Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu,nicidecum, remarcam doar cat de rahati sunt astia ca nu rezolva problema asta de ani de zile. Pe de alta parte,eu nu as schimba distributia iar daca apare zgomotul in cateva zeci de mii de km, as scapa de n47. Sunt cazuri si cazuri, unii nu au nici o problema si nu necesita deloc schimb, insa e stresant pentru cei care o fac si recidiveaza.

Tu oricum nu vrei s-o schimbi si punct. Asta cu recidivarea e mai mult o scuza.

 

Recidiveaza in cazul acelui recall facut la misto.

 

Dar daca schimbi toate piesele cu ultimele aparute, nu cred ca va mai aparea.

 

Ma rog, ideea de a renunta la o masina de vreo 10 000 euro pentru o distributie de mai putin de 1000 euro mi se pare ridicola, insa e alegerea fiecaruia.

 

Ideea esentiala este sa nu lansam diverse pseudo-adevaruri general valabile.

La fel ca asta cu reprezentantele.

La orice service ai de-a face cu oameni. Sunt oameni si oameni peste tot.

Reprezentanta nu inseamna neaparat teapa, la fel cum service-ul oarecare nu este neaparat ok. Sunt cazuri si cazuri. Este gresit sa-i punem pe toti in aceeasi oala.

 

Ca un timeline, chestia asta a evoluat cam asa:

 

- N47 e super motor --> cai multi, trage tare, consum mic ===> LUX

- N47 e un gunoi de motor ---> nu va cumparati asa ceva

- N47 se poate repara, dar costa mult piesele

- N47 se repara degeaba pentru ca problema apare din nou ===> inginerii BMW sunt idioti

 

Oare ce va mai aparea?

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu oricum nu vrei s-o schimbi si punct. Asta cu recidivarea e mai mult o scuza.

 

Recidiveaza in cazul acelui recall facut la misto.

 

Dar daca schimbi toate piesele cu ultimele aparute, nu cred ca va mai aparea.

 

Ma rog, ideea de a renunta la o masina de vreo 10 000 euro pentru o distributie de mai putin de 1000 euro mi se pare ridicola, insa e alegerea fiecaruia.

 

Ideea esentiala este sa nu lansam diverse pseudo-adevaruri general valabile.

La fel ca asta cu reprezentantele.

La orice service ai de-a face cu oameni. Sunt oameni si oameni peste tot.

Reprezentanta nu inseamna neaparat teapa, la fel cum service-ul oarecare nu este neaparat ok. Sunt cazuri si cazuri. Este gresit sa-i punem pe toti in aceeasi oala.

Ar fi bine sa incetezi in a-mi intoarce cuvintele dupa cum te taie capul. Am spus ca nu as da 1000 euro pe distributie din nou,dupa ce as fi schimbat inainte distributia cu 1000 si problema sa revina. E parerea mea.

 

Nu ca inginerii Bmw sunt f tari ca au labarit-o atatia ani,in cazul in care au gasit piesele potrivite acum. Iar daca nu s-a dorit rezolvarea problemei, e valabila in continuare ideea ca-s rahati.

Edited by Cristian.O
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Motorul N47 e foarte reusit. Problema cu distributia e mult exagerata. Vorba lunga, saracia omului.

In Romania o schimbi cu ~ 4000 lei cu piese originale.

 

Intr-o tara dezvoltata asta e o manopera pentru o problema de dificultate medie.

 

Nu ca inginerii Bmw sunt f tari ca au labarit-o atatia ani,in cazul in care au gasit piesele potrivite acum. Iar daca nu s-a dorit rezolvarea problemei, e valabila in continuare ideea ca-s rahati.

Inginerii n-au nici o legatura cu chestia asta.

Astfel de lucruri nu sunt decise de ingineri. Totul tine de costuri si de maximizarea profitului.

O masina construita incat sa reziste foarte mult timp n-ar fi profitabila.

3 euro dintr-un loc, 5 euro din altul si se economisesc milioane de euro in final.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

LYM, vezi ultimul meu post... nu am incredere in reprezentante "neam".

