa incercati intai la serviceuri oficiale.

Nu vreau sa iau painea nimanui (ma refer la serviceuri independente), stiu si eu cat de greu se gasesc clientii, dar asa vad eu problema.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu resetatul valorilor eu stiu ca da roade doar daca cutia are un soc mic la decelerare gen de la 50 la ora la 20 si pe la 35-40 la ora se simte socul. In rest daca patineaza treptele si etc,smuceste cand o turezi,smuceste cand schimbi din P in R si etc,nu te mai salveaza nici schimb de ulei nici resetatul valorilor.
Link to comment
Share on other sites

Asta cu resetatul valorilor eu stiu ca da roade doar daca cutia are un soc mic la decelerare gen de la 50 la ora la 20 si pe la 35-40 la ora se simte socul. In rest daca patineaza treptele si etc,smuceste cand o turezi,smuceste cand schimbi din P in R si etc,nu te mai salveaza nici schimb de ulei nici resetatul valorilor.

merita o incercare , e ceva f simplu si nu doar reprezentanta poate sa faca asta .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Din pacate, nu cred ca problema s-a rezolvat astfel. Micile socuri pot avea foarte multe surse si e posibil sa ai cutia uzata. E foarte probabil ca socurile sa apara din nou.

Si normal era sa-ti reseteze adaptatiile cei care ti-au schimbat uleiul si filtrul.

Multi se plang de astfel de socuri la cutiile ZF 6hp.

 

De cand am resetat valorile cutiei am facut cam 3000 km si totul e perfect. Credema ca nu am menajato deloc, schimba exact cum, unde si cand trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Am avut mici pierderi de ulei la cutie. Solutia: revizie cutie la reprezentanta: ulei, filtre, suruburi resoftare, etc. A trecut mai bine de un an jumatate si aproximativ 60 000 km. Cutia schimba perfect iar masina are usor peste 240. 000 km.

Am comandat cel mai bun ulei si cel mai bun aditiv. A meritat investitia.

Recomand schimbul de ulei la cutie.

Link to comment
Share on other sites

Mie la 6hp19 320d smuceste cand schimba treptele mai ales din a 4 in a 5 a. Ulei schimbat original lifeguard 6, filtru, resetat adaptari la fel face. Cutia are 300 000 km. Ma gandeam sa ii schimb solenoidele. Pareri?

 

E batrana, ar trebui sa mergi cu ea la o reprezentanta ZF.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.