Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Oricum, vad s-a schimbat schimbarea schimbarilor. Brusc nu mai e vibrochenul de vina si nu se mai schimba vibrochenul. E lantul si intinzatorul de vina. Aha.

 

E bine ca sunt doar cateva piese implicate si au gasit in sfarit cauza dupa 7 ani. Banui ca daca erau vreo 20 de piese angrenate venea recall-ul dupa ce le treceam la retromobil.

 

In fine, macar acum e oficial si nu mai e paranoia cauzata de topic :flowers:

 

P.S. Ultimul schimb de ulei l-am facut in alta parte. In rest toate au fost facute la ei inclusiv revizii, verificari, schimb de lichid de frana etc.

 

si eu am sunat dar raspinsul a fost negativ.maine sun in DE.

 

Pai daca dupa vin nu ai, de ce mai suni in DE? :unsure:

 

Mi s-a subliniat cuvantul INCA, deci deduc ca e pe loturi, cum spunea si Bala.

 

In Timisoara au un singur banc de motoare. Dureaza 2 zile deci daca ar fi sa le ia pe toate ar bloca standul pe urmatorii ani.

Link to comment
Share on other sites

Oricum, vad s-a schimbat schimbarea schimbarilor. Brusc nu mai e vibrochenul de vina si nu se mai schimba vibrochenul. E lantul si intinzatorul de vina. Aha.

Asa arata noul intinzator, e mai lung. De ce crezi ca l-au modificat ? Au fost cazuri cu el blocat, nu mai functiona.

 

http://i62.tinypic.com/2akjmdj.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/2akjmdj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu e vb neaparat de servisare, te intreaba de VIN care il baga intr-un program. Daca VIN-ul e ok, iti face. Sper sa fie pe loturi... Sa schimb si eu pe banii lor.

 

Eu nu sunt de acord sa schimb doar cateva piese. As cumpara eu toate piesele, ei sa suporte manopera si restul.

Edited by DarkSun
Link to comment
Share on other sites

Oricum, vad s-a schimbat schimbarea schimbarilor. Brusc nu mai e vibrochenul de vina si nu se mai schimba vibrochenul. E lantul si intinzatorul de vina. Aha.

 

cum pana mea sa schimbe doar intinzatorul si lantul, care se strica datorita intanzatorului ( care din lanturi schimba ca e neclar )

asta e efectul la schimb de ulei la 30-40.000 km, in curand or sa spuna ca se schimba la 80.000 ca la camioane

daca au mers in tandem patinele , oricum au si alea uzura , deci or sa pice in x ore de functionare

suna a prosteala maxima

 

 

astept tone de -usuri

Link to comment
Share on other sites

Am sunat si eu la AB.Au verificat VIN-ul si au spus ca nu exista recall pentru a mea.(Eram convins ca nu exista)L-am mai intrebat ce si cum si mi-a raspuns ca doar anumite serii de VIN-uri sunt la recall.Nu se incepe constatarea decat atunci cand au piesele pe stoc.(deocamdata nu aveau)M-ai zicea ca in urmatoarele zile o sa se lamureasca.A mai spus ca nu stie daca are legatura cu anul de fabricatie.

Oricum foarte tarziu au facut recall.

Ca idee un mecanic care a lucrat la Motor AG si-a facut service.La N47 nu schimba decat piesele care sunt defecte.100% intizatorul,dupa aceea in proportie mai mica lanturi,patine,pinioane ....in ordine descrescatoare.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Ca idee un mecanic care a lucrat la Motor AG si-a facut service.La N47 nu schimba decat piesele care sunt defecte.100% intizatorul,dupa aceea in proportie mai mica lanturi,patine,pinioane ....in ordine descrescatoare.

 

 

superb , e ca si cum la un motor cu distributie pe curea schimbi doar cureaua sau intinzatorul :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca daca un client solicita schimbarea si altor piese cred ca nu refuza.Dupa cum spunea Bala si BMW practica aceeasi schema la recall.Sincer nu cred ca este cretin sa nu schimbe si celelalte piese daca este cazul mai ales ca el lucreaza cu motorul dat jos.
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca daca un client solicita schimbarea si altor piese cred ca nu refuza.Dupa cum spunea Bala si BMW practica aceeasi schema la recall.Sincer nu cred ca este cretin sa nu schimbe si celelalte piese daca este cazul mai ales ca el lucreaza cu motorul dat jos.

