Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Stii tu de vreun caz de N47 cu ultimul model de patine care sa faca zgomot desi au fost schimbate? Eu n-am auzit.

 

Asa sa vorbim aiurea-n tramvai e simplu.

Am pomenit undeva de ultimul model de patine si nu stiu?vorbeam de oameni care au schimbat si a recidivat.

Link to comment
Share on other sites

Parca nu am vazut pe nimeni sa vorbeasca despre aceste piese la motorul N47 (arbori ''balans'' si rulmenti):

01 Compensating shaft 2 09/2013 11278509300

02 Needle bearing D=29MM/36MM 2 09/2013 11277810456

03 Needle bearing D=29MM/36MM 2 09/2013 11277810456

 

care din 09/2013 au fost inlocuite cu:

01 Compensating shaft 2 09/2013 11278570969

02 Needle bearing D=30MM/37MM 2 09/2013 11278570971

03 Needle bearing D=30MM/37MM 2 09/2013 11278570971.

 

Oare rulmentii model vechi nu influenteaza deloc zgmotul de fasait sau zornait? Rasfoind niste anunturi am dat peste un motor N47 sh scos la vanzare.

Am sunat de curiozitate sa intreb ce a patit omul. Mi-a spus ca se auzea ca un tractor (ulterior mi-a dat si video pe telefon), era f grav sunetul si incepuse sa faca asa chiar dupa ce ajunsese cu masina cumparata din Germania.

Cauza a fost de la acesti rulmenti stricati-blocati, pe care i-a inlocuit la un mecanic BMW in weekend, dar nu a avut efectul scontat, fiindca rulmentii polizasera in blocul motor. Asa ca a schimbat si blocul si s-a rezolvat.

Masina este seria 5 f10.

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Buna, am cumparat de curand un F10 ( N47D20O1 ) din 2011 / 6, cu 170 mii km la bord, intrebarea mea e daca intra in cegoria cu lanturi defectuase ? nu se aude nici un zgomot suspect

Eu zic sa stai linistit ,dar in caz ca auzi zgomote suspecte desi nu cred ca este cazul mergi la un service specializat BMW.

Link to comment
Share on other sites

Stii tu de vreun caz de N47 cu ultimul model de patine care sa faca zgomot desi au fost schimbate? Eu n-am auzit.

 

Asa sa vorbim aiurea-n tramvai e simplu.

 

ce inseamna mai exact ultimul model de patine - ce luna/an de fabricatie ar trebui sa fie?

 

eu de ex. am schimbat toata distributia in octombrie 2014 - 53.000km(Bavaria pe garantie), a durat ~14.000km pana cand sa inceapa sa se auda iar acel rontait metalic cand motorul este la o temp intre 30-60 grade.

nu face la rece, nu face la temp optima a motorului..doar dupa mers aprox 5-10 minute de mers spre birou - trafic normal de dimineata.

Edited by Danyro
Link to comment
Share on other sites

am inteles...deci chiar am stat azi dimineata 1 minut e loc cu geamul pornit in parcare si mergea rotund, zgomot normal de motor rece. dupa 6 minute, la semafor si aprox 3 km efectuati, stand intre masini..cu geamul semi deschis si muzica incet, se auzea lantul..am lasa geamul pasagerului jos si am intrebat si pasagerul de sex feminin daca aude un zgomot ciudat..si a zis ca da..ceva ce se atinge de un fier... :)

 

ma gandesc ca o fi de la intinzator...ca nu are presiune suficienta uleiul la temperatura aceea...as suna la bavaria si sa le zic ca a aparut iar..si o sa zica ca am toate piesele la zi...abia ce am schimbat...sau sunt obligati sa faca ceva?

 

@Danyro - asa facea si la mine pe la ~100k km. Apoi, in cateva mii de km a inceput sa faca tot mai rau. in 10k km a inceput sa faca de se auzea inauntru.

 

De la inlocuire am vreo 2500km si e totul OK :thumbsup:

 

mai vorbim peste inca 11-12.000km :) sper sa nu cobesc si la tine sa fie ok.

