Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Poftim?

Poate ai uitat un zero!

Nu se poate ca la o masina aproape noua sa fie distributia uzata!

 

Au fost cazuri cand s-a rupt la 80k km. E ok :rolleyes:

 

vazusem un X3 la ei de vanzare cu vreo 70k km. Avea deja distributia schimbata. Nu cred ca a fost schimbata degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Deci practic vin gata stricate de noi. :frantics:

 

Cei mai fericiti sunt cei pe care ii intreb daca au probleme cu lantul si ei ma intreaba "Care lant ? "

 

M-am stresat si eu un pic la inceput dar acum m-am linistit dar nu de tot.Parca tot as schimba intinzatorul ala mare asa de distractie.(asta in cazul in care reusesc sa-l schimb singur)

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Au fost cazuri cand s-a rupt la 80k km. E ok :rolleyes:

 

vazusem un X3 la ei de vanzare cu vreo 70k km. Avea deja distributia schimbata. Nu cred ca a fost schimbata degeaba.

 

Da Bala, tine foarte mult de regimul de utilizare. Sunt masini exploatate extrem de mult urban, care zac efectiv in trafic cu motorul pornit si fac putini km. Vorbim aici de uzuri/h ca in aero. Iar in cazul asta numarul de km nu reflecta mare lucru.

Iar daca intr-adevar este o problema de ungere, ea atunci se manifesta, la mersul in gol cu precadere.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asta este iarasi un mare SF. Ati stat zile, saptamani etc pe afara? In tari gen Germania?

 

Sunt multe zone in care se sta in trafic. Ce dreaq? Am ajuns in 2015 sa dam vina pe blocaje in trafic ca ni se rup distributiile???

 

Apoi, sunt o gramada de statistici ale producatorilor auto. TOTI au statistici de la cat de mult apasa clientii lor pe butoanele de la cheie, pana la profil termic pe zone si piete de desfacere pt a lua deciziile legate de anumite componente. Se stie clar in ce zona cum se merge vs. cerinte legale si profil social etc.

 

Un producator auto stie f bine statistic pe unde ii vor ajunge masiniile. Traficul urban si alte cele puteau fi foarte usor eliminat daca s-ar fi dorit.

 

Chiar nu ne putem da jos ochelarii de cal? Chiar nu putem accepta ca avem in fata casei o bataie de joc de distributie, care poate e regretabila acum la BMW insa NIMENI dar NIMENI nu va scoate bani din buzunar pt a rezolva situatia.

 

Sunt curios cati stiu cum e cu bugetele, targeturile persoanale la manageri/seniori, indicatorii financiari etc. Multi ar fi socati cand ar vedea cum o companie cu vanzarile in crestere s-ar putea pi*a pe o categorie mica de clienti.

 

Cand majoritatea N47 sunt cumparate sh, cui ii pasa ca se duce lantul cand NOILE vanzari sunt in crestere? Daca a fost o presiune cu petitii si alte cele si s-a creat o mica agitatie, un recall pe genunchi si gata. Hai pa baietii... noi mergem cu masiniile noi.

 

Cand ziceam de statistici: la un producator auto care impune cerinte de fiabilitate unui producator de subansamle, cerintele suna ceva de genul:

 

- 660 de ore circuitul este pornit pe an

- trebuie sa reziste 15 ani durata medie de exploatare (asta este exemplu extrem) multi vor mult mai putin :)

- 60 % temperatura exterioara este intre 15 si 35 de grade

- 5% este sub -20 grade

- maxim 3 unitati la 1 milion se pot strica de la dealer

- maxim 10 in primii 1k km

etc.

 

Chiar nu inteleg de ce o luam cu astea cu traficul, praf si alte cele. Daca se dorea, se putea anticipa usor chiar.

 

Mai scrisesem si de PPAP cu pagini in urma dar mno, nimeni nu citeste... Cand se impune "de sus" un target price, si nu se incadreaza in acel target, oho cate reduceri se fac... Si inca la mari producatori.

 

L.S. A dat un producator de integrate cu mucii in fasole. Se punea problema de recall. E vorba de chestii minore... pe la semnalizare. Mai incep pe forumuri sa apara. A auzit cineva de recall? Neah... costa prea mult. Si oricum, faza se raceste. Masiniile imbatranesc. Fanii cumpara. E OK :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu ne putem da jos ochelarii de cal? Chiar nu putem accepta ca avem in fata casei o bataie de joc de distributie, care poate e regretabila acum la BMW insa NIMENI dar NIMENI nu va scoate bani din buzunar pt a rezolva situatia.

 

In functie de nr de km si de situatia reviziilor, producatorul poate suporta pana la 100% din cheltuieli, deci, scot bani din buzunar...