Daca nu mi-ar fi facut-o "gratis" nici eu nu as fi mers in reprezentanta din cauza pretului mare, insa asa am preferat s-o fac acolo. Piesele le-am vazut cu ochii mei cand le-a montat, sunt ultimimele versiuni, le-am verificat si seriile.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit acest articol despre schimbarea corecta a distributiei, merita luat in seama

 

Distributie N47

A inceput si el aceeasi propaganda ca si robert, sa te faca sa schimbi distributia.

Cand ajungi la teile si intrebi cat e un schimb de distributie iti Taie pofta de mancare(el nefiind reprezentanta)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sincer mi se pare inutil de stufoasa procedura descrisa. De ce nu am inlocui motorul in cazul asta? Sunt o-ringuri si garnituri inlocuite pentru ce ?!? sunt demontate repere care chiar nu vad ce rost ar avea sa fie demontate...

 

@ LYM asa au procedat la tine?

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Asa cum?

N-am stat sa citesc procedura din link. Ce-i drept si mie mi s-a parut ca s-au complicat demontand multe chestii, dar daca asta e procedura lor, banuiesc ca nu erau tampiti sa le demonteze de pomana. Oricum, pe unde s-a umblat s-au pus chestii (garnituri, suruburi etc.) noi.

Link to comment
Share on other sites

A inceput si el aceeasi propaganda ca si robert, sa te faca sa schimbi distributia.

Cand ajungi la teile si intrebi cat e un schimb de distributie iti Taie pofta de mancare(el nefiind reprezentanta)

 

Salut

 

 

 

 

Nu este propaganda. Articolul respectiv ar trebuii sa arate maniera corecta de inlocuire a distributiei si sunt evidentiate reperele necesare. Acum fiecare decide cum isi intretine bunul sau. Cu privire la preturile prestate pentru inlocuirea unei distributii , in cazul in care aceasta este efectuata conform manualui de reparatie , este evident ca nu vor costa putin, insa masina este acoperita de garantie . In caz contrar , lucrarea nu este acoperita de garantie iar raspunderea cade pe umerii serviceului.

 

Nu stiu daca iti este cunoscut sau nu , insa procedura de solicitare a garantiei pentru un reper montat , fie ca este de origine sau producator , nu este foarte usoara si trebuiesc indeplinite anumite conditii in vederea obtinerii la inlocuit in garantie a reperului stricat sau neconform.

 

Nu am intervenit pe topic tocmai sa nu se considere propaganda , insa am intentionat ca acest articol care nu a durat putin sa il fac , sa va informeze cu privire la o procedura corecta de inlocuire a unei distributii , procedura pe care o aplicam in cadrul serviceului nostru , conforma cu indicatiile din manualul de reparatii.Este adevarat ca nu suntem Reprezentanta BMW si nu am sustinut niciodata ca am suntem Reprezentanta BMW sau Dealer BMW, insa maniera de reparatie aplicata este identica cu cea de la reprezentante. Intentia este de a incerca sa va prestam servicii de calitate si conforme cu procedura de lucru , cu piese de origine , la preturile cele mai bune pe care ne permitem sa le ofertam avand evident un profit. Acum decizia finala in ceea ce priveste reparatia masinilor , este la voi. Noi refuzam sa efectuam lucrari pe raspunderea clientului in maniera comandata de acesta , maniera neconforma sau incompleta , intrucat raspunderea clientului este de fapt raspunderea noastra . Singurul lucru care se face pe raspunderea clientului este de mentiona pe comanda de lucru ca voi ati fost informati cu privire la elemente sau sisteme nefunctionale si s-a refuzat reparatia in service in maniera propusa de catre service .... de aici clientul circula pe raspunderea sa fara ca reparatia sa aiba loc.

 

Acorda atentie informatiei si vei vedea ca am mentionat lucrurile acestea si acolo. Acum decizia iti apartine in ceea ce priveste modul in care se repara masina ta sau daca se repara .

 

 

 

 

Succes.

 

Cu stima ,

 

Alexandru Dinoiu

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dada, is convins ca la toti cei carora li s-a inlocuit distributia in reprezentanta, s-a demontat si chiulasa + inlocuit toate garniturile/suruburile ce sunt pe-acolo. :popcorn:

Bullshit! Abia daca inlocuiesc toate lanturile, patinele, pinioanele si intizatoarele.