 

ai sesizat daca al tau consum ti-a crescut dupa schimbarea distributiei?

Link to comment
Share on other sites

Legat de consum nu s-a schimbat deloc nici la mine. legat de piesele folosite, teoretic ar trebui sa fi fost cele reproiectate, dar la fel de posibil este sa fi avut pe stoc piesele anterioare. Nu stiu de ce nu ma inspira reprezentantele, nu mi-o luati in nume de rau va rog. Este parere strict personala.
Link to comment
Share on other sites

Si ar mai fi o posibila cauza: in ultimul timp schimba piesele din distributie "pe sarite" fara a inlocui toate piesele angrenate.

 

Degeaba ai lant nou si intinzator nou daca ai patine vechi. Sau schimba doar un lant ca in cazul meu iar celalalt desi varza e inca e masina. Si am mai citit de situatii in care nu au inlocuit totul.

Link to comment
Share on other sites

piesele sunt(ar trebui sa fie) noi..am asteptat 1 luna dupa ele...dupa ce s-a lasat cu reclamatie la bmw customer service si bmw romania...ce o fi inauntru...desi din ce am vazut comanda de piese pe masa la consilier, era una lunga..

am sa sun la ei sa intreb..teoretic ar trebui sa am garantie la acest schimb de distributie 2 ani....chiar daca masina iese din garantie maine de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Un singur exemplu nu da o regula.

 

Varianta ta care ar fi? Lasa-l sa faca zgomot si daca se rupe aia e?

Nu,nicidecum, remarcam doar cat de rahati sunt astia ca nu rezolva problema asta de ani de zile. Pe de alta parte,eu nu as schimba distributia iar daca apare zgomotul in cateva zeci de mii de km, as scapa de n47. Sunt cazuri si cazuri, unii nu au nici o problema si nu necesita deloc schimb, insa e stresant pentru cei care o fac si recidiveaza.

Link to comment
Share on other sites

Poate sa spuna cineva ce inseamna "toate piesele"?

Din cate am inteles eu pana acum, citind topicul, sunt 2 lanturi si 2 seturi de patine intinzatoare...

N-ar strica sa stim exact ce inseamna "toate piesele". La un eventual schimb propus de catre cei de la Bavaria, am putea cere sa se schimbe si piesele care lipsesc din propunerea lor (eventual contra cost). E pacat sa se dea jos motorul sau cutia si sa nu se schimbe toate piesele care sunt cunoscute ca avand probleme...

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pe topicul asta apare intreaga lista de piese.

Mura-n gura pentru fiecare nu prea se poate.

Cauta (cu search) si vei gasi!

 

Oricum s-a ajuns in mod paradoxal la prea multa informatie disponibila in comparatie cu alte marci. Ceea ce se pare ca strica.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu doar ce-am schimbat distributia la Filaret si, daca n-as fi avut bafta sa dau o tura pe la ei fix cand era motorul desfacut si schimbau la ea, nu as fi stiut nicidata ca nu o vor schimba toate piesele (lipseau: patinele de sus, intinzatorul mare de lant si lant baie de ulei).

 

Cand am lasat masina am intrebat de mai multe ori: "se schimba TOATA distributia, TOT?" De fiecare data mi-au confirmat ca da, se schimba "toata distributia". N-as fi avut o problema daca-mi ziceau de la inceput sa platesc eu piesele lipsa, pana la urma asta am si facut, dar mi s-a parut de rahat atitudinea asta. Bine macar ca au avut restul pieselor in stoc si mi le-au schimbat pe loc, ca altfel nu stiu ce faceam.

 

Anyway, macar acum merge motorul bine si nu mai aud niciun zgomot. Spuneam cu cateva pagini in urma ca mi se parea ca nu mai trage masina la fel de bine ca inainte de schimb - nu stiu, ori a fost Placebo, ori mi s-a parut mie; acum am impresia ca merge la fel cum o stiam inainte.

 

Deci atentie daca faceti schimbul in reprezentanta, asigurati-va ca schimba tot ce trebuie schimbat, sau platiti voi restul de piesele, daca e cazul.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.