 

Poftim?

Poate ai uitat un zero!

Nu se poate ca la o masina aproape noua sa fie distributia uzata!

 

Nu am uitat, din pacate.

 

 

Da Bala, tine foarte mult de regimul de utilizare. Sunt masini exploatate extrem de mult urban, care zac efectiv in trafic cu motorul pornit si fac putini km. Vorbim aici de uzuri/h ca in aero. Iar in cazul asta numarul de km nu reflecta mare lucru.

Iar daca intr-adevar este o problema de ungere, ea atunci se manifesta, la mersul in gol cu precadere.

 

Nu cred nici eu ca are vreo legatura cu regimul de utilizare. Eu am luat masina din Belgia cu 20700km, regim de utilizare preponderent extraurban (se vedea usor din viteza medie afisata) si cu toate astea, cei de la Bavaria au remarcat la prima revizie ca distributia scoate un zgomot anormal...

Edited by kenZo
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am o problema cu uzura distributiei. Nu e capat de lume asta. Costa mai mult un set de anvelope.

 

Ma enerveaza la culme mizeria cu recall-ul. Daca ma lasau in pace sa mi-o schimb eu, nu era nicio problema. Dar sa ma chemi la recall, sa tii masina de vineri pana marti si sa-mi spui ca e OK desi face zgomot in continuare, e de rahat.

 

Ori faci un recall decent, ori lasa-ma in pace. Ai gresit, asta este dar nu ma pune pe drumuri.

 

In functie de nr de km si de situatia reviziilor, producatorul poate suporta pana la 100% din cheltuieli, deci, scot bani din buzunar...

 

Au un buget anual pt tot felul de cazuri. Daca e pe sfarsite, nu primesti nimic. De asta si uneori se poate, alteori nu.

 

Aveam 103k km cand a inceput rau zgomotul. Cred ca primeam ceva reducere dar sincer, sa nu-i mai vad.

Link to comment
Share on other sites

Asta este iarasi un mare SF. Ati stat zile, saptamani etc pe afara? In tari gen Germania?

 

Sunt multe zone in care se sta in trafic. Ce dreaq? Am ajuns in 2015 sa dam vina pe blocaje in trafic ca ni se rup distributiile???

 

 

Te aprinzi de pomana, te inteleg ca esti suparat. Erai fan reprezentante mai acum 1 an.

Merg foarte mult cu masina (7 ani cu n47 am 200.000km) si cu mobra in Austria, Germania si Italia! Exceptand cateva blocaje pe autostrazi, cateva retine, si perioadele de concediu ale lor, traficul de acolo este mult mai fluent decat asta de la noi. Mergi mai des cu masina si mai mult si vei vedea. Asta este si motivul pentru care ei in 5 ani reusesc sa faca si 400.000km. Viteza medie este cu totul alta, iar daca adaugam si Bucurestiul nu mai discut. Sunt zone si ore in care se zace Bala. Se zace la nesfarsit. Cei din B care lucreaza in nord, Str. Fabrica de Glucoza, Dimitrie Pompei si toata zona stiu bine.

Iar incidenta problemelor la distributie la masinile exploatate afara apare mult mai tarziu ca numar de km. Pentru blocaje a aparut si start stop. Iar cand un motor functioneaza ore bune/zi fara sa faca km, discutam de alta uzura.

 

Eu nu pe blocaje am dat vina, ci am spus ca problema apare la km mult mai putini la noi ca afara.

Si mai bagati si argumente printre minusurile alea :)

Link to comment
Share on other sites

 

Nu cred nici eu ca are vreo legatura cu regimul de utilizare. Eu am luat masina din Belgia cu 20700km, regim de utilizare preponderent extraurban (se vedea usor din viteza medie afisata) si cu toate astea, cei de la Bavaria au remarcat la prima revizie ca distributia scoate un zgomot anormal...

 

Tocmai asta am spus. A ta are 207.000 si poate nu s-a umblat niciodata la ea, in timp ce sunt masini de aici la care se umbla pana la 100.000km. Si mai mergi si altii cu ea, lasa-i pe bavaria :)

Link to comment
Share on other sites

Erai fan reprezentante mai acum 1 an.

 

Si am ramas. Pe partea de tinichigerie. La singura interventie majora la motor, au fost praf.

 

In fine. Cum am zis, era OK daca nu scoteau acest recall doar pt imagine.

 

P.S. Eu am traversat Bucurestiul de vreo 2 ori. Nu cred ca mi-a afectat atat de puternic distributia :) Iar de mers pe autostrazi, merg destul de des. Am una la 15 km de casa :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

 

P.S. Eu am traversat Bucurestiul de vreo 2 ori. Nu cred ca mi-a afectat atat de puternic distributia :) Iar de mers pe autostrazi, merg destul de des. Am una la 15 km de casa :thumbsup:

 

Eu aici m-am nascut :) iar A1 e la 7km de casa mea si pana ajung la ea...

