Jump to content

BMW vechi vs modele noi...


Sile

Preferati modelele mai vechi de BMW(pana in 1995) sau cele mai noi(1995-2007)??  

752 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

am votat modele noi...pentru ca imi plac mai mult decat cele vechi. mi-au placut bmw-urile de cand ma stiu si de fiecare data cele care erau atunci pe piata in voga ca si ultim model mi se parea cele mai reusite si mai frumoase. asa si acum imi plac modelele noi, nu zic ca cele vechi sunt urate insa au fost top de top la timpul lor , acum este altceva.
Link to comment
Share on other sites

asta cu masina cea mai noua e la fel ca cea cu telefonul cel mai tare .......a aparut unu care face poze la femei dezbracate .must have. apare altu il schimbam ...asa e si cu masinile.cum apare una mai noua..........gata e cea mai tare si cea mai buna.

desi de cele mai multe ori nu e adevarat.........cateva sisteme in plus si cateva linii mai rotunzite nu fac masina mai buna.........ps sistemele actuale au fost si pe e 34 e 32 e 36 e 31.........doar ca nu ati avut de a face cu asemenea si cum e si normal daca te sui din prima in e 90 sau e 92 zici ca sistemele alea de abea au aparut.......insa mare parte au fost si pe cele vechi.de prin anii 90 cand inca se faceau masini.

mie imi plac si astea noi sunt frumoase.......dar nu mi as cumpara....nu stiu cat te ar ajuta toate sistemele alea la un accident la 100 la ora.

 

ele sunt sigure la 50 70 banuiesc sper sa nu testeze nimeni pe viu ca dupa 100 poti avea cam orice sistem caci nu ti va salva viata.decat daca ti ai pus vre un rollcage si ai ramforsat masina ca la cele de rally.

Edited by INTERCEPTOR
Link to comment
Share on other sites

nu o sa mai existe masina ca ursu' ( e30 ) niciodata .

care aveti conservatile bine !!!

fara sa vreau sa devin antipatic ( sper ) sau sa par laudaros, spun ca am mers cu foarte multe masini de generatie actuala ( unele chiar sportive de top, cu preturi de peste 100.000 eur ;ex. aproape toata gama M.B., BMW si AUDI ... ) ,dar niciuna nu-ti ofera satisfactia si senzatia dintr-un bmw e30 ( 325 i cu blocant de preferat ) .

dupa parerea mea este cea mai buna masina de serie mare construita vreodata ...

Link to comment
Share on other sites

ciupanezule tu ce masina ai ??ai vre o nava spatiala de razi de toata lumea??vre un prototip??vreo missile ceva??ca prea te iei de toti si ai ironizezi .zeule .esti al 2 lea zeu aici pe forum.:PP

ps imi pare rau sa te anunt ca ultimele MASINI sunt acestea:PP din poze:PP restul sunt automobile la fel ca si alea japoneze sau italienesti.doar ca putin mai bune si cu mai multe optiuni si mult mai sigure:PP ca de fiabile..........sa fim seriosi e plina la bmw de masini noi cu probleme....ps nu va suparati .stiti ca s obsedat de masini vechi ...va mai tachinez si eu ca ma plictisesc la servici si s frustrat ca nu am bani sa mi fac masina cum imi doresc:((

 

Ai vreo problemĂŁ de ĂŽnĂželegere?

 

Aratã-mi tu unde am ironizat eu pe cineva fãrã vreun motiv ºi spune-mi ºi ce importanÞã are maºina pe care o am pentru cã eu nu vãd vreo importanÞã În acest fapt.

 

Dacã eu am o pãrere diferitã faÞã de a ta, asta Înseamnã cã sunt vreun zeu sau cum?

 

DacĂŁ iubeÂşti ĂŽntr-adevĂŁr marca BMW, ar trebui sĂŁ-Ăži placĂŁ majoritatea modelelor, indiferent dacĂŁ sunt noi sau vechi.

 

ps sistemele actuale au fost si pe e 34 e 32 e 36 e 31.........doar ca nu ati avut de a face cu asemenea si cum e si normal daca te sui din prima in e 90 sau e 92 zici ca sistemele alea de abea au aparut.......insa mare parte au fost si pe cele vechi.de prin anii 90 cand inca se faceau masini.

mie imi plac si astea noi sunt frumoase.......dar nu mi as cumpara....nu stiu cat te ar ajuta toate sistemele alea la un accident la 100 la ora.