Procedura aia e facuta ca sa te jupoaie de cat mai multi bani de pe piese si manopera. Asta pana e pe cheltuiala lor.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dada, is convins ca la toti cei carora li s-a inlocuit distributia in reprezentanta, s-a demontat si chiulasa + inlocuit toate garniturile/suruburile ce sunt pe-acolo. :popcorn:

Bullshit! Abia daca inlocuiesc toate lanturile, patinele, pinioanele si intizatoarele.

Procedura aia e facuta ca sa te jupoaie de cat mai multi bani de pe piese si manopera. Asta pana e pe cheltuiala lor.

 

 

 

 

 

 

 

Salut,

 

 

 

 

Ce anume ar trebuii sa intelegem din afirmatiile tale? Ca procedura de lucru este facuta sa fim fraieriti? Sa inteleg ca utilizatorii finali si service-urile care aplica sau nu procedura de lucru sunt mai bine pregatiti sau cu o calificare mai buna decat inginerii care au dezvoltat acest proiect N47??

 

 

 

 

In practica lucrurile ar trebuii sa fie simple, sa te asiguri ca respecti procedura indicata de catre producator , sa te asiguri ca ai efectuat totul cum trebuie si sa nu te gandesti la o eventuala problema in care sa soliciti garantie .

 

Totodata este de mentionat ca poti solicita toate piesele ce au fost inlocuite pe masina , atata patine si intinzatoare cat si garnitura de chiulasa sau alte suruburi surubele.

 

 

 

 

Hai sa iti spun ce am facut eu :

 

BMW E90- N47 -67000 KM Masina sotiei , Distributie ca la carte . Fabricatie 2010

 

BMW F30- N47 -48000 KM . Masina sor'mi Distributie ca la carte . Fabricatie 2013( decontata de BMW)

 

BMW E70- M57- 170 000 km . Masina personala . Distributie ca la carte . Fabricatie 2008

 

 

 

 

Singurul avantaj pe care il am este ca nu platesc manopera si adaos la piese.

 

 

 

 

Intrebarea este urmatoarea :

 

 

 

 

Cati dintre voi ar fi dispusi sa nu plateasca nici un adaos la piese , sa isi achite doar costuri de montaj , sa beneficieze de discounturile furnizorului si sa isi faca o distributie ca la carte??????

 

OK.

 

Va provoc eu . Nu va incasez adaos la piese .Sunteti dispusi sa va faceti o lucrare ca la carte??

 

 

 

 

Am sa va dau si un raspuns 10-15% se vor gandi , 5% vor face distributia, restul inca se vor gandi ca totul e marketing si o schema in care sa fie jupuita pielea de pe ei.

 

 

 

 

Corect era sa fie facut recall si sa se repare masinile pe costurile producatorului. Dar asta nu o sa se intample si sunteti convinsi de lucrul acesta.

 

 

 

 

In ceea ce priveste reprezentantele , mie imi vine foarte greu sa cred ca la nivelul lor s-ar preta sa nu inlocuiasca piesele mentionate in necesar si sa lase piese cu uzura. Mai mult decat asta , avem posibilitatea de a solicita piesele vechi sa fie pastrate si sa fie verificate.

 

In ceea ce priveste masina fabricata in 2013 , a carei lucrare pentru inlocuit distributia a fost decontata de catre BMW , mentionez ca afost facuta in reprezentanta si a fost efectuata conform cu manualul de reparatie . Mai mult decat atat au dat si masina la schimb. Onorabil zic eu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Intrebarea este urmatoarea :

 

 

 

 

Cati dintre voi ar fi dispusi sa nu plateasca nici un adaos la piese , sa isi achite doar costuri de montaj , sa beneficieze de discounturile furnizorului si sa isi faca o distributie ca la carte??????

 

OK.

 

Va provoc eu . Nu va incasez adaos la piese .Sunteti dispusi sa va faceti o lucrare ca la carte??

 

Am sa va dau si un raspuns 10-15% se vor gandi , 5% vor face distributia, restul inca se vor gandi ca totul e marketing si o schema in care sa fie jupuita pielea de pe ei.

 

 

As fi ales cu placere sa fac aceasta operatoune la service-ul vostru dar bugetul alocat pt schimbarea distributiei depasea cu mult suma alocata de catre mine pt aceasta operatie.

