Jump to content

Ce sa aleg?


DragosVl

Recommended Posts

Salutare

 

Dupa cum stiti la modelul e90 LCI facelift exista 2 modele 320, benzina si diesel :

 

 

320d 1,995 cc (121.7 cu in) I4 turbo (N47D20) 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 380 Nm (280 lbft)@1900-2750

 

320i 1,995 cc (121.7 cu in) I4 (N43B20) 170 PS (125 kW; 168 hp)@6700, 210 Nm (155 lbft)@4250

1,995 cc (121.7 cu in) I4 (N46B20) 156 PS (115 kW; 154 hp)@6400, 200 Nm (148 lbft)@3600

 

As dori sa imi cumpar una si nu sunt inca hotarat de motor. Nu conteaza daca aleg benzina sau diesel.

Ce imi recomandati ca motor? fiabilitate, durata, consum.

Vreau sa fie un motor fiabil.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

"fiabilitate, DURATA(?), consum"...?

Durata a ce?

 

Sa fim seriosi, (probabil ca exista motoare proate.. ) cel mai POSIBIL exista motoare prost intretinute si prost conduse, mai ales! :sorcerer:

 

(daca "tragi"/s-a tras de un motor de 1,8-2 litri cum s-ar trage/s-a tras de unul de 2,5-3 la ce FIABILITATE te astepti??)

 

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

"fiabilitate, DURATA(?), consum"...?

Durata a ce?

 

Sa fim seriosi, (probabil ca exista motoare proate.. ) cel mai POSIBIL exista motoare prost intretinute si prost conduse, mai ales! :sorcerer:

 

(daca "tragi"/s-a tras de un motor de 1,8-2 litri cum s-ar trage/s-a tras de unul de 2,5-3 la ce FIABILITATE te astepti??)

 

Parerea mea.

 

ok, mersi.

Hai sa te intreb altfel

 

Intre 320d si 320i ce alegi? Benzina sau diesel?

Eu acum am un e46 318ci 2004 benzina. Nu ma deranjeaza sa trec pe diesel. Anual fac undeva la 10000 km. Majoritatea afara. In Buc circul cu Metrou!

Si daca alegi benzina care dintre motoare ti se pare mai bun? cel de 170PS sau cel de 156PS

Link to comment
Share on other sites

Din datele pe care le-ai oferit, in locul tau mi-as lua clar motorul pe benzina, cel de 170 cp.

 

Cum deja detii un N42, stii aprox. la ce sa te astepti si din partea N43-ului daca va fi cazul. O bobina, simeringuri supape (daca sunt multi km), ceva senzori, poate un injector, valvetronic...

 

Astea in cele mai rele cazuri. Chiar si-asa este mult mai bine decat turbina, injectoare, egr, DPF, vibratii si alte nebunii specifice dieselurilor.

 

In plus, ai sanse bune ca pretul de achizitie sa fie mai mic si km mai putini. De diferenta de bani pana la diesel poti sa mai bifezi niste optiuni.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

De 2.0 benzina 170cp eu auzisem ca nu e foarte sanatos pe partea de injectie si aprindere(injectoare si bobine ) . Stiu ca citisem despre asta pe un forum britanic.

 

A fost o problema intradevar dar a fost remiediata in urma celor doua recall-uri facute de Bmw pentru acest motor iar acum totul este ok.

Link to comment
Share on other sites

ok, mersi.

Hai sa te intreb altfel

 

Intre 320d si 320i ce alegi? Benzina sau diesel?

 

Profit de ocazie si subscriu parerii lui Don Jon ; e echilibrata si la subiect!

 

Mie imi place motorina .. nu cer de la 2 litri diesel cat as fi tentat sa cer de la benzina ;); se potriveste stilului/felului meu.

Nu am avut probleme cu motorul pana acum; il am de peste 60k km.