 

Sistemele electronice de pe E34, E32, E36, E31 sunt doar variante primitive ale sistemelor actuale.

Link to comment
Share on other sites

ai mare dreptate.

ps.plecam in germ sa aducem un urs 325 i :) ce nu stim e daca are autoblocant.masina e 3000 acolo acte drum inscris .....ajunge la 5000.maxim

DRUM BUN !

Daca este in stare buna, pretul este in regula si oricum este o masina care-si mentine cotatia de piata f. bine .

ex. un urs impecabil este mai scump decat o pisica ( e36) cu aceeasi motorizare dar mai noua cu ceva ani si mai avansata tehnologic ( teoretic ... ) .

Link to comment
Share on other sites

Mai am mult pana am sa cunosc Bmw asa cum cunosc multi pe acest forum, am avut ocazia sa merg si cu modele `90 si 00+ si pentru mine raman cele noi INSA cine a condus mult un model mai vechi sunt sigur ca stie ce vorbeste. Una peste alta eu aleg si putere dar si siguranta. In opinia mea lupta granzilor pentru 0 -> 100 km/h s`a dat, acum se lupta pentru 100 -> 0 km/h.

+1 modele noi...

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi asa de bune modelele vechi de ce sa se mai incurce lumea cu modelele astea noi , de ce nu le lasa tot pe alea..ce mai atatea cheltuili de proiectare si integrare de noi sisteme pe ele?

ca sa produca mai multi bani .

astea noi viziteaza mai des service-ul si au un ciclu de viata mai redus ... :)

Link to comment
Share on other sites

plus ca sunt mai atragatoare si sexi la privire.nu au linii reci si drepte cum se facea odata.lipseste cromul adevarat si aveti plastic cromat care in cel mai fericit caz tine 78 10 ani apoi cumperi ornamente de 80 euro bucata.........si alte mii d echesti facute sa ti ia bani.sunt ferm convins ca una noua se repara mai des decat una veche.si aici stiu ce vb.si stiu si diferentele ........pt ca am condus masini mai vechi si mai noi.

cand o sa mai vezi ca se construieste 4 faruri cum era odata 1+1 sau 2+2 fara sticla de plastic.botul ala de rechin care ai impresia ca te musca.acuma totul este aerodinamic si mai sigur .ciupanezule ......lasa caterinca ca stii tu unde ai ironizat omu .......cu pisica ai intrebat ce masina are .si cand a raspuns ca pisicuta ..............ai dat tu tonul ala de zeu ..........asa se explica..dar asa finut nu te pe fata :) si in cazul tau se explica dece esti tu asa tare pe e 38 si pe motorul tau v8:PP

pana la urma ceea ce detii e cel mai bun si cel mai frumos. e asa pt tine.si vrei sa l vada toti cu ochii care l privesti tu :PP pe e 39,esti prea subtil ca sa nu te prind,...si plus ca stiu cam toate raspunsurile tale ironice de prin tot forumul:PPP ma gandesc ca esti super pasionat de e 39 cum sunt eu de cele vechi.si ma pun in locul tau si vad ca si eu fac la fel.deci nu ai dce sa te superi.aparam ceea ce ne placei si ne defineste.indiferenat daac ironizam sau suparam superficial altii useri.ei inteleg ca pasiune depaseste doar faptul ca cineva are bmw.:PP

putina ironie acuma.........din ce in ce mai multe e 46 si e 39 cu replici:P tineti o tot asa.damm la o masina de 10000...sau mai mult chiar nu merita si ea niste roti mai bune de firma \fie ele si sh.....dar asta e mergem inainte pe replici:P

 

intrebare .......am un amic cu e 39 care a distrus cromul de pe masina.........are niste urme de zici ca a pus acid pe el.posibil sa fie de la spalatorie??ca o duce la de aia care pune spuma pe ea.masina e 2001

 

ciupanezu;@kely: Ce maÂşinĂŁ ai?

 

 

kelly;am un e36 320i din '94

 

ciupanezu;AÂşa se explicĂŁ... si a urmat rasul ala al tau in fata monitorului de zeu puternic cu v8 e 39 care da clasa unu e 36 320i acuma tu poti sa negi ......dar cine stie si simte .........nu te crede.

Link to comment
Share on other sites

Aia nu era o ironie, era doar o afirmaţie menită să evidenţieze caracterul subiectiv al postului său.