Daca nu as fi schimbat distributia acum o saptamana cu siguranta as fi venit la service ul vostru, avand in vedere ca toata lumea l-a vorbit de bine.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Corect era sa fie facut recall si sa se repare masinile pe costurile producatorului. Dar asta nu o sa se intample si sunteti convinsi de lucrul acesta.

 

Pana aici am citit cu atentie si mi se parea Ok insa deja o luam usor la vale.

 

Vezi ca s-a facut recall. Si au fost useri care au beneficiat de el. (eu de exemplu)

 

In ceea ce priveste reprezentantele , mie imi vine foarte greu sa cred ca la nivelul lor s-ar preta sa nu inlocuiasca piesele mentionate in necesar si sa lase piese cu uzura. Mai mult decat asta , avem posibilitatea de a solicita piesele vechi sa fie pastrate si sa fie verificate.

 

Aici iarasi e poveste.

 

Reprezentanta din Timisoara are un singur banc de motoare. Si nu are trusa pt blocarea calei asa ca stai cu masina 2 zile in plus pentru ca sa le ajunga jucaria din Bucuresti.

 

Si da, schimba doar unele piese uzate astfel ca celalalte raman pe masina. Si aici nu ma refer la garnituri ci la faptul ca schimba lant si lasa patine. Si nu ii intereseaza ca tu ca si client ceri sa inlocuiasca mai multe.

 

Totodata este de mentionat ca poti solicita toate piesele ce au fost inlocuite pe masina , atata patine si intinzatoare cat si garnitura de chiulasa sau alte suruburi surubele.

 

Piesele inlocuite la recall sau cele care beneficiaza de discount din partea BMW NU se dau clientului.

 

Ca procedura de lucru este facuta sa fim fraieriti? Sa inteleg ca utilizatorii finali si service-urile care aplica sau nu procedura de lucru sunt mai bine pregatiti sau cu o calificare mai buna decat inginerii care au dezvoltat acest proiect N47??

 

Inginerii care au proiectat acest motor nu dezvolta proceduri de inlocuire. Sunt alti ingineri care fac aceasta treaba, in general mai prost platiti si mai slabi pregatiti.

 

proiectarea motorului si ulterior servisarea lui + procedurile aferente sunt 2 chestiuni diferite de care se ocupa persoane diferite

Link to comment
Share on other sites

Ce anume ar trebuii sa intelegem din afirmatiile tale? Ca procedura de lucru este facuta sa fim fraieriti?

EXACT!

Restul discutiilor pe tema corectitudinii procedurii sunt inutile.

Insasi motorul asta e conceput sa te jupoaie de bani. Si nu o spun eu. SE STIE!

Sau vezi vreun alt motiv revolutionar pentru care s-a montat distributia in spate?

 

Da, e un motor reusit in rest, chiar daca e mai sensibil decat vechiul M47. Nu sunt unul din cei ce renunta la el pentru o distributie.

Nu-i un capat de lume sa platesti 3000ron (sub 2000 in cazul meu ca schimb distributia singur) ca la orice alt motor pe curea.

Dar repet: e gandit sa se castige bani de pe urma servisarii.

Ma doare la bascheti de procedurile lor sofisticate. Is gandite intocmai ca si motorul.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca pana la urma nel egam de semantica.?

 

 

 

 

In ceea ce priveste recall ul , ai folosit timpul corect.Oare se mai face?

 

In ceea ce priveste piesele inlocuite pe banii BMW , cred ca e normal sa fie pastrate de ei , doar ei le achita. Mai mult deact atat lucrarea beneficiaza de garantie , Am sa ma straduiesc sa scot si alte masuri PUMA sa vedem in care categorie te-ai incadrat tu.

 

Cu privire la calele pt distributie , chiar imi vine greu sa cred ca au doar 1 set in Grupul Bavaria.

 

Iar vis a vis de inginerii care dezvolta procedurile de reparatie ..... e aici chiar sunt curios , exista vre-o sursa anume pe baza careia faci afirmatia ca sunt echipe diferite?