Link to comment
Share on other sites

Profit de acest topic si subscriu si eu parerilor lui dragos. Sunt in aceeasi situatie, posesor de e46 318i 143cp, 2003, si vreau sa fac pasul catre un e90. Aceeasi dilema 320i sau 320d? 70% sunt convins ca benzinarul este excelent pt nevoile mele (masina de week-end + concediu) , adica sub 20000 km anual, insa 30% sunt inclinat spre diselar datorita cuplului si al consumului. Desi sunt aproape convins ca benzinarul este cel castigator, apelez la experienta voastra in a-mi da 2-3 argumente pt a-mi aseza tiglele pe casa, in ideea in care vreau sa fiu cu inima impacata ca fac alegerea corecta. (consum,intretinere,fiabilitate,poate o comparatie cu actuala masina? Sau nu se concepe o asemenea comparatie? )

 

P.S. Stiu ca motoarele N47, intre 2008-2010 au probleme cu distributia.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul am e90 320d si am avut ocazia sa merg cu e92 320i si nu mi-a placut. Nu il simti ca trage cum trage dieselul.

Parca mergeam cu fosta masina focus 1.6 de 100cp.

Cheltuielile in plus cu dieselul merita din plin pentru senzatie.

Stiu ca sunt probleme cu senzorul NOX la 320i care e cam 2000 de lei

Deci cheltuieli sunt si cu benzina

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa sti ca benzinarul e chiar ok la consum.. nimic de speriat daca ai asteptari realiste.

 

Si in general, masinile pe benzina vor avea un rulaj mai mic.

 

Ca putere si dinamica e ok, daca ti cont de faptul ca puterea maxima este la 6700.

cuplul mai mic e "problema" la benzina.cum a zis un coleg impresia e ca 320d trage mai bine,si sunt ferm convins ca pe reprize scurte e mai rapid.

Link to comment
Share on other sites

Sunt extrem de multumit de actuala masina, consum ok (7.2 extraurban (mers sportiv) / 10.3 urban ). Ideea este ca la diselar cuplul se face simtit din plin, si consumul mai mic. La benzinar (motor de turatie) evident consum mai mare (nu de speriat, diferenta de 1% maxim 2), si intra-devar dupa 3000rpm trage pana in rosu fara sa zica nici "cr" nici "mr". Nu este musai sa fac trecerea la diselar din motivele mai sus mentionate, desi parca mi-a atras mai mult atentia, avand in vedere km putini care ii va face si teama de turbina,egr,injectoare,pompa si etc..ma pune pe ganduri...
Link to comment
Share on other sites

Omar, stil agresiv nu am, pot spune sportiv, stiu ce vreau de la masina, sau si mai corect stiu "cand sa-i cer si ce sa-i cer". Cand ajung sa ma sui in masina dupa 1 saptamana, in care conduc masina de servici, vreau "s-o iubesc cat mai mult", sa fim seriosi nu e cine stie ce motor dar cine nu-si iubeste masina!?

 

Am condus un e90 318d din 2011 si m-a uns pe suflet, comparand-o cu masina de servici ( c200 din 2010) , nu exista comparatie.

De aici si ghimpele in coasta, sau mai bine spus cumpana in care sunt...(benzinarul are toate bif-urile pt conjunctura utilizarii, iar diselarul o "implinire cu emotii")

Edited by paulikk
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa fiu obiectiv pentru ca doar masini pe benzina am avut, poate cineva care a avut ambele modele enumerate de tine poate da date concrete.

Din cate inteleg nu e problema de intretinere/consum, ramane sa mergi cu ambele si alegi cu inima

Edited by Omar
Link to comment
Share on other sites

Diesel + remapare, spulbera din orice directie benzinarul cu aceeasi capacitate :)

 

La 320d de 163cp se mai duce turbina, nu e problema grava, se schimba si merge mult si bine daca nu il subturati. La cel de 177cp in cel mai rau caz schimbati distributia, max 1000e dupa care puteti dormi linistiti: trage bine, consuma putin :thumbsup:

 

Alte probleme nu prea au daca il verificati putin inainte de cumparare sa fie ingrijit. Curatat la 30-40k km admisia si egr-ul, in rest pe parte de motor nu mai aveti treaba decat filtre + ulei.

Edited by Kenbobo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.