Jump to content

problema la accelerare


Recommended Posts

sal am un 316i din 2000 si dupa ce am mers cam 120 km cu viteza de 180-200 la ora de o data sa oprit din accelerare si sa oprit la 140 si nu se mai accelera mai mult de 4000 ture dabea dupa ce am lasato 4-5 ore in parcare sia mai revenit dar dupa ce sa incalzit nici pe loc nu se accelera parca dadea rateuri pe la 4000 ture ,precizez ca nici acul care indica consumul nu sarea mai mult de 10.ce sa fie bsa fie oare un sistem ceva ca mi sa mai intimplat o data asa dar sia revenit dar acum cind e rece nu se accelereaza imi da in nas ce as putea sa fac? mersi anticipat
Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa-i scoti mufa de la debitmetru sa vezi daca porneste si se tureaza motorul,daca nu sa nu ti se defectat senzorul de la axu cu came,a mai patit un coleg de pe forum exact ca tine dupa ce a mers mai mult timp cu viteza mai mare.
Link to comment
Share on other sites

am scos mufa de la debitmetru si se accelereaza bine de tot si trage mult mai bine decit tragea pina acum merge super fuge de rupe ,asta inseamna ca e debitmetru defect si trebuie schimbat,ce se poate intimpla daca merg asa cu mufa scoasa? cam ce pret are un debitmetru nou?mersi
Link to comment
Share on other sites

Scuze de offtopic...dar pentru intretinerea debitmetrului ajuta schimbarea filtrului de aer mai des? sa zicem pe la 5000Km?

Adica se poate strica din cauza prafului, si a mizeriilor din aer, sau el se strica din alte cauze?

Link to comment
Share on other sites

sonda lamda cred 70%

228677[/snapback]

nu cred ca ar fi sonda am scos mufa de la debitmetru si merge super bine cu mufa scoasa problema e ce se poate intimpla daca merg cu mufa scoasa de la debitmetru asta pina il schimb?

Link to comment
Share on other sites

amestecul de benzina cu aer il face sonda lamda din cate stiu eu

229353[/snapback]

pai il face sonda lambda dar dak nu ai unitatea de masura pt aer, adica debitmetrul ce sa mai comande...poate un hamburger, la scoaterea mufei de la debitmetru motorul intra in "safe mode", este un fel de "program" sa-i spunem conceput de constructor si comandat de computer astfel incat sa nu faci motorul praf, insa daca stam sa gandim logic in momentul deconectarii debitmetrului practic nici sonda lambda nu mai functioneaza neavand datele necesare, adica (,) cantitatea de aer care intra in motor.. (debitmetrul masoara cantitatea de aer in kg), asa ca zic eu poate fi ori debitmetrul ori sonda lambda. cand debitmetrul este defect acesta trimite date spre computer spre exemplu 15 kg/h cu toate ca poate de fapt sunt 20kg/h sau 10 kg/h aceasta la randul ei (sonda lambda) trimite spre acelasi computer informatii cu privire la cantitatea de oxigen din gaze comandand mai multa sau mai putina benzina benzina (valabil la debitmetrele cu fir cald, care DOAR MASOARA cantitatea de aer).de aici apare amestecul prea bogat sau prea sarac ambele cazuri duc la defectarea sondei lambda.In concluzie gaseste un debitmetru bun si incearca sa vezi cum se comporta cu el...daca rezultatul e acealasi nu inseamna neaparat ca de vina este sonda lambda, pot fi foarte multi senzori la mijloc.

bafta

Link to comment
Share on other sites

nu e indicat sa mergi cu mufa scoasa la debitmetru,incearca sa speli debitmetrul cu decarburol sau decarbusolv si schimba si filtrul de aer,ai ocazia sa-l salvezi(debitmetrul)

229650[/snapback]

debitmetrul cu fir cald nu necesita curatare, el se curata singur de cate ori opresti motorul, ca sa-l testezi faci urmatorul lucru: dai capacul la filtru de aer jos, scoti filtrul de aer, pornesti motorul il turezi peste 2500 rpm (nu la maxim pt ca nu are rost), opresti motorul , in urmatoarele2-4 secunde dupa ce ai oprit motorul te uiti prin gaura cutiei de la filtru de aer si o sa observi cum firul se lumineaza pt 1-2 secunde.(sursa Bentley repair manual)

Link to comment
Share on other sites

debitmetrul cu fir cald nu necesita curatare, el se curata singur de cate ori opresti motorul, ca sa-l testezi faci urmatorul lucru: dai capacul la filtru de aer jos, scoti filtrul de aer, pornesti motorul il turezi peste 2500 rpm (nu la maxim pt ca nu are rost), opresti motorul , in urmatoarele2-4 secunde dupa ce ai oprit motorul te uiti prin gaura cutiei de la filtru de aer si o sa observi cum firul se lumineaza pt 1-2 secunde.(sursa Bentley repair manual)

229653[/snapback]

GRESIT,acelasi lucru am patit si eu,l-am spalat si acum e ok,explicatia ta e logica,e corecta pana la un punct,dar pune problema ca acele impuritati care spui tu ca se ard ramin totusi acolo sub alta forma,deci trebuie spalat cum zic eu,fa o incercare si vei vedea,ce te costa?

