Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu-i nici un risc.

 

L.E: Vad ca cineva a dat -1. E mai usor sa apesi pe un buton decat sa oferi un contraargument.

Evident ca nu exista nici un risc din moment ce montezi piesa imbunatatita. Operatiune care se poate face si la BMW pe baza recall-ului. Inainte de aparitia zgomotelor care sa indice uzura, este o varianta de urmat. Mai ales ca piesa nu costa mult.

Edited by Service Premium
  • Like 8
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Deci asta cu alinierea a fost introdusa in PUMA din 21.01.14 sau cel putin asa am gasit eu in 43863106-18.

 

La recall am fost fix dupa un an si nici vorba de demontat chiulasa. Doar masurat lant si inlocuit intinzator si lant de sus.

 

Voi intreba pe doi care au inlocuit disttributia la reprezentanta sa vad daca lor le-a facut ceva aliniere (ii vor ruga sa posteze aici)

pai asta e simplu de aflat , daca soliciti schimbare distributie la reprezentanta presupun ca iti spun detaliul asta ca nu e nici un secret .

Link to comment
Share on other sites

Am avut discutii cu ei cand am dus masina la recall si nu au pomenit nimic de chiulasa in cazul in care inlocuiau distributia. Bine, nici nu i-am intrebat explicit: dati jos ciulasa?

 

Iar daca le spun ca stiti ca exista procedura X, voi o aplicati? Banui ca raspunsul va fi evident... :pardon:

 

e doar o curiozitate de-a mea.

 

Oricum, daca dupa 7 ani apari cu schimb de grade la pompa de inalte ca altfel s-ar uza distributia, desi ai mai avut cateva revizii ale motorului intre timp, esti cu atat mai penibil ca producator de motoare.

Link to comment
Share on other sites

Nu-i nici un risc.

 

L.E: Vad ca cineva a dat -1. E mai usor sa apesi pe un buton decat sa oferi un contraargument.

 

Și eu ți-am dat plus, dar vĂŁd cĂŁ acum ești iar -1.

Cineva a vĂŁzut cât ești de sensibil la - și ți-a mai administrat o dozĂŁ!

 

Și dl Teile avea un minus, am plusat și egalat!

 

De obicei, corectez din minusuri. E ceva dezagreabil sĂŁ le tot vezi, mai ales la comentarii constructive.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Și eu ți-am dat plus, dar văd că acum ești iar -1.

Cineva a văzut cât ești de sensibil la - și ți-a mai administrat o doză!

 

Nu ma deranjeaza minusurile ci lipsa argumentelor.

Adica mi se pare normal sa dea minus, insa sa si ofere o parere bazata pe argumente.

Edited by Service Premium
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci asta cu alinierea a fost introdusa in PUMA din 21.01.14 sau cel putin asa am gasit eu in 43863106-18.

 

La recall am fost fix dupa un an si nici vorba de demontat chiulasa. Doar masurat lant si inlocuit intinzator si lant de sus.

 

Voi intreba pe doi care au inlocuit disttributia la reprezentanta sa vad daca lor le-a facut ceva aliniere (ii vor ruga sa posteze aici)

 

La mine s-a facut, s-a demontat si chiulasa, s-a schimbat si garnitura, banuiesc insa ca toate astea "din cauza" schimbarii arborelui cotit si a celor doi arbori de echilibrare!

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

La mine s-a schimbat distributia prin ianuarie 2014 la ~120.000km si s-a demontat si chiulasa, cu motor si cutie date jos. Tin minte ca pompa s-a recalibrat dupa specificatiile de atunci. Acum, ~180.000km, totul pare ok. Am trecut si pe uleiul nou, fara a simti vreo diferenta.

 

@ServicePremium - nu cred ca e adevarata afirmatia cu micsorarea puterii motorului pt a menaja distributia noua (am vazut mai in urma ca cineva te cita pt aceeasi afirmatie).

