Jump to content

BMW E90 2011 184hp nu trage la fel de bine!


radutdr

Recommended Posts

Am avut si eu probleme cu DPF( infundat cu mesaj in idrive) am mers vreo 1000 km(adunati 50-100-200-300....) 3000-3500rpm( informare eronata de pe internet) si nu am rezolvat nimic ca mesajul tot imi aprea, singurul lucru care am reusit sa il fac a fost sa pape cam 200 ml de ulei in intervalul asta. Dupa care am facut un drum Cj-Ct si pe a2 aveam cam 2300 ture si am observat ca mesajul a disparut si de atunci stins a ramas si am 4000 de km. Deci poti sa rupi tu pedala si cu 5000 ture ca nu regenerezi nimic decat consumi ulei.

Regenerarea pasiva se face cu motorul la regim, bujiile incandescente FUNCTIONALE si in jurul turatie de 2000rpm mentinuta constant acolo sau peste.

Am aflat din atat de multe locuri.. La 4000rpm NU se regenereaza pasiv ... NU e bine informat.

Link to comment
Share on other sites

Injectia de adblue se face DUPA filtrul de particule deci nu are treaba cu regenerarea lui.

 

nu prea am vazut vreo masina cu catalizator pus dupa dpf. Poate dai un exemplu.

 

 

cel mult sunt integrate in aceasi unitate, cum sunt la unele tdi-uri vw, mtorizarile mici.

 

 

nu ai cum sa ai regenerare pasiva cu bujiile aprinse, aia nu mai e regenerare pasiva, ci activa, comandata de ecu..

si da, la la bmw e90 diesel trebuie sa iti meaga toate bujiile, ca sa ai sanse de succes sa iti reuseasca regenerarea, nu sunt numai pentru pornit iarna..

regenerarea pasiva inseamna regenerarea facuta fara nici o interventie a ecu, pur si implu mergi asa pe sosea si dupa vreo 20 de km poti planta flori prin filtrul dpf...

treaba e complicata ca sunt n-spe sisteme.. injectie postcombustie, injectie directa in evacuare, unele chiar au incalzie electrica etc... si, da unele sisteme cum e cel pe e90 pornesc si bujiile pentru a ajuta cresterea temperaturii gazelor la evacuare, dar, tot activa se numeste...

Edited by DOMI
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu prea am vazut vreo masina cu catalizator pus dupa dpf. Poate dai un exemplu.

 

 

cel mult sunt integrate in aceasi unitate, cum sunt la unele tdi-uri vw, mtorizarile mici.

 

 

nu ai cum sa ai regenerare pasiva cu bujiile aprinse, aia nu mai e regenerare pasiva, ci activa, comandata de ecu..

si da, la la bmw e90 diesel trebuie sa iti meaga toate bujiile, ca sa ai sanse de succes sa iti reuseasca regenerarea, nu sunt numai pentru pornit iarna..

regenerarea pasiva inseamna regenerarea facuta fara nici o interventie a ecu, pur si implu mergi asa pe sosea..

 

Esti sigur ca nu te inseli in privinta conditiei ca bujiile SA FUNCTIONEZE si pe autostrada?

Cum se explica doua lucruri care SE INTAMPLA pe autostrada:

-Consumul este mult mai mare in timpul regenerarii pasive.

- CUM se ajunge la temperatura de peste 600 grade Celsius (..temperatur de aprindere a noxelor..) cadaca in mod normal temperatura in toba este in jur de 300-350. Ce minune se intampla? Eu stiu ca bujiile vor intia procesul de crestere a temperaturii iar ECU va spune pompei de motorina sa deschida anumite injectoare mai mult (sau poate pe rand..) iar acest exces de carburant supra incalzit este transferat tobei unde sub acelasi exces de motorina are loc arderea noxelor.

Deci?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multa lume nu prea stie care e treaba cu DPF si mai ales cu regenerarea lui si .....va spun o situatie reala, 2 masini ,320 d 184 cai ,istoric de Germania si Romania.

Prima masina ,a mea 120.000 km din care 95.000 de Germania a facut regenerarea in medie la 450 km......a facut cateva sute de regenerari si mai are viata in el DPF inca 130.000km.

A doua masina are 200.000km din care 185.000 facuti in Germania,a facut regenerarea in medie la 490 km...a facut evident mai multe regenerari si mai are viata in el inca 50.000 km.

Concluzia o trage fiecare cum vrea ,au personal cred ca durata de viata a DPF este de 250.000km....este si el o piesa care se strica la un moment dat si daca masina este INTRETINUTA SI EXPLOATATA in conditii bune ,decente sau cum vreti voi ...are toate sansele sa faca acei km.

Daca .....soft,chip,sprint,cox si ce mai vreti voi.....toata mizeria iese doar prin esapament dupa ce trece prin DPF......si daca pica DPF la mai putini km.....sa fiti siguri ca aia nu sunt reali.....adaugati in plus pana la un sfert....de milion.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.