 

E şi normal să fie aşa din moment ce spune că 335i este sub un E36 325i sau un E30 325i.

Poţi să fii pasionat de E30 ĂŽnsă trebuie să fii şi puţin realist, un E92 335i este o maşină superioară la orice capitol unui E30 sau E36, chiar şi la design.

Dacă el are un E36, asta nu ĂŽnseamnă că E36 este maşina supremă.

Chiar el a spus că se apropie de perfecţiune.. Păi dacă un E36 se apropie de perfecţiune, cum poţi caracteriza un Ferrari, Porsche, Aston Martin, Bentley, Bugatti din orice perioadă de fabricaţie?

 

Tocmai că nu are legătură cu maşina pe care o deţin, părerea lui mi s-a părut exagerată pentru că are impresia că maşina pe care o deţine este perfectă. Eu prefer să fiu mai realist deşi ĂŽmi iubesc foarte mult maşina şi marca BMW.

Nu l-am atacat deloc, am făcut doar o afirmaţie.

 

Am mai vorbit odată despre replici pe alt forum, ţi-am explicat clar că un producător de jante replici trebuie să respecte anumite standarde de calitate.

Dacă toate jantele BMW ar fi forjate sau jantele Dotz pe care le lauzi ar fi forjate sau ar fi fabricate din nu ştiu ce materiale inovatoare, aş ĂŽnţelege revolta asta a ta ĂŽnsă cele mai multe jante BMW şi cele mai multe jante pe care le găseşti pe piaţă sunt fabricate dintr-un banal aliaj cu o rezistenţă deloc ieşită din comun.

Iar un set de jante originale sh reprezintă o alegere mai proastă decât un set de jante replici pentru că pot fi sudate prost, au suferit probabil multe şocuri, au fost ĂŽndreptate de multe ori, etc.

 

Poate fi de la spuma de la spălătorie. Să ĂŽncerce să ĂŽnlăture urmele cu o soluţie pentru crom de la Sonax sau Maguiar's.

 

Am postat ĂŽnainte să văd postul lui @xxl.

@b50xxl: Nu este nevoie de astfel de ameninţări, eu şi cu Interceptor ne cunoaştem de destulă vreme şi doar ne contrazicem ĂŽntr-un mod civilizat, nu ne-am jignit reciproc.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

asta e cea mai tare ca o am eu si nu as da o nici pe un e60 sau e90 la zero km full option.asta e pisica mea:PPrechinoasa..si intram in polemici si pe chestia cu amenintarile si bann ul:PP tot in limite omenesti:P

pozele sunt de prezentare nu s masinile mele :) alea dar le am in alte variante:P

 

ps nu caut masini e 92 60 90 ca au silioane si botox si prea multe operatii estetice......chiar daca cei drept sunt bune rau :) la fel ca femeile.

mie imi plac alea simple nefardate care nu se dau in spectacol la mare sau pe la bamboo

 

ups ..peste 2 saptamani (15 zile)faci un an pe forum..........la multi ani si pt asta:PP asta era un pic de concediu ........ca poate te duci in concediu:PPPP

Edited by INTERCEPTOR
Link to comment
Share on other sites

INTERCEPTOR: mania e drept, a inceput la e30, da un e46 e la fel de fiabil , atata ca la vremea respectiva, tot copilu era pe sub masina cu bricheta si verifica cine stie ce, la astea mai noi e mai greu sa le repari si daca esti inginer, daramite daca nu ai tangente cu domeniul auto.

 

Dupa parerea mea, asta este toata diferenta intre masinile noi si masinile veci.. de exemplu tatal meu, inainte avea un transporter din 86, repara la el, si-l stia pe derost, schimba motoru in 6 ore chiar si noaptea, si era tare multumit de masina, acum are V220 din 2000, masina mai noua, si cand se strica ceva nu are curaj sa se bage sa repare, chiar daca placutele se schimba la fe, a trebuit sa ceara confirmare de la 2-3 prieteni de-ai lui ca sa se bage sa le schimbe, si cand il intreaba cineva.. care a fost masina mai fiabila, normal ca raspunsul este ca masina mai fiabila a fost cea care o stia repara cu ochii inchisi....