 

ps: nu am dat cu minus :p

Link to comment
Share on other sites

 

Oricum, daca dupa 7 ani apari cu schimb de grade la pompa de inalte ca altfel s-ar uza distributia, desi ai mai avut cateva revizii ale motorului intre timp, esti cu atat mai penibil ca producator de motoare.

 

Bala, eu nu cred asta cu pompa de inalte, nu inteleg ce se poate regla acolo.

 

Si daca imi permiteti cu totii o parere personala; utilizez de la 0 un n47 care are in prezent 195.000 km. Este un N47D20A, care a inceput sa aiba zgomot de lant pe la 35.000km. Abia perceptibil. La 128.000 km am inlocuit-o la contempo bv, se auzea deja din masina, cu toate inchise la asta ma refer. Facuta pe culanta conform ultimului PUMA de la momentul ala adica decembrie 2012. Arbori si toate cele.

 

In curand implineste 70.000 km din momentul inlocuirii. Se aude din nou. Nu ma insel cand spun, ca se aude mult mai putin decat atunci cand avea 70.000 cu ea originala.

 

De cand am inlocuit-o fac schimburile de ulei la max. 9.000-9.500 km inainte le faceam dupa bord.

 

Ii confirm spusele lui Service Premium, masina a fost resoftata la inlocuire, lucru evident in exploatare si recunoscut si de ei in scris ulterior.

Baietii care au lucrat sunt convins ca nu stiau, ei au mufat-o si calculatorul si-a facut treaba. Asa sunt si invatati, sa faca lucruri cu ochii inchisi. Nu mint cand tehnicianul expert de acolo imi verifica indicele de viteza al anvelopelor, care nu mai erau cele originale bineinteles, si imi spunea cu o nonsalanta uimitoare in glas ca daca acum sunt Y in loc de V original, poate asta este cauza...

 

Am lucrat aproape 10 ani la doua centre integrate de activitati auto, mare parte a perioadei in etapa lor de importator, apoi dealer cu reprezentantele deasupra.

Oamenii de acolo sunt foarte departe de multi dintre cei de aici. Ei asa sunt si alesi, sa fie sub profesional pregatiti fata de cei de deasupra si sa execute, dupa proceduri bineinteles.

Pot fi si bine intentionati, insa degeaba.

NU STIU asa cum stiu oamenii din ateliere, nu ma intereseaza minusurile si plusurile pe care le voi primi, sunt departe de experienta acumulata de acestia din urma, de pasiune nici nu poate fi vorba. Nu exista pasionat in reprezentante, nu au nevoie de asa ceva. Altele sunt criteriile de selectie acolo, si e valabila si in tari cu traditie din vest treaba asta!

Personal l-am cunoscut pe Bogdan, pe Cosmin doar pe forum. Vorbesc doar despre ei, pentru ca ceilalti pe care ii stiu nu sunt activi aici. Sunt la ani lumina de oricine din reprezentante. Iar accesul la informatie, e deja o joaca astazi, mai ales la varsta lui n47, ca despre el vorbim!

 

Si pentru ca v-am batut destul la cap, cred ca utilizator, si asta este spun suficient sa am dreptul sa imi exprim o parere, ca distributia asta este o consumabila, cu un termen de viata mai redus decat cea a altor motoare cu lant de pana acum.

 

La mine s-a schimbat distributia prin ianuarie 2014 la ~120.000km si s-a demontat si chiulasa, cu motor si cutie date jos. Tin minte ca pompa s-a recalibrat dupa specificatiile de atunci. Acum, ~180.000km, totul pare ok. Am trecut si pe uleiul nou, fara a simti vreo diferenta.

 

@ServicePremium - nu cred ca e adevarata afirmatia cu micsorarea puterii motorului pt a menaja distributia noua (am vazut mai in urma ca cineva te cita pt aceeasi afirmatie).

 

ps: nu am dat cu minus :p

 

Ce inseamna s-a recalibrat pompa?

