Jump to content

Zgomot de diesel la E46 318i N42


Acvilabv

Recommended Posts

Eu am scos doar mufa ce se afla langa lantul de distributie, undeva langa bobina si nu se mai aude nimic cand o accelerez , daca bag mufa la loc iar se aude cand accelerez...nu stiu unde e mufa debitmetrului...dar nu cred k acest zgomot poate fi scos din debitmetru, pt k din cate stiu acesta se afla in partea dreapta pe langa filtru de aer dar sunetul se aude din motor dar nimeni nu stie de unde...
Link to comment
Share on other sites

ti-am explicat ca daca scoti un senzor chiar si debitmetrul sau cel care zici tu, motorul intra pe avarie , adica al 3 ax cu came cel care face parte din sistemul valvetronic nu mai merge cum trebuie .

 

cel mai probabil axul s-a cam tocit si numai calca cum trebuie pe piesele ce actioneaza supapele, este ceva foarte inaltnit la motoarele n42 , asta am si eu cred.

 

fa un test de compresie pe fiecare cilindru odata cu mufa pusa odata cu mufa scoasa , la rece cat si la cald.

Link to comment
Share on other sites

Masina: BMW E46 318i N42B20, 2002, 2.0 benzina, 143 CP, ~200.000 km, transmisie manuala

Problema: De la o vreme a inceput sa sune motorul ca un "tractoras", ca un diesel, si parca nu mai trage ca inainte. Are o acceleratie liniara, nu are zvacul acela cand intra in cuplu. Martorii nu se aprind mereu, au doar momente cand se aprind, ba cel de ENGINE CHECK, ba cel de EML, dar foarte rar si uneori se sting imediat dupa. De Dorei cu testere am tot dat si nu m-au lamurit. Sigur sunt cativa printre voi care au habar sau au patit acelasi lucru. Lamuriti-ma va rog.

 

Zilele urmatoare vreau sa-i schimb uleiul. Momentan are 5W-40 (daca mai tin bine minte), dar am vazut ca e mai recomandat sa-i pun 0W-30. Ceva pareri si aici, va rog.

 

 

Mda. Se pare ca a murit de tot. Am tractat-o la un service si mecanicul a spus ca i-a sarit lantul (sarit, nu rupt) de la distributie. Problema e ca ala mi-a spus ca nu prea mai am ce sa-i fac decat sa schimb motorul, ca ies mult mai ieftin decat incercand sa-l repar. Mie unul nu-mi prea inspira incredere si as mai vrea niste pareri de la oameni patiti sau cu ceva cunostinte in mecanica. M-as duce si in alte parti dar e cam greu sa tot tractez masina dintr-o parte in alta.

 

 

Am revenit. Pana la urma am facut-o. Patina de la lant era rupta. Am schimbat distributia cu totul, la ulei am ramas tot pe 5W-40 de la MOBIL 1. Alearga acum de zici ca nu-i adevarat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.