Jump to content

318i an 2002, 105kw scoate fum mai tot timpul


Merliyn

Recommended Posts

Am observat ca exista cateva topicuri cu aceasta problema insa in prostia mea nu sunt lamurit. Dupa cum am scris in topic masina mea scoate fum, si la pornire si in mers, nu scoate mult fum dar scoate. Dupa parerea mea fumul este gri albastrui. In acelasi timp bineinteles masina consuma si ulei, am vazut pe forumuri ca sunt cam 3-4 cauze(simeringuri supape, separator si nu mai stiu ce) intrebarile mele pentru voi care bag seama ca sunteti mai vechi in ale bmw-urilor sunt:

 

1. cam care ar fi problema la acest bmw?

 

2. unde ar fi bine sa merg in bucuresti la o diagnoza profi pe unde v-ati facut si voi masini si stiti ca e ok? sau poate e vreun priceput pe forum si ma poate ajuta

 

3. cam cat ar costa distractia asta?

 

4. e grav ?

Link to comment
Share on other sites

Iti consuma ulei din cauza simeringurilor de la supape. O alta problema pe care o poti avea este cu intinzatorul de la distributie si cu patinele. Daca nu a fost schimbat intinzatorul, pot fi sparte patinele. Preturi:220 simeringuri, garnitura capac 200, intinzator 220, patine in jur de 350. Depinde de unde le cumperi. Manopera 700 pt cele mentionate sau doar pt simeringuri. Ti-l recomand pe Florin din chitila. Am facut operatiunile de mai sus acum o saptamana si pot spune ca este un om corect, cinstit, de nota 10.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pt simeringuri fa testul cu 3-4 minute la relanti apoi tureaz-o brusc in 4-5000 rpm

Pt valva pcv deschide usor busonul pe unde bagi ulei sau joja si vezi daca face vacuum.

Intinzatorul e si el intr-adevar un punct mai slab la acest motor daca nu e schimbat. Ca sa le diferentiezi vezi ca cel vechi are palaria mai groasa pe cand cel nou e mai subtire. Si da,poti face daca vrei si o diagnoza sa stai tu linistit dar atat. Problema cu fumul o rezolvi dupa sfaturile pe care ti le-am dat mai sus. Si da,sa nu uitam,iti recomand sa schimbi si garniturile care au legatura cu traseul uleiului(capac culbutori,baie ulei,pompa vacuum,solenoizi,corp filtru ulei) bafta ! :)

Link to comment
Share on other sites

varianta cea mai ieftina ar fi sa fie separatorul de ulei cu cele 3 furtunase ( la mine asa a fost ) mai cauta pe net si vei gasi ca multi au schimbat separatorul dar impreuna cu cele 3 furtunase .

 

Wrong...sa caute pe net nu e o rezolvare decat 1000 de idei si intamplari..rezolvarea o gasesti investigand in fata masinii.

Link to comment
Share on other sites

Pt simeringuri fa testul cu 3-4 minute la relanti apoi tureaz-o brusc in 4-5000 rpm

Pt valva pcv deschide usor busonul pe unde bagi ulei sau joja si vezi daca face vacuum.

Intinzatorul e si el intr-adevar un punct mai slab la acest motor daca nu e schimbat. Ca sa le diferentiezi vezi ca cel vechi are palaria mai groasa pe cand cel nou e mai subtire. Si da,poti face daca vrei si o diagnoza sa stai tu linistit dar atat. Problema cu fumul o rezolvi dupa sfaturile pe care ti le-am dat mai sus. Si da,sa nu uitam,iti recomand sa schimbi si garniturile care au legatura cu traseul uleiului(capac culbutori,baie ulei,pompa vacuum,solenoizi,corp filtru ulei) bafta ! :)

 

 

practic, la prima varianta, daca scoate fum sunt simeringuri

la a doua varianta cu vacumul trebuie sa faca vacum sau nu?

si intinzatorul, este cel de la cureaua de accesorii?adica din fata motorului ca pe acela l-am schimbat?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Da,daca scoate fum albastrui dupa stationare mai mult la relanti sunt simeringurile. Daca ai vacuum prea mare e valva pcv. Intinzatorul e cum stai in fata masinii in stanga,pe lateralul motorului mai jos . Scrie pe google intinzator bmw e46 n42 si la imagini o sa vezi sigur..si pe youtube gasesti si tutorial pt schimbare. Dar practic e foarte simplu,e ca un surub.
Link to comment
Share on other sites

Da,daca scoate fum albastrui dupa stationare mai mult la relanti sunt simeringurile. Daca ai vacuum prea mare e valva pcv. Intinzatorul e cum stai in fata masinii in stanga,pe lateralul motorului mai jos . Scrie pe google intinzator bmw e46 n42 si la imagini o sa vezi sigur..si pe youtube gasesti si tutorial pt schimbare. Dar practic e foarte simplu,e ca un surub.

 

intinzatorul l-am schimbat deja, ramane sa mai verific maine cu turatiile si vacumul. desfac capacul de la ulei si daca pun mana pe gura aia ar trebui sa traga, dar in cazul in care nu trage e ok?

Link to comment
Share on other sites

intinzatorul l-am schimbat deja, ramane sa mai verific maine cu turatiile si vacumul. desfac capacul de la ulei si daca pun mana pe gura aia ar trebui sa traga, dar in cazul in care nu trage e ok?

 

Daca e dusa valva pcv ar trebui sa simti cand desfaci capacul ca se deschide mai greu si un zgomot de aspiratie ..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

valva pcv este separatorul de ulei?

Eu cand deschid capacul de ulei, aspira, trage de capac in jos.

am avut si eu probleme cu un 318i 2002 scoate fum cand il accelaram si sa dovedit a fi bujiile care nu dadeau scanteie bine......dupa schimbare numai scoate fum deloc . Sper sa ai aceiasi problema ca e ieftin de rezolvat . Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.