 

Crezi-nu crezi, insusi m.s. dir. Tehnic de la contempo bv mi-a recunoscut asta! In scris!!!

Edited by Dan Dan
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Dan, din ce inteleg, tu simti ca masina "trage" altfel (mai putin) fata de momentul schimbarii distributiei, iar dealerul ti-a recunoscut si-n scris chestia asta?

 

Edit: S-au schimbat parametri de functionare ai pompei. Cum sau fata de ce, nu pot sa raspund pt ca nu am avut acces la info ca sa pot detalia acum.

Edited by 99SDT
Link to comment
Share on other sites

Dan, din ce inteleg, tu simti ca masina "trage" altfel (mai putin) fata de momentul schimbarii distributiei, iar dealerul ti-a recunoscut si-n scris chestia asta?

 

DA, am simtit imediat cum am plecat de acolo; in prezent insa e rezolvata gratie lui George de aici de pe forum!

A fost circ maxim, era si masina unui prieten acolo, pentru vopsit bara fata parca, un 318d. A mea este un 120d. I-am pus cheile in brate de la a mea, eu m-am urcat in 318d si i-am spus sa mearga mai repede ca mine. La intoarcere a inceput sa se uite la anvelope...

 

Pai despre ce parametri este vorba? E o pompa cu montaj fix, la semn, pe bune acum!

Edited by Dan Dan
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Montajul permite modificarea inaltimii pozitiei pompei, nu e chiar fix. Se pare ca aceasta modificare ar contribui la reducerea tremuratului/trepidatiilor motorului. Cat despre puterea scazuta voi sapa si eu sa vad ce si cum, insa la prima aruncatura de bat, lucrurile nu prea au temei.

 

*nu sunt specialist bmw, ca si tine, vreau sa ajut constructiv la discutie, nu caut sa ma contrazic de dragul tastaturii.

Link to comment
Share on other sites

Montajul permite modificarea inaltimii pozitiei pompei, nu e chiar fix. Se pare ca aceasta modificare ar contribui la reducerea tremuratului/trepidatiilor motorului. Cat despre puterea scazuta voi sapa si eu sa vad ce si cum, insa la prima aruncatura de bat, lucrurile nu prea au temei.

 

*nu sunt specialist bmw, ca si tine, vreau sa ajut constructiv la discutie, nu caut sa ma contrazic de dragul tastaturii.

 

Nici eu nu sunt specialist BMW, dar prea multe, arborele, "recalibrarea pompei", mai multe tipuri de patine, mie imi arata a altceva asta. Iar in nemti nu sunt tocmai novice, schimba greu lucrurile, totul se face pe modificarea procedurilor, chestiune care poate dura si ani, nu au sclipirea tehnica a francezului sau a italianului. Si nici a noastra. Sunt foarte buni executanti insa.

Link to comment
Share on other sites

Saptamana aceasta m-am programat sa inlocuiesc distributia, ma poate ajuta cineva cu informatia privind ultimul tip de distributie ce trebuie sa iau.

Ultima aparitie de lanturi si intinzatoare a fost in 08.2014 daca nu gresesc.

In al doilea post ai datele cu tot ce trebuie schimbat: piese plus part number.

Link to comment
Share on other sites

distributia m-am gindit sa o schimb la bimmer service, mi-au zis ca ultimul reper de distribuite este 08.2014.

Defapt cred ca cei de la bmw au incheiat cu aceasta problema odata cu aceasta data, ramane de vazut.

Nu prea stau bine lucrurile cu aceasta distributie. Cand aveam e60 aveam frica sa o calc ca nu cumva sa mi se aspire in motor vre-o clapeta de la galerile , acum asta cu lantul.

Edited by bmwbv
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am mers in week-end cu cineva cu a sa masina, nu Bmw, achizitionata de noua.

Din una in alta, mi-a zis ca trebuie sa schimbe distributia din nou, a patra oara.

Hmmm! Interesant, nu?

Si omul nu plangea, nu era deprimat!

Edited by Bala
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.