Link to comment
Share on other sites

.

 

@ Bala cand am fost la Banateanu' pentru constatare imi cereau 4.000lei pt distributie daca vreau sa o schimb.Au constatat si totul suna normal(mi-au confirmat doar ca fusese umblat la ea,fostul proprietar spunandu-mi ca o schimbase tot datorita lor dar nu l-am crezut),dealtfel nu au gasit nici macat 1 bucsa obosita ca sa-ti raspund la rautatile tale referitoare la bisnitareala mea :)

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

e rahat..asta cu mersul prin vest.. eu am viteza medie in bruxelles saptamanala 8 km/h .va pun si poze cu bordul daca nu credeti..

la un drum de 40-50 de min 8.5 km.. , motorul sta oprit 15.min. :)

sunt orase si orase, zone din tari.. nu e asa roza treaba..

 

in germania cand aud povestiile alea cu " am traversat cu 150 160 ma umfla rasul.. poate la 2-3 dimineata sambata..si cam atat..si am stat 3 ani acolo si acum ma duc la fiecare 2 saptamani la cumparaturi ca e aproape de mine si stiu ce vorbesc..

o mai si traversez destul de des, aproape la fiecare concediu.. ..

 

Austria e o mare exceptie, viena cel putin,care are un transport public exceptional.. dar generalizarile astea nu au nici o treaba.. ca in vest se merge nu stiu cum.. depinde de foarte multe chestii..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am citit indelung topicul si la un moment dat cand am cumparat masina, in speta cu motorul n47 , deja aveam impresia ca aud tot felul de zgomote. Sunt convins ca este o problema reala la acest tip de motor, insa cred ca daca stam doar cu gandul asta sumbru ne imbolnavim :) pana la urma, la cate masini s-a rupt lantul pe forum? La cate s-a rupt la nivel de Ro? Daca ar exista niste statistici sunt convins ca situatia nu ar mai parea asa de nasoala. Si cred ca nu se rupe brusc, fara zgomote sesizabile clar in cateva mii de kilometri prealabili. Zic si eu, nu dati cu pietre. Mai detin un Mercedes diesel tot cu distributie pe lant, nu are probleme.insa a avut alte probleme, mai exact recall la injectoare schimbate gratis. Cred ca Mercedes e mai fairplay din pct asta de vedere. Din cate inteleg, Bmw si-a pus palma in fund pe tema asta si recall-ul este o bataie de joc.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Apropos de ce scrie cavaliere: haideti sa facem un sondaj. Cati au avut lant rupt, cati il au zgomotos, cati au schimbat preventiv, cati au inceput sa aiba "auzenii" inainte de a citi topic-ul, cati dupa, samd. Si, foarte important, cati au aceasta motorizare.
Link to comment
Share on other sites

Eu inainte sa iau masina am citit despre problema, si totusi am luat-o. Schimb ulei la 10K, am 130 000 km si distributia nu se aude, lucru constant de mine, reprezentanta si bimmer service. Ma indoesc sa am probleme pana dau masina, mai ales ca merg cu ea doar la drum lung, in oras am benzina. Tot din punctul meu de vedere, cei la care s-a rupt aveau masini de 200 000 + cu ulei schimbat la 30 000 (masini de flota).
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Apropos de ce scrie cavaliere: haideti sa facem un sondaj. Cati au avut lant rupt, cati il au zgomotos, cati au schimbat preventiv, cati au inceput sa aiba "auzenii" inainte de a citi topic-ul, cati dupa, samd. Si, foarte important, cati au aceasta motorizare.

E aproape imposibil sa faci asa ceva. Putini oameni sunt sinceri cand vine vorba de motoare stricate pentru ca ii poate afecta la revanzare.

 

Plus ca, ce rost ar avea? E clar ca problema exista. Ca nu e obligatoriu sa ai probleme - asta-i la fel de clar.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul unde am schimbat consumabilele mi-a recomandat sĂŁ nu depĂŁșesc 10.000 km pentru a nu fi nevoit sĂŁ ĂŽnlocuiesc distribuția.

DacĂŁ vreau sĂŁ economisesc la consumabile, sĂŁ mĂŁ pregĂŁtesc s-o schimb.

Menționez cĂŁ la al meu N47 nu se aude ceva.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg recomandarile astea " sa nu depasesti 10 mii cu schimbul ca sa nu ai probleme cu distributia".. as intelege sa nu depasesti 10 mii pt ca filtrul de aer e negru si ca daca mergi preponderent in oras e alta uzura.. dar altfel nu pricep corelatia.

