Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Eu am rupt o distributie de Seat Ibiza 1.2, bine masina soacra-mii, insa e clar ca uzura mare intervine de la uleiul neschimbat la timp. AZQ-ul, motorul de VW e cunoscut prin a fi gurmand si in consecinta a ramas fara ulei in motor si a crapat. Deci sa nu dam vina in totalitate pe inginerii BMW. E un cumul de factori care duce la uzura.

 

Robert se pare ca tre' sa-mi dai comision gras pentru topicul asta, distributii reusite la atelier la tine pe banda rulanta. Sa-mi faci discount la schimbul de fulie vilbrochen si role de anul asta :p

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

De mare bun simt postul. Si asa topicul asta a devenit pe de-o parte un loc de reclama mascata si pe alta o sperietoare pentru orice om caruia ii vin in minte cuvintele BMW si distributie.

 

In afara de asta, ca un service reuseste sa schimbe o distributie nu este o chestie care trebuie sa fie aplaudata. E o chestie de normalitate. D-aia te si duci acolo. Te astepti sa iasa totul bine si d-aia si platesti.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am gresit am platit. La mine n-au fost probleme de genul asta. Si nu sunt un caz singular.

Sa mergi cu teama e o greseala. Daca vezi ca unii se eschiveaza de la a-si asuma raspunderea, iar garantia e de fapt o vrajeala, mi se pare normal sa nu-i mai iei in considerare. Si sa-ti scrii patania ca altii sa nu pateasca la fel. Dar e gresit sa crezi ca acum ideea de garantie e relativa.

Exista cazuri si cazuri, oameni si oameni.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E o masina , care tocmai, am luat-o ca sa nu o caut la oua in fiecare luna. Asa imi luam o masina franceza sau Alfa Romeo ceva , macar stiam ca tre sa stau cu ea tot timpul prin revizii si service-uri.

 

Aici eu am alta pĂŁrere....eu am si Megane 2 1.9dci 131cp care mai are un pic si face 300.000km...iar motorul se aude si trage ca nou...nu scoate fum si consuma foarte puțin!!

Mașina are reviziile fĂŁcute la 15.000 si distributia din 60.000-70.000km....in rest, mașina merge zilnic si in regim sportiv cam tot timpul...!!

 

In același timp, cu toate ca BMW-ul are mai puțini km si merge cu precĂŁdere in afara orașului a avut mai multe probleme si a fost in service mai mult decât Megane-ul...!! Acum mai stau si cu stresul lanțului la el....

 

Deci...uneori la pomul laudat se pare ca nu trebuie sa ne ducem cu sacul...si invers....

Link to comment
Share on other sites

Poate nu m-am exprimat prea bine, dar cam ce zici tu am spus si eu.

 

Tocmai, eram ironic la faza cu fiabilitatea masinilor germane.

 

Cele franceze, chiar daca sunt si cazuri expuse de tine, nu sunt marketate ca fiind fiabile. Daca iau un megane sau mai stiu eu, nu ma astept sa ma tina o viata, sunt pregatit moral ca poate ar mai pica ceva. Faptul ca se intampla sa ma si tina mult si bine e si mai mare satisfactia :).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate nu m-am exprimat prea bine, dar cam ce zici tu am spus si eu.

 

Tocmai, eram ironic la faza cu fiabilitatea masinilor germane.

 

Scuze ca am ĂŽnțeles greșit...din pĂŁcate e din ce in mai clar ca fiabilitatea mașinilor germane e departe de ce se crede sau se comunica in media...pĂŁcat ca asta se ĂŽntâmpla pe banii noștri :(

 

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Norocul, sa zicem asa a fost mai de mult, atunci cand s-a rupt/distrus/macinat patina.

Mi-ai zis ca pot sa iti postez pozele cu distributia in cauza. Asa ca iti dau si eu o "mana de ajutor".

 

http://i57.tinypic.com/2cram3k.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/2cram3k.jpg

 

http://i61.tinypic.com/20avqyt.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/20avqyt.jpg

 

http://i62.tinypic.com/ejwgw5.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/ejwgw5.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intinzatorul e normal sa se uzeze. De la el porneste totul. Insa urmarile sunt atat de grave din cauza patinelor.

 

La motoarele mai vechi de BMW patinele sunt din aluminiu. Partea care intra in contact cu lantul este din plastic, dar chiar daca se rup bucati din acel plastic, patina ramane pe pozitie.

D-aia la motoarele mai vechi doar sar de la punct atunci cand patinele sunt uzate. Iti tremura motorul la pornirea la rece, auzi zgomot de lant, dar lantul nu se rupe.

Patinele astea care sunt cu totul din plastic sunt principala problema.

Patinele noi au pe ele un cauciuc care sa mai amortizeze din socuri si sa previna spargerea lor, dar tot e o solutie mai ieftina decat patinele de pe motoare mai vechi.

Nu conteaza ca lantul e subtire sau gros. Daca patina se sparge complet, evident ca se rupe lantul. Dupa mine, reducerea costurilor sta la baza acestei probleme.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La motoarele mai vechi de BMW patinele sunt din aluminiu. Partea care intra in contact cu lantul este din plastic, dar chiar daca se rup bucati din acel plastic, patina ramane pe pozitie.

Asta nu stiam, dar banuiam ca au un suport metalic care sa le tina intregi.

Acum inteleg si de ce nu au recurs la aceeasi solutie aici. Tocmai pentru a face vanzari la piese.

Ca sa le construiasca partial din metal, cel mult s-ar fi dublat pretul patinelor. Si tot nu era un capat de lume. Dar atunci cui mai vand ei distributii si motoare?

Link to comment
Share on other sites

Oare nu s-o trezi nimeni sa fabrice patine aftermarket cu suport metalic?

Mama ce vanzari ar face. Si spume aia de la bmw.

Radem noi radem, dar parca vezi cum o sa inceapa o activitate infloritoare de uzinaj patine din aluminiu pentru distributiile N47 in uzinele patriei.......de fapt nici nu ar fi atat de complicat de facut, mai greu ar fi adaugarea unui strat de plastic pe zona de contact cu lantul :)

Link to comment
Share on other sites

Acum inteleg si de ce nu au recurs la aceeasi solutie aici. Tocmai pentru a face vanzari la piese.

Ca sa le construiasca partial din metal, cel mult s-ar fi dublat pretul patinelor. Si tot nu era un capat de lume. Dar atunci cui mai vand ei distributii si motoare?

In lumea asta a producatorilor auto orice ban conteaza.

 

Nu cred ca e vorba de vanzari de piese. Ei nu au premeditat aceasta problema. Nu cred ca poate fi vorba de rea vointa. Daca stiau ca se va ajunge la asa ceva, cu siguranta nu le-ar fi facut asa.

Peste tot principalul scop e maximizarea profitului. Ca si aici.

Link to comment
Share on other sites

ba da, si au vazut vor crapa la ceva vreme/km dupa ce au iesit din garantie, la 200k km putini sunt care vor reusi sa le mai faca pe goodwill, asa ca pentru ei financiar vorbind ies pe plus cand trag linie...asta conteaza in caietelul lor din pacate. Si chiar si asa, sa fim seriosi, cam cati si-au vandut masinile dupa ce au aflat de problema si cati au renuntat sa le mai cumpere stiind de problema? foarte, foarte putini, dovada e si pe forum.

 

La nivelul la care a ajuns R&D si tehnologia stiu si cand o ti se arda becul de la plafoniera :rolleyes:

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.