 

Daca-l intrebi care masina e mai buna, iti va raspunde ca masina lui V220 e mai buna ca e39-le meu, a incercat de 2-3 ori sa-l scoata e39-le din curte, nu e obisnuit cu masina i-a murit motoru de 2-3 ori si a renuntat, nu e obisnuit cu oglinzile, si aia face o parere... Nu are nici o legatura cu turbinele si alte minuni care cad pe la masini.

 

Daca trebuie sa fugi la service pentru orice schimb de ulei, normal ca e crima de om cand cade ceva pe la masina.... dar cum era la e30.... ca toata lumea era mecanic, normal ca s-a creeat impresia ca sunt mai fiabile..

 

Daca schimbi placutele de frana si ramane aprins indicatoru de la frane.. si omu care nu stie.. se duce in reprezentanta sa-i stearga eroarea, normal ca injura electronica masinii de fiecare data cand scihmba placutele, sau cand schimba uleiul... dar asta se numeste ignoranta, sau dezinteres.. care termen il preferi tu...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

nu v-a amenintat nimeni, doar v-am avertizat, pentru ca replicile voastre spuneau ca tocmai o puneti de-o cearta...

 

Aşa discutăm noi ĂŽn general despre asta, subiectul este delicat. :)

 

@Cristi.MD: Sunt de acord cu ceea ce ai spus mai puţin la partea despre fiabilitate.

 

Maşinile mai vechi sunt mai fiabile decât cele mai noi ĂŽnsă asta dintr-un motiv foarte simplu: maşinile vechi sunt mai simple decât cele noi.

Cu toate acestea, fiabilitatea nu este motivul principal al achiziţiei unei maşini vechi.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai faptu ca e mai simplu inseamna ca e mai fiabil ? daca iarna pun o frana si ma duce-n sant ca nu are ABS , inseamna ca e mai fiabil ca nu se strica ABS ? sa fim seriosi, nu suntem in evul mediu sa ne bagam capu in nisip ca sunt parti electronice mai multe pe masina, toate alea ajuta, problema este cum spuneam, lumea trage concluzii pripite, ca nu stie reseta oil service interval, sau eroarea de la placutele de frane etc..

 

Nu se poate compara un e30 cu un e46... sa fim seriosi... la vremea respectiva e30-u era masina buna acum in comparatie cu ce exista nu mai e asa buna, ajungem din nou la polemica cu seria8...

 

Hai sa-i numesc melancolici pe cei care prefera iarna sa puna frane fara ABS... ca sa se simta intr-o masina adevarata...

Link to comment
Share on other sites

Iti explicam, ca argumentul tau..."mai putina electronica, adica mai fiabila" nu tine... nu trebuie sa ne bagam capul in nisip ca are electronica masina.

 

Nu putem compara e30-u cu e46-le de exemplu, e46-le e alta masina alta tehnologie pe ea... cum comparam ca e mai fiabila sau nu decat e30 ?

 

Sau sa o spunem altfel.... da e fain un e30, il admir, dar oricand as alege un e46 in loc la e30...

 

Cum compari la fiabilitate o caruta trasa de 2 cai si un e46 ? nu inteleg... ? trage cu 2 cai e46-le si apoi poti face statistici...

 

Vorbim sa zicem despre erorile de la airbag... cum comparam cu e30 ? nu poti zice ca e un minus la e46 ca mai dau erori plasele de sub scaun... ca e30 nu are...

Link to comment
Share on other sites

Fiabilitatea mai scĂŁzutĂŁ nu este datoritĂŁ electronicii, maÂşina ĂŽn sine este fĂŁcutĂŁ sĂŁ fie mai puĂžin fiabilĂŁ.

 

Uite, ĂŽĂži dau un singur exemplu.

Am vĂŁzut cum aratĂŁ flanÂşa de cardan de la un E34 540i cu 260 000 km.

Are un fel de schelet metalic, foarte foarte greu picĂŁ.

 

La E39 ºtim toÞi cum stã treaba cu aceastã flanºã.

 

ProducĂŁtorii Âşi-au dat seama cĂŁ din servisare pot obĂžine profituri imense.

Link to comment
Share on other sites

Hopa, ai descoperit america :). Hai sa lasam teoria conspiratiei, nu exista nici o baza reala pentru afirmatia ca masinile actuale sunt concepute pentru a fi mai putin fiabile decat generatiile anterioare.

 

O piesa poate fi mai subtire si pentru ca intre timp tehnologia a evoluat si s-au descoperit o multime de materiale noi si tehnologii de fabricatie imbunatatite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.