Jump to content

BMW 316ti compact


xLoud

Recommended Posts

Salut, m-am gândit sa-mi prezint si eu masina.

E vorba de un bmw e42 316ti compact 1.8 benzina valvetronic din 10/2002.

Masina a fost achizitionata de la o doamna din Germania, in acel moment cu 216.xxx km la bord.

Culoarea... Ceva mai ciudata, verde fistic, set original de jante BMW si un set de roti de iarna ( cu capace originale BMW).

De rugina... Masina nu prea a avut parte ( doar câteva zgarieturi minore )

Trim-urile au fost vopsite deoarece nu arătau prea estetic.

Motorul... Poate nu este cel mai grozav... N42B18/A daca stiu corect, dar functioneaza fără probleme ( mai ales ca necesita un schimb de simeringuri si alte maruntisuri).

Pentru mine e o masina destul de buna, nu stiu cum stau altiii la consum dar a mea se multumeste cu 10% in oras ( poate fictiv, poate nu).

La acceleratie e destul de ok, dar totusi, ciudat , pare cam lent pana in 2.000.

La dotării ar fi ( cam subtirel (la fel cum a fost si bugetu))

Oglinzi electrice incalzite

Maneta BC(nu stiu daca e asa de important)

Scaune incalzite

Dsc

Închidere centralizata

Poate si altele care numi amintesc

 

Poze în curand ( Probleme de upload )

Edited by xLoud
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am rezolvat problema cu simeringurile, am schimbat si pompa si box-ul pentru lichidul de parbiz si au fost puse si patine noi... cele vechii fiind distruse...

ehhh... merge furia verde ? merge :D

 

 

Ceva idei pentru vopsit jentile originale ? ? desigur si pentru etrieri :) cam greu cu asortarea culorilor daca ai verde fistic...

Link to comment
Share on other sites

Ok, mizez, dar nu prea am pe ce

 

Cam asta contine:

 

Model description: 316ti

Market: Europa

Type: AT51

E-Code: E46 (5)

Chassis: compact

Steering: links

Doors: 3

Engine: N42B18 - 1,80l (85kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Pistaziengruen Metallic (468)

Upholstery: Stoff International/anthrazit (H2AT)

Production date: 16.10.2002

Assembled in: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S262A ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag

S279A BMW LM Rad Sternspeiche 45 BMW LA wheel star spokes 45

S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

S315A Heckscheibenwischer Rear window wiper

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering ----- nu stiu la ce se refera

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S441A Raucherpaket Smoker package

S473A Armlehne vorne Armrest front

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S530A Klimaanlage Air conditioning

S550A Bordcomputer On-board computer

S660A Radio BMW Reverse (C42) Radio BMW Reverse (C42) (Inlocuit cu Sony CDX-G1101U)

P730A Paket Advantage Advantage package ----- nu stiu la ce se refera

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

 

Ciudate dotarile... Cred ca a fost variata cheala si sa ales ce sa se puna pe ea... Masina de doamna :) + Fumatoare

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

tine-o stock,cel mult M pachet sa pui,dar e destul de scump si nu merita investitia.

 

Sincer, nu stiu daca se merita, ai dreptate, ar arata super, dar na... nici ac schnitzer sau prior design nu ar arata rau... dar preturile astea... cel putin la prior ma costa 1.200 kit-ul... si euro nu lei...

Link to comment
Share on other sites

stiu,de aceea am zis sa o lasi stock.nu recuperezi in veci banii aia.

 

 

o sa raman la ceva "low", etrieri vopsiti, toba sport...cat mai zgomotos posibil... sa se auda si la ralanti... sa auda vecini cand vin acasa noaptea ca si eu ii aud cand se freaca in pat... si niste lumini slable de tot la picioare :) luand in calcul ca ornamentele sunt aurii si sistemul portocaliu, indicatorii tot pe acolo... ma gandesc macar sa asortez sa nu fie tiganeala... desi ma bate gandul sa foliez plafonul cu negru :popcorn:

investitii ieftine...

 

Si in niciun caz nu vopsi jantele in culoarea aia. Sincer, nu stiu ce ai urmarit cu ea. :)

 

nu stiu... am vrut sa fie mai unique... totusi inca ma bate ganu la un verde neon poate portocaliu sau rosu :)

 

Stiti vreo metoda de protectie pentru jentile de aluminiu ? in afara de metoda atentiei... am asa o frica de borduri cateodata...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Perfect, de banii economisiti faci 2 plinuri si duci consoarta la o plimbare la munte.

 

ungurii nu prea au munti... si nu ma leg de chestii care ma tin inapoi la varsta mea cea frageda ... :rolleyes: minte de copil... :frantics:

da toba tot o schimb... dar cu una stock, ca asta a cam ruginit in atatia ani... mie sa no las... nu ar fii frumos sa vezi de pe un BMW cum cade toba ruginita...

 

da,stock e de baza,cel mult niste arcuri cu un drop mediu ,poate ceva jante pe 17 si aia e.

 

de la 16 la 17 nu e asa mare diferenta... cand miam luat masina mai era una dar pe rosu pe 17 si nu mau atras... oare 18 are merge ? :) macar in budapesta sunt mai putine gropi :)

Link to comment
Share on other sites

masina e destul de rigida la mine cu 17-uri chiar imi facusem planuri sa trec la 16 cu 205,in bucuresti oricum nu e recomandat 18,acum depinde de fiecare,mie personal mi-au cam ajuns 17-urile.la jante mai mari ia in calcul si gume mai scumpe si ceva pierderi la demaraj.
Link to comment
Share on other sites

masina e destul de rigida la mine cu 17-uri chiar imi facusem planuri sa trec la 16 cu 205,in bucuresti oricum nu e recomandat 18,acum depinde de fiecare,mie personal mi-au cam ajuns 17-urile.la jante mai mari ia in calcul si gume mai scumpe si ceva pierderi la demaraj.

 

hmm... nu stiu ce sa zic... in Budapesta drumurile sunt ceva mai bune... dar nu stiu ce modele sar potrivi si la ce pret mar ajunge cu tot cu cauciucuri... :frantics::frantics::frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.