Jump to content

Problema motor e46


Routzi

Recommended Posts

Salut, nu stiu daca mai e un topic asemanator, dar daca este, imi cer scuze.

 

Problema e in felul urmator, facusem un drum lung cu masina si pe drum spre casa, eram in a 4-a la vreo 2100-2200 ture, si am bagat pedala in fund, in momentul ala, in mod normal, masina ar fii trebuit sa accelereze puternic, in schimb ea accelera foarte foarte greu, gen crestea de la 2100 ture la 2200 in 4-5 secunde, am incetinit, i-am dat a 3-a, apoi iar a 4-a, si dupa vreun km (1km) si-a revenit, masina accelerand din nou puternic, ca de obicei. Cineva mi-a spus ca ar putea fii turbina, dar mie nu mi-a scos niciun fum, nu mi-a scos ulei, nu a fluierat, nu nimic. Altcineva mi-a spus ca ar fii putut fii filtrul de motorina infundat si s-a desfundat dupa acel 1km.

Aveti vreo idee ce ar putea fii? Masina e un e46 320d din 2005, break, 200.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nu stiu daca mai e un topic asemanator, dar daca este, imi cer scuze.

 

Problema e in felul urmator, facusem un drum lung cu masina si pe drum spre casa, eram in a 4-a la vreo 2100-2200 ture, si am bagat pedala in fund, in momentul ala, in mod normal, masina ar fii trebuit sa accelereze puternic, in schimb ea accelera foarte foarte greu, gen crestea de la 2100 ture la 2200 in 4-5 secunde, am incetinit, i-am dat a 3-a, apoi iar a 4-a, si dupa vreun km (1km) si-a revenit, masina accelerand din nou puternic, ca de obicei. Cineva mi-a spus ca ar putea fii turbina, dar mie nu mi-a scos niciun fum, nu mi-a scos ulei, nu a fluierat, nu nimic. Altcineva mi-a spus ca ar fii putut fii filtrul de motorina infundat si s-a desfundat dupa acel 1km.

Aveti vreo idee ce ar putea fii? Masina e un e46 320d din 2005, break, 200.000 km.

Sau ar putea fiiiiiiii un injector, ar putea fiiiiiii pompa de mototorina de sub scaune, ar putea fiiiiii regulatorul de presiune, etc

Pune un tester, ar putea fiiiiiiii multe variante.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Revin, problema s-a agravat. Am pus-o pe tester de atunci pana acum de vreo 3-4 ori, si mi-a dat de cateva ori sonda lambda. Am schimbat toate filtrele + uleiul acum 4-5 zile, inclusiv cel de aer. Acum 2 zile mi-a cazut motorul de tot, peste 3000 de ture abia de urca, si imi e ft. greu sa trec de 80 km/h. Se tureaza foarte greu si am pierdut foarte multa putere. Cand pornesc motorul la rece si merg cu ea, imi da rateuri destul de multe, da sa moara motorul si isi revine, asta doar pana se incalzeste, dupa nu imi da rateuri deloc, dar numai am putere, si turbina n-o mai aud deloc. Am in bord eroare la motor, robinetul galben cu doua valve, asa ca am pus-o iar pe tester de 2 ori si mi-a dat debimetrul de aer cu rosu. Tipul care mi-a facut testerul e specializat pe electrica, iar cei de pe mecanica de la service sunt ocupati vreo 2 sapt. M-a sfatuit tipul sa o duc undeva sa-mi verifice filtrul de aer, daca e inchis bine, iar daca nu, sa incerc sa fac rost de un debitmetru de proba, sa fiu sigur ca acolo e problema. Voi ce ziceti, sa fie oare debimetrul? Am citit undeva ca as putea sa ii scot nu stiu ce mufa decat sa pun altul de proba.
Link to comment
Share on other sites

Revin, problema s-a agravat. Am pus-o pe tester de atunci pana acum de vreo 3-4 ori, si mi-a dat de cateva ori sonda lambda. Am schimbat toate filtrele + uleiul acum 4-5 zile, inclusiv cel de aer. Acum 2 zile mi-a cazut motorul de tot, peste 3000 de ture abia de urca, si imi e ft. greu sa trec de 80 km/h. Se tureaza foarte greu si am pierdut foarte multa putere. Cand pornesc motorul la rece si merg cu ea, imi da rateuri destul de multe, da sa moara motorul si isi revine, asta doar pana se incalzeste, dupa nu imi da rateuri deloc, dar numai am putere, si turbina n-o mai aud deloc. Am in bord eroare la motor, robinetul galben cu doua valve, asa ca am pus-o iar pe tester de 2 ori si mi-a dat debimetrul de aer cu rosu. Tipul care mi-a facut testerul e specializat pe electrica, iar cei de pe mecanica de la service sunt ocupati vreo 2 sapt. M-a sfatuit tipul sa o duc undeva sa-mi verifice filtrul de aer, daca e inchis bine, iar daca nu, sa incerc sa fac rost de un debitmetru de proba, sa fiu sigur ca acolo e problema. Voi ce ziceti, sa fie oare debimetrul? Am citit undeva ca as putea sa ii scot nu stiu ce mufa decat sa pun altul de proba.

 

cam multe probleme doar pt debitmetru!!!! in special dak se strica debitmetrul masina nu trage, dar rateuri???? de la debitmetru?? nu cred

2. pe motor mai ai 2 valve de vacum, una in stanga si una in dreapta motorului - astea cand se strica motorul nu acceleraza pana la o anumita turatie de obicei 2500-3000 rpm dupa care o ia ca nebunu

turbina nu da rateuri -

si.. verifica toate furtunele de pe masina, cu mare atentie - ma refer la furtunele de aer

Link to comment
Share on other sites

debitmetru de obicei din cate stiu, nu prea e problematic la diesel, si chiar daca ar fi o problema cu el, singurul simptom ar fi ca ar trage mai greu, si mai mult fum

 

dieselu' cand face probleme trebuie cel mai intai sa te uiti la:

alimentare

furtune sa nu traga aer,

 

parerea mea este sa mai stai putin pana gasesti mecanicul respectiv sa vezi exact ce si cum sta problema

 

succes! si anuntane ce ai gasit, sa stim sa fim si noi precauti ca avem aceeasi motorizare

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.