Link to comment
Share on other sites

GRESIT,acelasi lucru am patit si eu,l-am spalat si acum e ok,explicatia ta e logica,e corecta pana la un punct,dar pune problema ca acele impuritati care spui tu ca se ard ramin totusi acolo sub alta forma,deci trebuie spalat cum zic eu,fa o incercare si vei vedea,ce te costa?

229663[/snapback]

man ai Bentley acasa , daca da citeste la partea cu testarea debitmetrelor cu fir cald. sarma aceea este de wolfram si ajunge la temperaturi se 1000 grade celsius(impuritatile devin scrum, iar cand pornesti motorul sunt trase in admisie) , daca tot vrei sa incerci mai bine incerci cu un spray de contacte

Link to comment
Share on other sites

man ai Bentley acasa , daca da citeste la partea cu testarea debitmetrelor cu fir cald. sarma aceea este de wolfram si ajunge la temperaturi se 1000 grade celsius(impuritatile devin scrum, iar cand pornesti motorul sunt trase in admisie) ,  daca tot vrei sa incerci mai bine incerci cu un spray de contacte

229672[/snapback]

man,intr-adevar la partea teoretica esti BETON,nu vreau sa fac polemica pe tema asta,in schimb iti spun ca am patit mai multe chestii de genul asta,am bmw de 14 ani,nu le mai stiu numarul,nu m-am documentat teoretic ci mai mult practic crede-ma,crezi ce vrei,e adevarat-ai dreptate in ce spui dar tine cont ca practica rezolva problemele si eu am spus doar ce procedeu am urmat ca sa rezolv problema,e posibil sa existe mai multe solutii de rezolvare,in schimb ma enerveaza faptul ca multi mecanici nu stiu decat sa dea verdicte ceva de genul,PIESE NOI,care costa o caruta de bani si in realitate unele dintre ele pot fi reconditionate(e adevarat,nu toate),un lucru important....nu totdeauna teoria este in tandem cu practica-exista si exceptii

Link to comment
Share on other sites

cum e man pana la urma ai rezolvat ceva???

"schimb ma enerveaza faptul ca multi mecanici nu stiu decat sa dea verdicte ceva de genul,PIESE NOI,care costa o caruta de bani si in realitate unele dintre ele pot fi reconditionate(e adevarat,nu toate),un lucru important....nu totdeauna teoria este in tandem cu practica-exista si exceptii"

tocmai asta e motivul pt care nu mai duc masina la nici un service fie el si AB, AUgsburg sau care mai sunt.....prefer sa o repar singur in fata blocului...Si e bine sa fii pus la punct si cu teoria sa nu faci experimente pe banii tai.

Link to comment
Share on other sites

am scos mufa de la debitmetru si se accelereaza bine de tot si trage mult mai bine decit tragea pina acum merge super fuge de rupe ,asta inseamna ca e debitmetru defect si trebuie schimbat,ce se poate intimpla daca merg asa cu mufa scoasa? cam ce pret are un debitmetru nou?mersi

228505[/snapback]

 

1400RON-La Filaret :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am o nelamurire referitor la functionarea debimetrului.

 

In momentul in care motorul functioneaza la relanti, daca scot mufa debimetrului, acesta se poticneste pret de 1-2 sec. dupa care revine la normal.

Cand conectez mufa face la fel. Cu mufa scoasa, turatia motoului creste de la 600 la 800 ture, iar gazele de evacuare devin mai fierbinti. Consumul la relanti este intre 1,2 - 1,4 l/h fara aer conditionat. In oras undeva intre 13-14 %.

 

E bun sau nu debitmetru? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am o nelamurire referitor la functionarea debimetrului.

 

In momentul in care motorul functioneaza la relanti, daca scot mufa debimetrului, acesta se poticneste pret de 1-2 sec. dupa care revine la normal.

Cand conectez mufa face la fel. Cu mufa scoasa, turatia motoului creste de la 600 la 800 ture, iar gazele de evacuare devin mai fierbinti. Consumul la relanti este intre 1,2 - 1,4 l/h fara aer conditionat. In oras undeva intre 13-14 %.

 

E bun sau nu debitmetru? :blink:

239095[/snapback]

asa nu iti vei da seama niciodata,scoate mufa si da-i bice,vezi cum se comporta,daca trage mai bine sau nu ca inainte,vezi consumul-ar trebui sa creasca putin(nu mult),in caz ca se comporta mai bine masina inseamna ca e debitmetrul,daca se comporta relativ la fel inseamna ca nu debitmetrul e de vina,oricum debitmetrul are simtome cand te lasa,da in nas-parca s-ar ineca,nu mai are vlaga motorul,se poticneste in multe situatii,dar in principiu nu e obligatoriu sa fie doar debitmetrul,trebuie verificat pe tester daca nu apar si alte defectiuni sau erori

Link to comment
Share on other sites

Masina merge ingrozitor fara mufa de la debitmetru. Nici nu trage si mai merge si in salturi.

 

Am o oarecare variatie a relantiului si din tot ce am citit pe forum imi indica debimetrul sau regulatorul de relanti. Maine am sa curat si regulatorul sa vad ce iese.

 

Multumesc pt. raspuns @keos_ 32 si weekend placut! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.