 

 

 

 

Sincer , din pacate pe forumurile din Romania exista doar discutii in contradictoriu, parca suntem doar berbeci care ne lovim in coarne. Discutiile ar trebui sa fie constructive si sa impartasim cunostintele si informatiile de care dispunem, precum si experientele personale. Ideea tutorialului a fost de a relata procedura corecta pe care o recomanda BMW,

 

 

 

 

In trecut am mai deschis un topioc ,inca active din cate stiu. Era vb de uleiul 5w30. Can am pus documente din system pe forum am auzit tot felul de povesti, ceamai amuzanta a fost ca aduc uleiul cu valiza din China. Astept acum sa vad care o sa fie cea mai amuzanta poveste:)

 

 

 

 

 

 

 

Pana aici am citit cu atentie si mi se parea Ok insa deja o luam usor la vale.

 

Vezi ca s-a facut recall. Si au fost useri care au beneficiat de el. (eu de exemplu)

 

 

 

Aici iarasi e poveste.

 

Reprezentanta din Timisoara are un singur banc de motoare. Si nu are trusa pt blocarea calei asa ca stai cu masina 2 zile in plus pentru ca sa le ajunga jucaria din Bucuresti.

 

Si da, schimba doar unele piese uzate astfel ca celalalte raman pe masina. Si aici nu ma refer la garnituri ci la faptul ca schimba lant si lasa patine. Si nu ii intereseaza ca tu ca si client ceri sa inlocuiasca mai multe.

 

 

 

Piesele inlocuite la recall sau cele care beneficiaza de discount din partea BMW NU se dau clientului.

 

 

 

Inginerii care au proiectat acest motor nu dezvolta proceduri de inlocuire. Sunt alti ingineri care fac aceasta treaba, in general mai prost platiti si mai slabi pregatiti.

 

proiectarea motorului si ulterior servisarea lui + procedurile aferente sunt 2 chestiuni diferite de care se ocupa persoane diferite

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Discutiile ar trebui sa fie constructive si sa impartasim cunostintele si informatiile de care dispunem, precum si experientele personale. Ideea tutorialului a fost de a relata procedura corecta pe care o recomanda BMW

Eu chiar vorbesc din experienta si am impartasit de-a lungul timpului toate cunostintele si problemele de care m-am lovit cand am inlocuit-o.

Dar sa tii cu dintii de o procedura ca asa recomanda "inginerii" (daca pot fi numiti asa) BMW, fara ca macar s-o analizezi un pic... :sorcerer:

Is de acord ca in virtutea garantiei, faci totul ca la carte. Dar Doamne fereste sa se ajunga chiar la acordarea garantiei. Is curios atunci ce proceduri se mai invoca pentru a scapa de cheltuieli.

E un cerc vicios aici.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu garantia are legatura doar cu oamenii implicati. Adica beneficiezi de garantie in functie de corectitudinea omului cu care ai de-a face.

Aici diverse proceduri din manual n-au nici o legatura cu garantie.

Piesele originale BMW beneficiaza de garantie doar daca sunt montate in reprezentante BMW, nu in service-uri autorizate RAR.

Asa ca garantia ti-o da service-ul X platind piesele din propriul buzunar, fara legatura cu diverse proceduri din manual sau alta birocratie.

 

Totul se rezuma la oameni.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Iar vis a vis de inginerii care dezvolta procedurile de reparatie ..... e aici chiar sunt curios , exista vre-o sursa anume pe baza careia faci afirmatia ca sunt echipe diferite?

 

Da. Din ce am vazut eu, lucrand cu ei.

 

O parte din pasi/recomandari sunt luate din documentatiile interne (de la echipele de proiectare si testare), iar o parte sunt din ce vin din service-uri in urma exploatarii.

 

Cu privire la calele pt distributie , chiar imi vine greu sa cred ca au doar 1 set in Grupul Bavaria.

 

Nu stiu cum e in grup insa in Timisoara nu este. Mi-au tinut masina de vineri si am luat-o marti pt ca luni le-a ajuns trusa din Bucuresti. Asta a fost scuza lor, spusa de ei fara sa-i intreb eu.

 

In fine, astea sunt detalii insa hai sa nu le luam partea si sa-i laudam pentru procedurile lor facute profi de oameni supercompetenti. E normal pana la urma sa existe astfel de proceduri insa si mai normal era ca utilizatorul sa nu fie nevoit sa le cunoasca sau sa stie de ele.

 

P.S. E fain ca ai scris acel articol. Interesat de citit :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.