Eu fac si am facut schimbul de ulei si filtre la 10 mii aproximativ insa nu din considerente de "distributie". Si pana acum nu am avut probleme de motor la nicio masina.

Repet, vorbim din auzite totusi. E imposibil sa vedem cati au avut problema ruperii lantului insa ar ajuta sa mai diminuam aceste panici cu drobul de sare.

Referitor la ce s-a scris mai sus, eu sunt tare curios la cei care s-a rupt lantul , cati si-au permis sa repare motorul in conditiile in care inj Romania f multi isi cumpara masini premium sh si strang din fund cand vine vorba sa schimbe un filtru de motorina care costa 3-400 ron. Asa ca eu unul nu cred ca celora care li s-a rupt nu au relatat din cauza fricii in cazul revanzarii.

Repet sunt sigur ca problema exista, insa la nivel de Ro nu stim care e nr celor carora li s-a rupt. Cat priveste forumul, hai sa facem un poll sa vedem daca apar macar 10 insi patiti.

 

Ps: pe aceeasi logica, daca faci schimbul la 5 mii de km se reduce riscul schimbarii distributiei ? Sunt de acord sa nu mergi in Ro 30 de mii intre revizii, dar asta cu 10 mii strict din punct de vedere al distributiei mi se pare aiurea. Daca tii la motor nu lasi uleiul mai mult de 10 12 mii insa ce treaba are lantul ..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg recomandarile astea " sa nu depasesti 10 mii cu schimbul ca sa nu ai probleme cu distributia".. as intelege sa nu depasesti 10 mii pt ca filtrul de aer e negru si ca daca mergi preponderent in oras e alta uzura.. dar altfel nu pricep corelatia.

Eu fac si am facut schimbul de ulei si filtre la 10 mii aproximativ insa nu din considerente de "distributie". Si pana acum nu am avut probleme de motor la nicio masina.

Repet, vorbim din auzite totusi. E imposibil sa vedem cati au avut problema ruperii lantului insa ar ajuta sa mai diminuam aceste panici cu drobul de sare.

Referitor la ce s-a scris mai sus, eu sunt tare curios la cei care s-a rupt lantul , cati si-au permis sa repare motorul in conditiile in care inj Romania f multi isi cumpara masini premium sh si strang din fund cand vine vorba sa schimbe un filtru de motorina care costa 3-400 ron. Asa ca eu unul nu cred ca celora care li s-a rupt nu au relatat din cauza fricii in cazul revanzarii.

Repet sunt sigur ca problema exista, insa la nivel de Ro nu stim care e nr celor carora li s-a rupt. Cat priveste forumul, hai sa facem un poll sa vedem daca apar macar 10 insi patiti.

 

Ps: pe aceeasi logica, daca faci schimbul la 5 mii de km se reduce riscul schimbarii distributiei ? Sunt de acord sa nu mergi in Ro 30 de mii intre revizii, dar asta cu 10 mii strict din punct de vedere al distributiei mi se pare aiurea. Daca tii la motor nu lasi uleiul mai mult de 10 12 mii insa ce treaba are lantul ..

[/quote

 

Conteaza mult schimbarea uleiului la 10.000

Bineinteles depinde de exploatare a masinii si daca tii la masina.

Link to comment
Share on other sites

E clar ca nu pica distributia din cauza intervalului de schimb. Evident ca daca schimbi la 30 000 km, acest lucru va agrava problema pentru ca intinzatoarele functioneaza pe baza de presiune de ulei. Adica schimbi uleiul foarte rar ---> rezulta depuneri care vor duce la uzura suplimentara. Insa nu de asta pica distributia la N47. Daca ar fi asa, toate motoarele de BMW ar avea probleme la distributie.

 

E bine sa schimbi uleiul mai des pentru ca astfel e posibil sa uzezi mai putin motorul, insa la N47 nu e suficient.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu e suficient. Sa speram ca daca suntem atenti din cand in cand la sunetul motorului si ii oferim si conditii minime de uzura prin revizii la intervale mai scurte, poate preintampinam problemele grave.

Alte marci au si ele probleme diverse asa ca nu e dracul asa negru.

Link to comment
Share on other sites

Daca se citea de la inceput sunt destule cazuri.un x3 cu 40000 km i s a rupt in germania , motor schimbat..si seria 1 erau ceva.e si pe seria 1 si 5.e problema serioasa nu tre ignorata.mai e si recunoscuta oficial dupa 8 ani de presiuni.chiar daca au schimbat doar intinzatorul motorul e in garantie . daca se rupe alt motor (sper).dar mi au zis ca e ok pana la 200 de mii.acum 63000.pana ajung la 200 d mii se termina rezervele de petrol
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.