Jump to content

Termostat EGR e46


Dewin

Recommended Posts

Salut, sunt si eu posesorul unui bmw din 99 e46, cand veneam pe autostrada ( pe pilot 130km/h) la 5 km de Constanta se aprinde martorul in bord ca si cum nu mai am apa, opresc frumos in prima parcare dupa 1,2 km parca au trecut o vesnicie, deschid capota, scot capacele si ma pun sa verific presiunea pe furtunele de apa, remarc ca nu aveau presiune si se auzea un fasait, initial am crezut ca e un furtun spart, dar dupa ce ridic capul vad la termostatul de pe EGR o bucata din "capatul" lui sarit. Acum intrebarea este ce poate cauza aceasta problema si in ce conditii?? Repet eu am mers tot drumul de 60km aprox. numai pe pilot 130km/h cu un consum de 7 zic eu...

Continuarea povestii ar fi urmatoarea. Dupa ce am aflat unde este problema si am lasat masina sa se "raceasca" 10-15 min am pus un surub in capatul termostatului ca sa opresc scurgerea dar nu am reusit... si am completat cu apa de la robinet foarte calda si am dat bice pana la mecanic unde am si lasat masina.

:)

Deci in concluzie daca imi poate raspunde cineva la intrebare as fi recunoscator, multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.