Jump to content

Este bine sĂŁ plecĂŁm cu mașina imediat ce o pornim?


UnuLAltuL

Recommended Posts

 

 

si reped si dpf-ul ala are si el o problema cu statul pe loc la relanti la rece... nu degeaba se infunda si ala.. mai sunt si alte cauze dar sigur ajuta si treaba asta..

 

eu personal, in special la un diesel modern cu dpf, care sunt alta mancare de peste as face fix ce zic desteptii aia in carte..

 

 

...DPFul se umple prea putin ca stai pe loc 2-3 minute.. Pentru ca (cei mai multi uita..sau ignora) faptul in motor dilatarea componentelor prelungeste viata motorului si chiar intarzie umplerea DPFului .... motoarele pana nu ajung la regim si pe toata "curba" de incalzire pane la regim motorul Va PIERDE ULEI si VA CONSUMA combustibil MAI MULT in (inevitabile) accelerari, dar SI FAPTUL ca uleiul nu este cel recomandat si motorina nu este de calitate duce la umplerea filtrului DPF mai frecvent.

 

Stiu ca exagerez un pic dar imi place sa cred ca stiu ce prelungeste viata unui motor in ordinea importantei.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de statul pe loc neaparat,

treaba e simpla, dpf-ul fie ca e cu uree fie ca are ciclu de regenerare cu injectie de combustibil se infunda si sau strica mai repede de la functionare indelungata la rece si mers preponderent urban.

 

cu cat stai mai mult cu motorul rece.. si sigur se incalzeste mult mai greu stand pe loc.. adaugi ceva in plus la uzura lui. Cele mai mari emisii de particule la motorul rece sunt,

tot ce am spus eu si mai sus e valabil la diesel cu DPF, la restul e alta mancare de peste.

In general dacai ai aspirat pe benzina, faci cam ce vrei.. ala nu are nici pe dracul..poti sa stai cu el cat vrei tu, sau pleci imediat, dar macar sa nu il calci pana treci de zona albastra etc ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de statul pe loc neaparat,

treaba e simpla, dpf-ul fie ca e cu uree fie ca are ciclu de regenerare cu injectie de combustibil se infunda si sau strica mai repede de la functionare indelungata la rece si mers preponderent urban.

 

cu cat stai mai mult cu motorul rece.. si sigur se incalzeste mult mai greu stand pe loc.. adaugi ceva in plus la uzura lui. Cele mai mari emisii de particule la motorul rece sunt,

tot ce am spus eu si mai sus e valabil la diesel cu DPF, la restul e alta mancare de peste.

In general dacai ai aspirat pe benzina, faci cam ce vrei.. ala nu are nici pe dracul..poti sa stai cu el cat vrei tu, sau pleci imediat, dar macar sa nu il calci pana treci de zona albastra etc ...

Deci nu e bine sa stam 1 2 minute cu dieselu nu e bine nu?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.