 

 

logica si manualul de reparatie spun altfel

ca sa nu schimbe alte piese este de inteles ca se fac economii importante

 

de aia am spus mai sus ca acest asa zis recall e o tiganeala maxima

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu cred ca este cretin sa nu schimbe si celelalte piese daca este cazul mai ales ca el lucreaza cu motorul dat jos.

Lol. Asta ar fi culmea, de ex sa gaseasca o patina un pic atinsa si celelalte ok si sa o schimbe decat pe cea atinsa sau cum cred ei :))

Nu zic ca nu s-ar putea dar ori faci treaba calumea ori mai bine nu desfaci motorul pt a schimba juma de lant.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

superb , e ca si cum la un motor cu distributie pe curea schimbi doar cureaua sau intinzatorul :frantics:

 

la motoarele noi de vw audi se schimba doar cureaua la 210.000km.

de ce sa fie o prostie? ce treaba au pompa si rolele? cureaua se rupe.cea mai mare prostie era cand se schimbau toate la 60000 desi erau ca noi aproape.

Link to comment
Share on other sites

la motoarele noi de vw audi se schimba doar cureaua la 210.000km.

de ce sa fie o prostie? ce treaba au pompa si rolele? cureaua se rupe.cea mai mare prostie era cand se schimbau toate la 60000 desi erau ca noi aproape.

 

 

si la alte motoare? opel, ford etc?

cea mai mare prostie e ca se schimba, de fapt sunt lifetime , pentru unii

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

:cry: :cry: :cry: :cry: Salut. Am si eu aceeasi problema de putin timp pe un e82 118D 143cv an 02.2011 35.000 km .. problema este ca nu ma aflu in tara cu ea si nu stiu unde sa o repar.. sa plec in tara sau sa nu ma mai risc sa merg cu ea asa.. se rezolva problema definitiv dupa inlocuirea cu noile piese sau inca nu se stie nimic ? o sa urc un filmulet maine cu sunetul .. mc
Link to comment
Share on other sites

si la alte motoare? opel, ford etc?

cea mai mare prostie e ca se schimba, de fapt sunt lifetime , pentru unii

nu cunosc alte motoare,

cunosc doar istoria de la vw audi, de la 60000 au dus distributia la 210.000 km.

evident ca nu sunt lifetime, dar nici sa nu o schimbi anual. ca nu e greu deloc sa faci 40-50000 km intr un an.

dar asta e la fel cu schimbatul uleiului mult mai devreme decat trebuie. cei care vor nu au decat sa il schimbe la 10 000 sau chiar si 5000 km. fiecare face ce vrea pe banii si la masina lui. eu o intretin ca la carte dar fara exagerari ca cele de sus.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca exagerati.

 

2 zile dureaza. Nu e o saptamana.

 

In plus e o lucrare si gata. In 7 ani daca schimbi distributia odata nu vad sa fie capat de lume. Plus ca sunt sanse sa se fi rezolvat problema.

 

Un rand de gume e mai scump si nu tin atatea

Link to comment
Share on other sites

Nu am nimic deocamdata. Ei au comandat piesele si in 2 saptamani se apuca de investigat.

 

Cica nu se apuca sa faca nimic pana cand nu au piesele pentru a nu demonta de 2 ori. Din ce am inteles, schimba doar distributia, fara vibrochen si doar ce pare a fi uzat.

 

Nu stiu mai multe.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit la Banatcar, intr-adevar este recall pentru distributie si masina mea beneficiaza de recall, problema este ca trebuie sa comande piesele si vin din Germania si asta dureaza, m-au pus sa ii sun inapoi peste 2 saptamani cand au piesele pe stoc, sunt o gramada de masini care beneficiaza de recall, tre sunat cand au piesele pe stoc sa se faca programare, nu mai fac programare dinainainte, din ce mi-a zis, prima data se verifica si in functie de ce iese la verificare, trimit si in Germania si dupa schimba ce este nevoie, nu se schimba distributia cu tot cu patine, lanturi, intinzator.

 

Aici mai este o problema, daca e nevoie sa se schimbe doar lant, iti schimba doar lantul, cica ar fi vreo 3 cazuri de schimbat la distributie, am intrebat daca vreau sa schimb eu tot si patine si intinzator, iar la fel depinde de problema care o are masina, daca nu trebuie dat motorul jos, tre platita manopera pt dat motorul jos.

 

Au decat un singur stand pt schimbat distributie, si la o masina dureaza 2-3 zile, daca e sa apara probleme, sa nu aiba anumite piese pe stoc, sa tina o masina standul blocat, se intarzie mult, se intra peste celelalte programari si asa mai departe, deci e fix ca dracu...

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.